Ervaringen bij aanschaffen Asus EEE PC

Pagina: 1
Acties:
  • 2.883 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er een EEE PC, waar vandaan?

Zijn er ook mensen die deze van een internetwinkel hebben?

Zijn er ook mensen die bij de verkeerde gekocht hebben?

Wat heb je ervoor betaald?

Wat waren de kosten incusief verzending?

Hoe heb je het geld overgemaakt? (cc,overschrijving, enz)

Allemaal vragen die in dit topic van toepassing zijn, om zo het topic van de ervaringen van de EEEPC niet tot last te zijn. (hieronder genoemt)

http://gathering.tweakers...ist_messages/1259466/last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 12:36
Ik heb mijn EEE pc (zwarte 4G surf) van onze grote vriend ayi45t op ebay.
Ik heb er €340,- inc verzendskosten voor betaald (290 voor de EEE + 50 euro verzendskosten). Ik heb met een creditcard via PayPal betaald.

ayi45t reageerde zeer snel op vragen (had een paar vragen over kosten en tijden gesteld en deze waren iedere keer binnen een uur beantwoord!!)

Ik had op zondag betaald, kreeg diezelfde dag nog een mailtje dat de betaling binnen was gekomen. Dindsdag werd de laptop verstuurd en zaterdag stond de EEE pc op mijn bureau (hij was vrijdag al aangeboden aan de deur, maar helaas was er niemand thuis ;()

Kortom, wil je een EEE kopen op e-bay, dan kan je makkelijk eens in de shop van ayi45t (http://stores.ebay.com/asources-apple-computer) kijken

[ Voor 27% gewijzigd door Jeroen797 op 18-12-2007 13:05 . Reden: extra info en link naar shop toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ik heb dus ook bij die Ayti45 gekocht maar nog niets in huis. Hij had het huisnummer niet op het pakket geschreven dus toen ik vrijdag belde naar de TNT vertelde hun mij dat het pakket was terug gestuurd. Ik ben nu in een mailwisseling met Ayti45 hij zei gisteren dat die vandaag een nieuwe zou opsturen maar tot op heden niets meer van hem gehoord. Ik geef hem tot eind deze week dan ik ga maar eens met paypal contact opnemen.

Verder heb ik dezelfde kosten als hierboven betaalt maar ik had een witte plus 8GB geheugen en 2GB intern. was bijelkaar 394 euro.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:45
Ik ben op zoek naar een Eee 4G met US of UK toetsenbord (liever geen tientallen Chines tekentjes op m'n toetsenbord). Ik heb op dit mement een bestelling uitstaan bij Expansys.com (de Engelse tak), omdat op de datum dat ik bestelde (27 november) er een levertijd van slechts drie dagen stond vermeld. Prijs: 258.69 Pond (iets meer dan 360 euro, maar geen risico op meerkosten bij de douane). De online orderstatus gaf vervolgens in de dagen daarna levertermijnen aan die liepen van één tot 29 dagen, terwijl in de winkel braaf stond "binnen een dag leverbaar". Nu staat in de winkel als datum van beschikbaarheid 9 januari vermeld, en moet ik volgens mijn orderstatus nog 13 dagen wachten.
Voordeel bij Expansys is wel dat als je met creditcard betaalt, het bedrag pas bij verzending wordt afgeschreven. Maar het schiet niet echt op. Ik denk dat ik die bestelling maar ga annuleren, want:

Vervolgens heb ik vorige week bij GBAX.com een 4G besteld, daar was-ie op voorraad. Hij zou gisteren verstuurd worden, maar ook na aandringen heb ik nog niks gehoord. Ze hebben het denk ik erg druk met inpakken ;). Het bedrag van 334,20 euro is wel al van mijn crditcard afgeschreven. Overigens is de Asus Eee bij GBAX nu ook uitverkocht...

En dan is er ook nog de Amerikaanse tak van Expansys, mobilepanet.com. Daar is-ie blijkbaar op voorraad, voor $418.90 inclusief transport (ca. 300 euro). Omdat ze via Express mail versturen, duurt de verzending ook maar 2-3 dagen. Maar dan komt er hoogstwaarschijnlijk ook de BTW, invoerrechten plus inklaringskosten bij, omdat er dan standaard aangifte bij de douane wordt gedaan.
Maar is dus misschien ook te overwegen..

