Je reacties zijn voorbijgekomen in
Het kleine-mismoderatietopic deel IV alwaar men het er redelijk over eens was dat je reacties thuishoren op de -1. Kijk daar eventueel even.
Volgens mij heb je niet echt een idee in wat die scores nou precies inhouden, lees daarom even de
ModeratieFAQ. Van "wegmodden" is niet echt sprake. Het is simpelweg een leesfilter
Edit: Even inhoudelijk:
Jeetje wat een nieuws !! Tevens gaat 6 van de 23 zinnen pas echt over de topic titel beetje nutteloos tweakers.
Dat is ongewenst op de FP. Zulke dingen kun je beter melden in
Frontpage AlgemeenOm even ontopic te gaan over de Wii voicechat, leuk deze optie maar om nou 80% van de tijd de gezellige doelgroep van kleuters/kinderen te horen schreeuwen (of de wat oudere vaders en moeders) in het handjevol online games is imo ook niet je van het.
Een leukere optie zou webcam chat zijn, tijdens games een klein venstertje met de gezichten van je tegenstanders.
Dit is niet verkeerd, en zou een neutrale score verantwoorden. Iets wat ik ook gekozen had voordat je dit stuk erin editte:
ja joh is goed mensen MOD me maar weg kan iemand ook nog beargumenteren waarom ik weg gemod word? In tegenstelling tot het artikel gaat bij mij 5 van de 7 zinnen wel over het onderwerp. EN heef inhoudelijk wel iets te maken over het artikel
Klagen over de moderatie is niet gewenst, en zorgt over het algemeen vaak voor een -1.
In het kort: Het gaat dus niet om je mening ten opzichte van Nintendo. Uiteraard niet, want meningmodden is niet gewenst.
[
Voor 59% gewijzigd door
RoD op 15-12-2007 22:42
]