Toon posts:

Firmware WRT54G V7

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Ik heb dus de bovenstaande router van linksys (WRT54G V7) nu heb ik ondertussen al begrepen en ervaren dat deze router veel problemen geeft en heeft.

Ik heb deze router gekregen en deze was dus al een tijdje oud. Ik kon dus ook niet meer naar de winkel om te ruilen. (helaas)

Toch wil ik hier eventueel, als het mogelijk is, alternatieve firmware opzetten.

Ik wil graag zoals in dit draadje besproken wordt, de router als tweede router gebruiken.

Nu heb ik dus wel een alternatieve firmware nodig.

Ik heb zelf al veel gezocht en gelezen maar helaas nog niets kunnen ontdekken. Ik hoop dat iemand anders het wel heeft kunnen vinden mij hiermee dus kan verblijven.

Ook het grote open topic op tweakers heb ik doorgenomen en helaas daar ook niets gevonden :(

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:54

TF

bla bla

was dat niet van sveasoft ofzo

Verwijderd

Topicstarter
van deze firmware (talisman) kan ik ook geen v7 vinden helaas

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:54

TF

bla bla

volgens mij moest je er indertijd ook voor betalen

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-03 20:35
Als het echt een G is en geen GS ... ben ik bang dat je er geen DD-WRT of andere WRT genoten op kan draaien.

Wel kan je met DD-WRT een soort van steunzender genereren voor een andere Access Point / Router.

http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Supported_Devices ... ik kan daar ook geen V7 vinden ... wel vreemd eigenlijk.

Post deze ... relatief nutteloze post toch, omdat het misschien vandaag of morgen wel kan. Iemand die dit zeker even kan checken is bv Sprite_tm... of hij tijd en zin heeft is natuurlijk een ander ;)

[ Voor 26% gewijzigd door LinuX-TUX op 17-12-2007 16:08 ]

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Heb je er al de laatste officiële firmware op gezet? En welke problemen levert die op? Want problemen die anderen hebben met deze router zijn m.i. alleen van belang als je ze zelf ook hebt...

(Ik heb een v7 en deze is met de nieuwste firmware een stuk stabieler.)

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik deze router op het moment niet meer.

destijds heb ik de nieuwste firmware erop gezet en was het nog steeds drama, connecties die continue wegvielen en de router bleef hangen etc.

Nu heb ik een netgear router met Wireless N en ben er zeer tevreden over.
Wil alleen op andere kamer bekabeld iets aansluiten vandaar dat ik het me afvroeg en had deze router toch nog ergens in een doos liggen.
Pagina: 1