Op eeeuser.com is er overigens ook een speciaal forum over dit onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
evdakker schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:38:
Ik ben op zoek naar een Eee 4G met US of UK toetsenbord (liever geen tientallen Chines tekentjes op m'n toetsenbord). Ik heb op dit mement een bestelling uitstaan bij Expansys.com (de Engelse tak), omdat op de datum dat ik bestelde (27 november) er een levertijd van slechts drie dagen stond vermeld. Prijs: 258.69 Pond (iets meer dan 360 euro, maar geen risico op meerkosten bij de douane). De online orderstatus gaf vervolgens in de dagen daarna levertermijnen aan die liepen van één tot 29 dagen, terwijl in de winkel braaf stond "binnen een dag leverbaar". Nu staat in de winkel als datum van beschikbaarheid 9 januari vermeld, en moet ik volgens mijn orderstatus nog 13 dagen wachten.
Voordeel bij Expansys is wel dat als je met creditcard betaalt, het bedrag pas bij verzending wordt afgeschreven. Maar het schiet niet echt op. Ik denk dat ik die bestelling maar ga annuleren, want:

Vervolgens heb ik vorige week bij GBAX.com een 4G besteld, daar was-ie op voorraad. Hij zou gisteren verstuurd worden, maar ook na aandringen heb ik nog niks gehoord. Ze hebben het denk ik erg druk met inpakken ;). Het bedrag van 334,20 euro is wel al van mijn crditcard afgeschreven. Overigens is de Asus Eee bij GBAX nu ook uitverkocht...

En dan is er ook nog de Amerikaanse tak van Expansys, mobilepanet.com. Daar is-ie blijkbaar op voorraad, voor $418.90 inclusief transport (ca. 300 euro). Omdat ze via Express mail versturen, duurt de verzending ook maar 2-3 dagen. Maar dan komt er hoogstwaarschijnlijk ook de BTW, invoerrechten plus inklaringskosten bij, omdat er dan standaard aangifte bij de douane wordt gedaan.
Maar is dus misschien ook te overwegen..

Op eeeuser.com is er overigens ook een speciaal forum over dit onderwerp.
mobileplanet.com is 350 euro . kreeg een mailtje van ze :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebay, van onze grote vriend Ayi

380 euri inclusief verzenden. Binnen een week was ie thuis.
(4G White)

Hoe heb je het geld overgemaakt? (cc,overschrijving, enz)[/i]
Paypal, werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zijn er ook mensen die bij ayi45 hebben besteld en waarvan het pakketje is onderschept door de douane?

Ben zelf nog aan het wachten op een pakketje via hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
Palomar schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:17:
Zijn er ook mensen die bij ayi45 hebben besteld en waarvan het pakketje is onderschept door de douane?

Ben zelf nog aan het wachten op een pakketje via hem ;)
Mijne was in prachtig roze kadopapier. De kans is dan ook zeer klein omdat de doane minder moeilijk doet over kadotjes. Ik tot nu toe maar van 1 of 2 mensen die hem bij hem besteld hadden iets over extra kosten gehoord. Dit is niks als je nagaat hoeveel mensen hun EEE van hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jeroen797 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:57:
Ik heb mijn EEE pc (zwarte 4G surf) van onze grote vriend ayi45t op ebay.
Ik heb er €340,- inc verzendskosten voor betaald (290 voor de EEE + 50 euro verzendskosten). Ik heb met een creditcard via PayPal betaald.

ayi45t reageerde zeer snel op vragen (had een paar vragen over kosten en tijden gesteld en deze waren iedere keer binnen een uur beantwoord!!)

