Toon posts:

videokaart advies i.c.m. P5GC-MX 1333

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi medetweakers,

Aangezien er hier heel wat mensen zitten die er meer verstand van hebben als ikzelf de vraag welke PCI-E 16x ik het beste kan aanschaffen in de prijsklasse tot ca. 80 euro.

In mijn hoofd wil ik graag een 512 kaartje, waarom weet ik niet maar dit lijkt me gewoon sneller. Ooit heb ik eens gehoord dat 256 ook volstaat en sommige niets oner doen tov 512. Misschien kan ook iemand me dat verschil uitleggen.

Ik hoop dat iemand een leuk kaartje weet voor me zodat ik weer eens lekker kan gaan gamen. Momenteel draai ik op 128 onboard en dan wil o.a. farcry niet echt (raar beeld) en heb het gevoel dat ik bij online game vertraging heb.

Nou mensen...kom maar op, want ik heb er zin an om hem dalijk nog te gaan halen :P

Verwijderd

Topicstarter
Zelf natuurlijk ook aan het kijken en deze lijken me wel wat;

Asus EN8500GT SILENT MAGIC/HTP/512M

Msi RX2400PRO-TD256EH - 2400PRO PCI-E 525/800MHz

Wil de kaart overigens gebruiken voor gamen en dat ik eens op mijn TV kan computerkijken.

Verwijderd

Topicstarter
Deze maar doen dan ?

Asus EN8500GT SILENT MAGIC/HTP/512M

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan een 2e hands kaartje kopen hier in de buurt voor 70 eurie. Nvidia Gforce 6600C+ , 512

Iemand hier ervaring mee ?

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Ik mis hier in grote mate je eigen voorbereiding. Dergelijke "wat-moet-ik-kopen" topics zijn GoTwide redelijk ongewenst, zeker als er weinig sprake is van eigen inzet van de topicstarter.
Neem het bovenstaande topic eens door over de aanschaf van een videokaart en Registratievoorwaarden / korte FAQ over wat we in het algemeen verwachten van topicstarts. :)
Tevens zie ik je 3 keer binnen 24 uur achter jezelf posten. In wezen ben je dan je topic omhoog aan het schoppen, waardoor je de aandacht trekt. Zo overbodig aandacht trekken kun je voorkomen door gebruik te maken van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop. Doe dit dan ook als je zelf de laatste poster bent in de afgelopen 24 uur.

[ Voor 29% gewijzigd door Ultraman op 20-12-2007 14:26 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.