Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fusie T-Mobile/Orange = nieuwe voorwaarden = optie opzeggen?

Pagina: 1
Acties:
  • 646 views sinds 30-01-2008

• The Fittest
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2016
Gezien de fusie tussen Orange en t-mobile onlangs was ik benieuwd of iemand weet of dit betekent dat ik als T-Mobile klant akkoord moet gaan met nieuwe voorwaarden?

Ik ben compleet klaar met t-mobile en wil asap bij ze weg, maar zit contractueel nog een jaar aan ze vast. ik herinner me van vorige fusies waar ik als klant mee ging naar een nieuwe organisatie (met xoip naar Tiscali bijvoorbeeld) dat daar nieuwe voorwaarden mee gemoeid waren en ik hierdoor de mogelijkheid aangeboden moest krijgen mijn contract voortijdig te beeindigen. Heeft iemand enig idee of deze situatie ook hier op gaat?

Thanks alvast!

Verwijderd

Ze zullen waarschijnlijk niet zo stom zijn voorwaarden te veranderen, er zouden nogal wat klanten weglopen en een nieuw contract aangaan met nieuwe telefoon.

Verwijderd

als dat kan zou ik dat meteen doen natuurlijk, mits dat niet te veel kost of zelfs gratis is

Verwijderd

Is het niet zo dat de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan, blijven gelden? Dus dat enkel de nieuwe klanten de nieuwere voorwaarden 'krijgen'.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 22:55 ]

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Ik zit bij T-Mobile, maar heb niet de mogelijkheid geboden gekregen om mijn contract op te zeggen.
Ik weet o.a. van deze telco dat de contracten die gesloten worden, doordat ze stilzwijgend worden verlengd, ten langen leste dezelfde voorwaarden kunnen behouden.
Wanneer er dus voor de telco geen reden is om je huidige voorwaarden te wijzigen (ik zie ze bij deze fusie niet) gaat dat dus ook niet gebeuren.

Bovenstaande is overigens geen bevestigd standpunt van een van beiden.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik zie niet helemaal in waarom de voorwaarden voor de t-mobile klanten zouden moeten veranden, eerlijk gezegd...

Dus nee; geen mogelijkheid om eronderuit te komen...

T-mobile neemt orange over... Als er ergens iets verandert, is het bij orange... Maar voor de orange klanten lijkt het me dat ze hun huidige contract onder geldende voorwaarden uitdienen, en dan eventueel later kunnen opzeggen...

Al met al snap ik dus niet waar je vraag vandaan komt...

[ Voor 10% gewijzigd door MikeyMan op 19-12-2007 22:58 ]

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Voor Orange klanten kon tot voor kort het contract kosteloos opgezegd worden ivm wijziging tarieven buitenland. T-Mobile wijzigt zijn voorwaarden vrijwel nooit en als ze dit al doen, dan is het alleen geldig voor nieuwe klanten, dat hebben ze goed dichtgetimmerd. Eigenlijk het enige wat kans maakt op een wijziging zijn de tarieven voor bellen in het buitenland.
Ik vind wel dat als T-Mobile iets wijzigt dat ze niet halsstarrig moeten doen en iedereen de kans te laten geven om kosteloos op te zeggen en niet kinderachtig facturen te sturen met de resterende maanden van je contract.

[ Voor 9% gewijzigd door Le0032 op 19-12-2007 23:17 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Alleen de naam zal gewijzigd worden. Niet negatiefs voor de klant, dus kan je niet opzeggen.

Zodra er een wijziging in nadeel van de klant is, is het mogelijk wel een optie. Nu in ieder geval niet.

Maar, verder in:

Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.