Ik had op zondag betaald, kreeg diezelfde dag nog een mailtje dat de betaling binnen was gekomen. Dindsdag werd de laptop verstuurd en zaterdag stond de EEE pc op mijn bureau (hij was vrijdag al aangeboden aan de deur, maar helaas was er niemand thuis ;()

Kortom, wil je een EEE kopen op e-bay, dan kan je makkelijk eens in de shop van ayi45t (http://stores.ebay.com/asources-apple-computer) kijken
mooi, en kan dit ook met overboeking of moet dit perse met de CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week vrijdag mijn zwarte 8G bestelt bij ayi45tw. Ik heb betaald met een creditcard via paypal.

Volgens de track en trace is hij nu bij de douane maar ik zag dat bij veel mensen de track&trace pagina enorm achterloopt. Zal leuk zijn als ik hem morgen/overmorgen al kan verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die goedkopere van ayi45tw, zijn toch de SURF versies? Zonder webcam en een MINDERE accu? Bovendien, heb je OOK nog eens CHINESE karakter op je toetsenbord erbij toch? Levert die uberhaupt wel een EU-voeding mee, of alleen een stekker-CONVERTOR (die je dan nogeens los ook steeds mag meeslepen)..

Dan wacht ik toch nog liever even 4 weken tot ie in Nederland gewoon voor 299,- in de winkel ligt. Want dit hoef ik toch echt niet:

Afbeeldingslocatie: http://www.asources.com/eeepc/black/keyboard.jpg

Dan maar ff wachten tot 18 januari NL.

@hierboven met 2GB lijkt me trouwens een beetje overdreven: voor cache hoef je het in ieder geval niet te doen. SSD lezen is al sneller dan een HD (daarom ook zo'n korte opstarttijd) die er niet in zit. Ook in vergelijking met de CPU lijkt me het een beetje overkill. 1GB lijkt me ruim zat. En volgens mij ga je op zo'n klein schermpje toch niet veel te gelijk doen en alle programma's staan al op SSD en niet op een trage HD>

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Is dat de echte levertijd in NL? Want ik heb ook ergens Maart voorbij zien komen.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:30:
[...]
mooi, en kan dit ook met overboeking of moet dit perse met de CC
Ik las op het ervaringen topic dat je ook het geld kon overschrijven, maar dat dit langer duurde (ongeveer een week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebay, van onze grote vriend Ayi. _/-\o_

342,78 euro inclusief verzenden. Dinsdag besteld, zaterdag in huis. (4G Wit) 8)

Met mijn Visa via Paypal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Jeroen797 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:27:
[...]

Mijne was in prachtig roze kadopapier. De kans is dan ook zeer klein omdat de doane minder moeilijk doet over kadotjes. Ik tot nu toe maar van 1 of 2 mensen die hem bij hem besteld hadden iets over extra kosten gehoord. Dit is niks als je nagaat hoeveel mensen hun EEE van hem hebben.
Die van mij is inmiddels ook al binnen :) Idd roze cadeaupapier. En niet onderschept door de douane :)

Op de track & trace staat trouwens nog steeds sinds gistermiddag dat ie in amsterdam is :z

[ Voor 8% gewijzigd door Palomar op 18-12-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:34

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

(jarig!)
Ik heb vrijdag 7 december bij eur0Access de Asus 8G EEE pc besteld. Maandag 10 december (na het weekend) kreeg ik de eerste bevestiging binnen:
De verkoper heeft de volgende volginformatie voor de zending verstrekt te uwer beoordeling:

Vervoerder: Chunghwa Post
Volgnummer zending: EEnnnnnnnnTW

De verkoper heeft de volgende bestellingsstatusgegevens verstrekt te uwer beoordeling:

Status bestelling: In Process
Tot op heden heb ik hem nog (steeds) niet binnen en werkt het volgnummer ook niet. Gisteren een e-mail gestuurd naar eur0access waarom ik de laptop nog steeds niet binnen heb, met als antwoord:
Hello there ~

Your order had been processed and shipped out by EMS express, we will update your tracking number on paypal within 24 hours ! And if you have any questions at all, feel free to contact us !

