Toon posts:

Wie kan helpen een game pc samen te stellen?????

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ben sinds kort op zoek naar een nieuwe pc en wil graag zelf een bouwen. Door alle aanbod van moederboarden, geheugen etc. zie ik het bos niet meer. Wie kan mij helpen voor een bedrag van 1100 euro max. een redelijk pctje te bouwen. Een vereiste is dat ik voor de komende jaren fatsoenlijk games kan draaien. Ow jah en wil graag wel een samenstelling met een quad processor. Alvast bedankt.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-01 16:14

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Allereerst, welkom op Tweakers :)

Waar ik voor vrees is dat je het CSL Beleid niet hebt doorgelezen. Hierin wordt uitgelegd dat een topic zoals deze niet (meer) is toegestaan.

Ik raad je aan om de CSL FAQ door te lezen ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Met een PC van 300 Euro kan je de komende jaren ook vlekkeloos Patience spelen.

Maar, zoals mijn gewaardeerde GoT'er DaMarcus aangeeft; er is meer onder de zon dan een topic openen en verwachten dat er een kant-en-klaar antwoord komt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• caRe.Ghost
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-01 12:25
Het is eigenlijk de niet meer de bedoeling dat dit soort topics worden geopend, zie CSL FAQ en CSL Beleid Het beste kun je in de Best Buy Guide: editie november 2007 kijken

Verwijderd

Topicstarter
Owke thnx anyway zal er om denken ;) en de boel beter doorlezen....

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Of de directere link [BBG] High-end gamesysteem november 2007. Die is een stuk duurder maar een goed startpunt, en als je het topic leest zal je zeker al zelf keuzes kunnen maken waar te bezuinigen.

[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 18-12-2007 18:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:22

Thandor

SilverStreak

Dit soort 'welke moet ik nemen?'-topics zijn niet gewenst op GoT, derhalve gaat het topic op slot :o. Je kunt het beste even in de CSL FAQ kijken, daar staat een link naar een howto :). Dat i.c.m. enige research en je hebt het antwoord ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.