Onterecht weggemod

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 22:09
Zo tweakers ik wordt er ondertussen ziek van.

nieuws: 'Online voice-chat Wii mogelijk'

3 keer weggemod als ongewenst terwijl ik daarvoor als neutraal gemod werd. Ongewenst door wat, doordat ik een andere kijk heb op het kastje van Nintendo??? Kan iemand de betreffende modders even een schopje geven en mijn reakties als neutraal maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie geen goede reden waarom die reacties iets anders verdienen dan een -1?

Daarnaast moet je in Tweakers.net Moddereter Forum zijn en niet in LA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je reacties zijn voorbijgekomen in Het kleine-mismoderatietopic deel IV alwaar men het er redelijk over eens was dat je reacties thuishoren op de -1. Kijk daar eventueel even.
Volgens mij heb je niet echt een idee in wat die scores nou precies inhouden, lees daarom even de ModeratieFAQ. Van "wegmodden" is niet echt sprake. Het is simpelweg een leesfilter :)

Edit: Even inhoudelijk:
Jeetje wat een nieuws !! Tevens gaat 6 van de 23 zinnen pas echt over de topic titel beetje nutteloos tweakers.
Dat is ongewenst op de FP. Zulke dingen kun je beter melden in Frontpage Algemeen
Om even ontopic te gaan over de Wii voicechat, leuk deze optie maar om nou 80% van de tijd de gezellige doelgroep van kleuters/kinderen te horen schreeuwen (of de wat oudere vaders en moeders) in het handjevol online games is imo ook niet je van het.

Een leukere optie zou webcam chat zijn, tijdens games een klein venstertje met de gezichten van je tegenstanders.
Dit is niet verkeerd, en zou een neutrale score verantwoorden. Iets wat ik ook gekozen had voordat je dit stuk erin editte:
ja joh is goed mensen MOD me maar weg kan iemand ook nog beargumenteren waarom ik weg gemod word? In tegenstelling tot het artikel gaat bij mij 5 van de 7 zinnen wel over het onderwerp. EN heef inhoudelijk wel iets te maken over het artikel
Klagen over de moderatie is niet gewenst, en zorgt over het algemeen vaak voor een -1.

In het kort: Het gaat dus niet om je mening ten opzichte van Nintendo. Uiteraard niet, want meningmodden is niet gewenst.

[ Voor 59% gewijzigd door RoD op 15-12-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

→ TMF :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 22:09
merci ik gaat mij even voegen in het ander topic anyday soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Jeetje wat een nieuws !!

beetje nutteloos tweakers.

ja joh is goed mensen MOD me maar weg kan iemand ook nog beargumenteren waarom ik weg gemod word? In tegenstelling tot het artikel gaat bij mij 5 van de 7 zinnen wel over het onderwerp. EN heef inhoudelijk wel iets te maken over het artikel
Waarom denk je?

Laat ze gewoon doen, dan ziet de gemiddelde tweaker dit niet meer aan als ongewenst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
1 van je 2 posts is ook nog een schaamteloze letterlijke repost in de hoop dat je dan om wat voor reden dan ook opeens een hogere moderatie zou krijgen. Ik denk eerder dat jij een schop onder de kont zou moeten krijgen in de hoop dat je je even bij het artikel houd en moderaties en "wat is dit nou voor een artikel" er even buiten houd en hiervoor de daarvoor bedoelde topic gebruikt.
gossie zeg kan ik ergens ook terug zien wie mij wegmod?
nee, dat kunnen de powermods wel. Maar ik zal je vast melden dat ik er 1 van ben.

edit: trouwens, 2 van de 7 zinnen gaan over het artikel. Er is een wezenlijk verschil tussen een zin en een regel.

[ Voor 9% gewijzigd door Arne op 16-12-2007 00:27 ]

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Frank J., om kort te gaan: gerant op artikelen, commentaar op moderaties en dubbelposten zijn ongewenst op de FP.

Inhoudelijke opmerkingen m.b.t. artikelen kan je kwijt in Frontpage Algemeen en moderaties zijn bespreekbaar in Tweakers.net Moddereter Forum (zoals je inmddels gevonden hebt), de FP is niet de juiste plaats.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1