Best regards
Momenteel krijg ik bij het eerste volgnummer nog steeds geen volgnummerinformatie te zien. Ik wacht nu dus op een zogenaamd nieuw volgnummer :(

[ Voor 5% gewijzigd door Tjeerd op 18-12-2007 19:42 ]

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrk
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 22:20
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:04:
Die goedkopere van ayi45tw, zijn toch de SURF versies? Zonder webcam en een MINDERE accu?
Klopt!

Bovendien, heb je OOK nog eens CHINESE karakter op je toetsenbord erbij toch?
Klopt ook: maar valt in de praktijk niet eens op.

Levert die uberhaupt wel een EU-voeding mee, of alleen een stekker-CONVERTOR (die je dan nogeens los ook steeds mag meeslepen)..
Hij levert een opsteek stekker, die in mijn geval niet bruikbaar was.

Dan wacht ik toch nog liever even 4 weken tot ie in Nederland gewoon voor 299,- in de winkel ligt. Want dit hoef ik toch echt niet:

Ik hoop het voor je, ik heb in ieder geval dan al minimaal 5 weken plezier van de mijne ;-)

[afbeelding]

Dan maar ff wachten tot 18 januari NL.

@hierboven met 2GB lijkt me trouwens een beetje overdreven: voor cache hoef je het in ieder geval niet te doen. SSD lezen is al sneller dan een HD (daarom ook zo'n korte opstarttijd) die er niet in zit. Ook in vergelijking met de CPU lijkt me het een beetje overkill. 1GB lijkt me ruim zat. En volgens mij ga je op zo'n klein schermpje toch niet veel te gelijk doen en alle programma's staan al op SSD en niet op een trage HD>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de zwarte 8G van ayi45tw binnen. Ik heb hem 14 december bestelt en vandaag 18 december binnen ( om half 3 ) dus 4 dagen maar! Gelijk met de eeepc een WRT54GL (wifi router) bestelt bij alternate en die is nog niet binnen!

De track&trace pagina staat sinds kort op "Arrival at incoming office", loopt dus inderdaad vaak enige dagen achter.

Verdere details :

Bios version 0201 (release date 11/14/2007)
1024mb ram
Siliconmotion sm223AC 8GB harddisk
Software version : Eee PC 1.0.2
Build info 2007-11-12 13:20

Alles werkt en geen dode pixels of wat. Geluid valt me extreem mee, nog best mooi geluid. Meeste moeite ga ik denk ik nog hebben met de touchpad .. keyboard is geen enkel probleem. Blind typen met 10 vingers gaat mij niet lukken maar met 2 gaat het goed en nog best rap. Ook vallen de Chinese tekens niet echt op.. zijn zeker 3 keer zo klein als meeste normale tekens.

Ik zal proberen later foto's te uploaden. Als iemand nog wat wil weten ; vraag maar raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:33:
Heb net de zwarte 8G van ayi45tw binnen. Ik heb hem 14 december bestelt en vandaag 18 december binnen ( om half 3 ) dus 4 dagen maar! Gelijk met de eeepc een WRT54GL (wifi router) bestelt bij alternate en die is nog niet binnen!

De track&trace pagina staat sinds kort op "Arrival at incoming office", loopt dus inderdaad vaak enige dagen achter.

Verdere details :

1024mb ram

Alles werkt en geen dode pixels of wat. Geluid valt me extreem mee, nog best mooi geluid. Meeste moeite ga ik denk ik nog hebben met de touchpad .. keyboard is geen enkel probleem. Blind typen met 10 vingers gaat mij niet lukken maar met 2 gaat het goed en nog best rap. Ook vallen de Chinese tekens niet echt op.. zijn zeker 3 keer zo klein als meeste normale tekens.

Ik zal proberen later foto's te uploaden. Als iemand nog wat wil weten ; vraag maar raak.
Hoeveel heb je betaald? en met paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:33:

Verdere details :

1024mb ram

Wanneer heb jij de mail gekregen dat ie verzonden was? Want ik heb hem ook vrijdag de 14e besteld bij ayi45tw. En met het achterlopen van de tracking-pagina, betekent dit dat de data die bij de statussen staan ook niet correct zijn, of dat deze pas na enige tijd verschijnen op deze pagina...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Ik heb een witte(pearl) 8G van Ayi45tw.

