Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp bij het kiezen van een mp3speler.

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor ik een aankoop doe, doe ik altijd heel veel research want m'n centjes zijn schaars (arm studentje met geen tijd voor vakantiejob :D) Ik kwam al vele keren voorbij aan dit forum op m'n zoektocht naar een goeie mp3speler dus leek me het een goede idee hier eens mijn vraag te stellen. Tot enige tijd geleden was ik de trotse bezitter van een Creative zen vision M, ik was er heel tevreden van. Hij was al een keer kapot gegaan maar geen probleem ik krijg een nieuwe. Nu, iets later gaat ie opnieuw stuk en ik krijg geen garantie van Media Markt. Daar ga ik dus in ieder geval nooit meer :D

Nu, daarom ben ik dus op zoek naar een nieuwe MP3speler. Ik weet dat mijn eisen eerder hoog zijn maar ik ben geen zo'n expert op MP3gebied dus ik geloof dat jullie me kunnen helpen.

Ik zoek :

Een mp3speler (geen video, foto of speakers, geen fancy dingen nodig)
Graag uitbreidbaar (heb 2GB microSD met adapter, dus ook 2GB SD. Moet niet maar zou handig zijn want nu zit het kaartje toch niets te doen in m'n camera)
Capaciteit zonder uitbreiding : ongeveer 2GB
Graag radio
Prijs maximum 100 euro

Ik heb een creative Xmod. Ik zie je al denken, die is niet draagbaar en ik geloof niet in nonsens van geluidsverbetering maar je mag zeggen wat je wil ik merk weldegelijk een forse geluidsverbetering. Ik denk dat het mogelijk is om hem aan te schakelen aan een mp3speler met USBhost zodat m'n geluidskwaliteit uit m'n philips SHP-805 nog beter wordt. Dus graag mp3speler met USB-host, of als jullie misschien andere manieren weten om m'n xmod aan te sluiten op m'n mp3speler zonder dat er een computer bij komt te kijken, helpen jullie me ook ferm vooruit.

Een hele kluif ik weet het maar ik ben nogal ten einde raad, ik heb de voorbije weken half het internet en gans belgië afgelopen/afgefietst/afgetreind whatever en ik vind echt niks dat aan m'n eisen voldoet.

Bedankt bij voorbaat

Jan Mestdagh

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Helaas is de Dap.db down, want dat is een ideale plek om geschikte DAP's te selecteren. Gelukkig heeft ABI ook een dergelijk iets: Klik
Probeer dat eens, wellicht komt er wat uit rollen :)

Wat ik zo kan verzinnen is de Sandisk E250: [Flash] Sandisk Sansa e250, e260 & 270 en eventueel de Creative Zen: [Flash] Het Creative Zen topic, maar ik weet niet zeker of die ook specifiek microSD ondersteund. Ook zit deze net boven je budget. De Creative Zen biedt meer, maar aangezien je geen waarde hecht aan foto/video denk ik niet dat dit je keuze zal worden. Insignia biedt ook leuke spelertjes, maar die zijn afaik niet te krijgen in Nederland (danwel België).

Hoe dat zit met een Creative Xmod weet ik niet, dus dat heb ik er verder maar buiten gehouden. Daarbij komt ook dat met een USB host de kans op het vinden van een speler behoorlijk daalt. Een speler met SD én USB Host heb ik nog niet gezien. Maargoed, ik ken ook niet alle spelers :)

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:28
Zonder de USB-Host functie kom je waarschijnlijk uit bij SanDisk, met zal ik het niet weten. Waarom moet de speler uitbreidbaar geheugen hebben en koop je geen speler met 4gb geheugen?

[ Voor 0% gewijzigd door Vihaio op 16-12-2007 00:20 . Reden: wel een beetje spuit 11 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
master007 schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:15:
Zonder de USB-Host functie kom je waarschijnlijk uit bij SanDisk, met zal ik het niet weten. Waarom moet de speler uitbreidbaar geheugen hebben en koop je geen speler met 4gb geheugen?
heb 2GB microSD met adapter, dus ook 2GB SD. Moet niet maar zou handig zijn want nu zit het kaartje toch niets te doen in m'n camera
Hierom denk ik ;)

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Je zult toch echt zelf moeten gaan zoeken. Ook al is de keus moeilijk voor je, het is niet de bedoeling dat wij je aan het lijntje gaan nemen en/of voor jou gaan zoeken (Zie ook FAQ: Het algemeen beleid » Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen). Kijk eens in de Pricewatch » Draagbare Mediaspelers om te zien wat er zoal te krijgen is in de Benelux of ga op zoek naar webshops om het aanbod te kunnen zien.
Ik denk wel dat je budget aan de krappe kant is voor je eisen. Een SD slot en USB-host zijn (nog) geen alledaagse functies, helemaal als je ze allebei wilt, dus zal je bij duurdere spelers terecht komen.

Succes met zoeken. :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.