Alice = WAARDELOOS

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views sinds 30-01-2008

• mvdzee
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
Aanmelden
Begin oktober online Alice besteld. Na 3 weken nog geen reactie dus toen maar eens Alice gebeld. De verkoopdesk heeft toen de aanmelding alsnog ingesteld.

Installatie
Eerst een hoop gezeur gehad met KPN monteurs die niet kwamen opdraven op de afgesproken tijdstippen of onaangekondigd voor de deur bleken te hebben gestaan terwijl er niemand thuis was. Na een week of twee heen en weer bellen met KPN en Alice stond er opeens weer een KPN monteur onaangekondigd voor de deur. Toevallig was mijn vriendin thuis. De KPN man zei niet te begrijpen waarom hij precies langs moest komen en vertrok na vijf minuten met de mededeling dat hij het even zou bekijken op de centrale. Een kwartier later belde hij weer aan en deelde mee dat 'het' werkte...

's Avonds modem aangesloten volgens handleiding. Internet werkte. Volgende dag Alice gebeld en gevraagd wat mij teleofoonnummer was. Dat werd toen doorgegeven door de helpdesk (vreemd trouwens dat dat nergens in de brieven werd vermeld). Bellen werkte ook.

Snelheid
Zowel bedraad met de crosskabel rechtstreeks op het modem als wireless achter een Asus router viel de snelheid enorm tegen. Met name in het weekend en 's avonds. Overdag kwam de snelheid niet boven de 1 mbps, 's avonds niet boven de 0,5 mbps. Alice gebeld hierover. Volgens hun ligt het aan mij. Ik heb of een slechte kabel gebruikt (die van hun...) of mijn PC zit vol met spyware en virussen (no way, de 2 weken oude laptop met meest actuele NOD32, Windows Defender is 100% zeker virus en spyware vrij).

Rekening
Op mij mijn rekening blijkt Talk4free internationale in rekening te worden gebracht. Op mijn vraag hoe dat erop komt krijg ik van Alice het antwoord dat ik dat besteld zou hebben. Ik weet zeker dat ik het niet heb besteld en verzoek Alice het te crediteren. Er wordt gemeld dat dat niet kan omdat ik het besteld heb. Als ik daar problemen mee heb moet ik maar een brief schrijven. Op mijn antwoord dat het toch wel vreemd is dat ik moeite moet gaan doen als zij een fout maken wordt geantwoord dat 'het nu eenmaal zo werkt'.

Gezien het al bovenstaande heb ik mijn abonnement na drie weken maar opgezegd. Het bedrag dat ze van mijn rekening afschrijven laat ik storneren. Ik wacht met belangstelling de verdere onwikkelingen af...

Alice = WAARDELOOS

Verwijderd

en je vraag is?? of je doe van het topic is???

ik geloof dat een een forum bedoeld is voor vragen en discussies, en geen shoutboard is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:33:
en je vraag is?? of je doe van het topic is???

ik geloof dat een een forum bedoeld is voor vragen en discussies, en geen shoutboard is.
als je niets mag zeggen dan kan je net zo goed dit complete forum sluiten en wegdoen.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Eerder het idee dat het aangeven van ervaringen hier meer gewenst is.

☻/
/▌
/ \

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11 19:11
Laten we zeggen dat het een informatief topic is :). Zeker goed om te weten ^_^

• mvdzee
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik heb een vergissing gemaakt. Ik had dit als reply onder de ervaringen met Alice moeten plaatsen ipv als een nieuw topic. Wellicht kan een moderator dit corrigeren.

Overigens kan ik de opmerking "shoutboard" niet helemaal plaatsen. Mijn verhaal is een kale beschrijving van mijn ervaringen met Alice en bedoeld als waarschuwing aan andere argelozen op zoek naar een nieuwe provider.

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 09:35

blade181

Cra-cra-cracker?

Ik denk dat het goed is om bepaalde afhandelingen of in dit geval het afschepen van klanten in beeld te krijgen. Het feit dat jij zegt dat het forum geen shoutboard is, is geheel onterecht. Ik denk dat juist voor de mensen die dachten aan alice juist op de hoogte willen zijn van de mensen die het al in huis hebben en hoe de gang van zaken was vanaf het moment van aanmelden tot de afhandeling ervan.

Another white boy in this movie? Damn!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mvdzee schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:39:
Ik heb een vergissing gemaakt. Ik had dit als reply onder de ervaringen met Alice moeten plaatsen ipv als een nieuw topic. Wellicht kan een moderator dit corrigeren.
Corrigeren mag je zelf doen, ik doe in elk geval dit topic dicht. GoT is geen klaagbaak; als je je beklag wil doen, dan kun je dat bij Alice zelf doen, bij de Consumentenbond, of als je dan je ei kwijt wil: in het grote Alice-topic. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.