Via Ebay, maar is wel een webwinkel.

Wat is de verkeerde? De service was goed. Op vrijdagavond besteld en betaald. Maandag kreeg ik bericht dat hij op de post ging. Donderdagochtend rond 11.30 bezorgd door TNT.

De totale kosten waren $600, dit was in euro 414,52

Met Paypal wat ik aan mijn bankrekening gekoppeld heb.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Werkhove
15 december kreeg ik een verzendingsmailtje met een tracking code. De data die bij mijn tracking page stonden klopte iig niet, 2 dagen na de vlucht ariveerde hij pas in amsterdam :s

@doordOUWE
Ik heb via paypal met de creditcard betaald. Het bedrag was inc verzendkosten 600 usd(=410 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de taal zonder probleem te veranderen naar engels als je bijv. op eBay besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb trouwens wel een 'verkeerde' gekregen van ayi45. Ik wilde eigenlijk een zwarte, maar die had ie alleen als Surf. Toen heb ik een witte besteld (via samenkopen.net), maar bij levering bleek het een zwarte te zijn. Ik was even bang dat het een Surf zou zijn, maar het blijkt wel gewoon een volwaardige te zijn met webcam en 5200mah accu, dus ik ben helemaal tevreden :)

[edit] Bovenstaande klopt niet helemaal. De zwarte bleek wel bewust zijn opgestuurd, omdat ie ze plotseling toch op voorraad had (volwaardige non-surf).

[ Voor 17% gewijzigd door Palomar op 19-12-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Die Ayi45t reageerd niet meer op mijn emails dus ik ga contact opnemen met paypal om zo te kijken als ik mijn geld terug kan krijgen. Het is die kerel zijn eigenschuld want hij zet mijn huisnummer erniet op. Zie via de tracking dat het pakketje weer terug bij hem is afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:34

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

(jarig!)
Even een update van mijn 8G bestelling bij eur0access in Taiwan, mijn volgnummer werkt nu eindelijk. Blijkbaar heeft het pakketje twee weken lang ergens "stil" gelegen :?, want er staat op dat hij gisteren (18 december) pas verstuurd is.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:45
Ik ga hem maar bestellen van Qbit-online. Daar is de 4G omgerekend incl shipping costs precies 300 euro. Hopelijk geen douane kosten erbij anders zou het wel een beetje zuur zijn..
Vorige keer met mijn shure oordopjes ook al gepakt :D

Qbit is dus mijn keus op dit moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:27:
Ik ga hem maar bestellen van Qbit-online. Daar is de 4G omgerekend incl shipping costs precies 300 euro. Hopelijk geen douane kosten erbij anders zou het wel een beetje zuur zijn..

"2. Keyboard keys has Chinese with English characters"

Mwah, ook weer zo'n beetje jammer. Ik ben juist opzoek naar een witte zonder die gammele chinese tekens erop: maakt het nog al storend en vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:41:
[...]

"2. Keyboard keys has Chinese with English characters"

Mwah, ook weer zo'n beetje jammer. Ik ben juist opzoek naar een witte zonder die gammele chinese tekens erop: maakt het nog al storend en vol.
Mjah het is al een aantal keren gezegd maar die tekentjes zijn best klein, ander kleurtje en vallen bijna niet op als je werkt met de eeepc. ;) Ik snap het aan de ene kant wel dat het voor sommigen onoverkomelijk lijkt maar als je werkt met het ding is het absoluut geen obstakel. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:05:
[...]

