Plaatsing Duurzame energie topic in EL?

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Niet bedoeld om te zeuren, versta me a.u.b. niet verkeerd.
Wat ik mij al geruime tijd afvraag, is waarom het uiterst actuele topic "Duurzame energie" ondergebracht is bij Electronica. Bij een windmolen heb ik niet meteen ascociaties met electronica. Zie ook de "subtekst" onder Electronica "Transistoren, weerstanden, condensatoren, microcontrollers, hier hebben ze er verstand van".
Persoonlijk zou ik eerder een afzonderlijke rubriek hebben verwacht.
Is dit ooit eerder opgemerkt of overwogen?

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Niet bedoeld om te zeuren, versta me a.u.b. niet verkeerd.
Wat ik mij al geruime tijd afvraag, is waarom dit topic ondergebracht is bij Frontpage Algemeen. Bij een klacht over een topic op GoT heb ik niet meteen ascociaties met de frontpage. Zie ook de "subtekst" onder Frontpage Algemeen "Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande onze uitmuntende Tweakers.net Frontpage.".
Persoonlijk zou ik dit topic in LA verwacht hebben.
Heb je dit opgemerkt of overwogen?

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Je verwacht een heel forum voor duurzame energie :) ? Ik vraag me ernstig af of daar wel genoeg aandacht voor zal zijn ;) . Ik ben het *persoonlijk* met je eens dat het topic misschien wat meer op zijn plaats zou zijn in Stuffis Generalis, maar in EL is er natuurlijk wel een specifieke invalshoek. Ik heb iniedergeval even de lokale crew gevraagd hier te reageren.

Overigens gaat het dus om Duurzame Energie deel 4.

[ Voor 10% gewijzigd door JHS op 20-12-2007 11:36 ]

DM!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:44

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ben van mening dat dit beter zou passen in SG. Echter de policy binnen EL is daar nog een beetje onduidelijk over:
In dit subforum gaat het vooral over (problemen met) 'tweakgerelateerde' elektronica: van zelfbouw van schakelingen tot de firmware die in microcontrollers moet tot het hacken van bestaande apparaatjes om ze te laten doen wat jij wilt.
.

Dit wil dus zeggen dat een dergelijk onderwerp als 'duurzame energie' best geplaatst kan worden in EL.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

De reden waarom dit topic in EL staat is omdat toen het ooit begon, wij het idee hadden dat het vooral naar de practische implementatie van de zonnepaneel-techniek (converters en whatnot) toe zou gaan. De topicreeks is echter in de loop der tijd echter een andere richting ingegaan. Misschien is het inderdaad zinnig om het naar SG te moven; ik zal het er eens met mijn collega's over hebben.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Sprite_tm schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:46:
Misschien is het inderdaad zinnig om het naar SG te moven; ik zal het er eens met mijn collega's over hebben.
Nadeel van SG is wel dat je per sé moet inloggen, en het komt vzviw ook niet in de zoekmachines. Da's wel jammer want dit topic trekt zo af en toe best wat nieuwe mensen naar GoT denk ik... persoonlijk vind ik 't in ieder geval wel prettig als ik iemand anders een directe link kan sturen.

offtopic:
Die move van Yoeri hierboven, kan die nog mee voor in de jaarlijstjes? _O-

[ Voor 14% gewijzigd door benoni op 20-12-2007 14:01 ]

Pagina: 1