Ik heb hier een setje goedkope pa speakers staan die ik in het verleden aan een oude stereo versterker had aangesloten. De versterker is inmiddels overleden en vervangen door een dure yamaha. Nu ben ik ook van plan om de speakers te gaan vervangen.
Nu heb ik stereo met bass erin (pa), maar 2.1 of zelfs 4.1 lijkt me wel wat. 5.1/6.1 is me wat teveel.
Maar nu ben ik aan het kijken naar mooie slanke wat hogere zuiltjes als speakers.
Zoals bijvoorbeeld sony ze ook heeft:

Alleen nu stuit ik op de volgende dingen:
- Deze speakers die ik tegenkom zitten alleen bij multimedia sets
- De speakers hebben ook veelal apparte stekkers, dus geen kabeltjes die in mijn receiver gaan
- Ze zijn heel moeilijk vindbaar en verkrijgbaar etc..
Dusja, ik zit redelijk vast. Super veel verstand heb ik er ook niet van en heb liefst haal en beluister ik de speakers in een winkel bij mij in de buurt...
En mijn budget is ook niet al te hoog, liefst rond de 150 euro ofzo.
Dusja, kunnen jullie mij misschien helpen?
Nu heb ik stereo met bass erin (pa), maar 2.1 of zelfs 4.1 lijkt me wel wat. 5.1/6.1 is me wat teveel.
Maar nu ben ik aan het kijken naar mooie slanke wat hogere zuiltjes als speakers.
Zoals bijvoorbeeld sony ze ook heeft:

Alleen nu stuit ik op de volgende dingen:
- Deze speakers die ik tegenkom zitten alleen bij multimedia sets
- De speakers hebben ook veelal apparte stekkers, dus geen kabeltjes die in mijn receiver gaan
- Ze zijn heel moeilijk vindbaar en verkrijgbaar etc..
Dusja, ik zit redelijk vast. Super veel verstand heb ik er ook niet van en heb liefst haal en beluister ik de speakers in een winkel bij mij in de buurt...
En mijn budget is ook niet al te hoog, liefst rond de 150 euro ofzo.
Dusja, kunnen jullie mij misschien helpen?
Het leven is te kort om geduld te hebben!