Mjah het is al een aantal keren gezegd maar die tekentjes zijn best klein, ander kleurtje en vallen bijna niet op als je werkt met de eeepc. ;) Ik snap het aan de ene kant wel dat het voor sommigen onoverkomelijk lijkt maar als je werkt met het ding is het absoluut geen obstakel. :N
Misschien dat het bij de witte meer meevalt? Op de http://www.asources.com/eeepc/black/keyboard.jpg zwarte valt het toch best wel op of niet en met dezelfde kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Op mijn zwarte staan die tekentjes idd ook, maar het valt me nauwelijks op hoor. Die tekentjes zeggen me niks, dus raak er ook niet door afgeleid.
Op de witte staan ze er volgens mij zelfs nog wat lichter op dan de gewone letters, dus valt nog minder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Hier nog wat plaatjes van mijn witte:
Afbeeldingslocatie: http://xs222.xs.to/xs222/07513/IMG_1129_resized.jpg.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs222.xs.to/xs222/07513/IMG_1131_resized.jpg.xs.jpg

Ik vind het zelf niet hinderlijk. De "normale" tekens zijn een stuk groter en dikker gedrukt.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tomino schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:27:

ik heb hem ook maar bij Qbit online besteld.

Alleen hebben ze nog niet om betalen gevraagd? 8)7

*Edit: betaald en wordt over 2 dagen verzonden 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jozz schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:13:
Hier nog wat plaatjes van mijn witte:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind het zelf niet hinderlijk. De "normale" tekens zijn een stuk groter en dikker gedrukt.
ergens heeft het ook wel wat, al moet ik wel zeggen dat zonder die gekke tekens ook heel prima was geweest,, en idd.. je weet toch niet wat ze betekenen , in de war raken doe je dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou ook rekening met de grote van het toetsenbord. De toetsen zijn al redelijk klein dus die chinese tekens zijn nog veel kleiner (nog niet 3mm hoog).

Ik heb er iig totaal geen last van. Sterker nog de mensen die eerst kritiek hadden op het toetsenbord na het zien van foto's vroegen nu 'Waar zijn die Chinese tekens nou?'. Maar goed ieder zijn mening!

• Of-Aaargh
Ik heb ondertussen mijn bestelling bij Expansys.com geannuleerd. Het wordt niet voor half januari dat ze kunnen leveren. De bestelling van een 4G bij GBAX.com loopt nog (hoewel ze hadden aangegeven dat-ie afgelopen maandag verstuurd zou worden, heb ik nog niks gehoord; ze worden als ik het lees op het forum op eeeuser.com blijkbaar overspoeld door bestellingen uit heel Europa). Daarom heb ik voor de zekerheid eergisteren ook maar een bestelling voor een zwarte 4G geplaatst bij Clove.co.uk, en wat schetst mijn verbazing: vanmorgen krijg ik bericht dat m'n bestelling is verzonden :). Morgen moet-ie aankomen! Het is een UK versie, dwz dat er een Engelse stekker aan zit (maar verloopstuk heb ik al) en dat de toetsenbord-indeling iets anders is (m.n. Shift-2 en 3 zijn resp. " en £ ipv @ en #). De prijs incl. verzending per koerier is 357 euro.
Heeft er nog iemand interesse voor een (waarschijnlijk) zwarte 4G, UK spec? Die er nog voor de Kerst is? Anders moet ik nu héél snel m'n bestelling bij GBAX.com gaan annuleren ;).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem bij qbitonline.com voor 301 euri 8)

• Of-Aaargh
Dat het goedkoper kan weet ik ;), maar ik wilde persé een Europees toetsenbord en geen gedoe met evt. garantie (je moet 'm dan nl. terug sturen naar Taiwan, en dat kost nogal wat (tijd en geld).
[edit]: enne, natuurlijk loop je vanuit Engeland niet het risico dat de douane je pakje onderschept.

[ Voor 20% gewijzigd door Of-Aaargh op 20-12-2007 11:03 ]

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:45
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:59:
ik heb hem bij qbitonline.com voor 301 euri 8)
Laat even weten hoe hij hem shipped voor jouw, en of de douane hem pakt etc ;)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:49:

Allemaal vragen die in dit topic van toepassing zijn, om zo het topic van de ervaringen van de EEEPC niet tot last te zijn. (hieronder genoemt)

http://gathering.tweakers...ist_messages/1259466/last
dit soort vragen horen inderdaad niet in het ervaringentopic. Echter daar staat wel in wie hem ongeveer waar heeft gekocht. Dan kan je toch ook kijken hoeveel je er voor moet betalen :?

Dit soort topics horen niet in CSL of op GoT thuis en gaat derhalve dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.