Help! Wie in papendrecht wil 2 rj45 pluggen bevestigen...

Pagina: 1
Acties:
  • 522 views sinds 30-01-2008

• nieuwhier
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik heb wel 15 plugjes en onderhand een meter kabel opgebruikt in een poging om aan een cat5 kabel (van meterkast naar woonkamer) twee rj45 plugjes te maken voor 1000mbit netwerk.

Jaren geleden deed ik niet anders maar het wil gewoon niet meer lukken. GEK wordt ik ervan....

Help!!! Wie in papendrecht wil 2 rj45 pluggen bevestigen...

Of wie heeft de gouden tip hoe ik het zelf kan... :? 7(8)7 :S :'(

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:07

Coldcat

HODL

Genoeg van het isolatiemateriaal afknippen, neem bv 5 centimeter en daarna de draadjes pas op lengte gaan knippen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

Heb je een tang? Dan is het niet zo lastig. Verder zijn er weinig gouden tips.

Volgorde: Witoranje - oranje - witgroen - blauw - witblauw - groen - witbruin - bruin voor een cross-kabel.

Verwijderd

Filmpje hebbe voor de duidelijkheid?

http://nl.youtube.com/watch?v=QWGwaXMUEKs ;)

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

nieuwhier schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:04:
Ik heb wel 15 plugjes en onderhand een meter kabel opgebruikt in een poging om aan een cat5 kabel (van meterkast naar woonkamer) twee rj45 plugjes te maken voor 1000mbit netwerk.

Jaren geleden deed ik niet anders maar het wil gewoon niet meer lukken. GEK wordt ik ervan....

Help!!! Wie in papendrecht wil 2 rj45 pluggen bevestigen...

Of wie heeft de gouden tip hoe ik het zelf kan... :? 7(8)7 :S :'(
Je hebt toch niet per ongeluk een fout in je kabel zitten? Dat het niet aan de plugjes ligt, maar echt aan je kabel?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Waarom knijp je de plug als het niet goed is ? Je kan toch zien of de draadjes goed zitten voordat je de tang gebruikt ?

Voor mij is het ook vaak wel ff kloten om ze er goed in te krijgen, maar zodra ze er goed in zitten kan het toch niet mis gaan ?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:27

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Kom op zeg, dergelijke topics hebben niets met NT te maken.
Als je dan echt zo'n ramp bent met knijpen van kabels, doe je zo'n oproep op IRC ofzo. Iig niet op het forum. Het algemeen beleid

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.