[CoD 4] SP start niet op, MP wel

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views sinds 30-01-2008

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:55

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Probleem:
Bij het dubbelklikken op het icoontje voor single-player zie ik slechts in een flits (0,1 sec) het startscherm (groen schermpje) van Cod4. Daarna gewoon weer terug naar het bureaublad, zonder ook maar een foutmelding.
Bij het opstarten van MP CoD4 kom ik gewoon in het menu. Opstarten in veilige modus van Cod4 geeft dezelfde resultaten. Opstarten van MP CoD4 en dan via menu naar SP geeft hetzelfde resultaat.

Specs:
P5K-E
8800GT
2 Gieg
E6750

XP SP2 (2 weken geleden geïnstalleerd)
Laatste drivers, (en oudere drivers geprobeerd)
Directx 9C (de laatste)
Re-install gedaan van Cod4
Dxdiag geeft geen bijzonderheden.
Laatste update van X-fire geïnstalleerd.

Iemand?

[ Voor 3% gewijzigd door Mystikal op 13-12-2007 10:43 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gebruik je XFire of (een soort van) Atitool toevallig? Zo ja, schakel die eens uit en probeer het nog eens. In dat soort tooltjes (die een overlay op je games projecteren) gaat wel eens het e.e.a. mis met CoD4.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Stomme vraag misschien,heb je xfire geinstalleerd en draainende? als ik xfire heb draaien,en ik start dan cod 4 op,heb ik nl het zelfde probleem als jij.
Zet ik xfire uit,en ik start dan cod4 op,niks aan de hand.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Ik heb xfire geinstalleerd, maar het draait niet. Wellicht moet ik het eens deinstalleren en dan nog eens proberen? Of maakt de installatie an sich niets uit?

Basement Bios ---- Exo-S

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Mystikal schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:42:
Ik heb xfire geinstalleerd, maar het draait niet. Wellicht moet ik het eens deinstalleren en dan nog eens proberen? Of maakt de installatie an sich niets uit?
Dat zou in preciepe niet veel uit moeten maken,als hij maar uitstaat,of ati tool of andere overlaytool draaien zoals wolkje ook omschrijft?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mystikal schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:42:
Installatie maakt niet uit nee, zolang het programma maar in het geheel niet draait. Maar zoals ik al eerder zei, controleer ook of je andere overlay programma's hebt draaien zoals AtiTool. Zelfs NVIDIA Control Panel kan overlays tonen (mits je dit ingesteld hebt, niet standaard). :)

Als je nu CoD4 MP opstart en je komt in het menu. Daar zit ook een optie "Singleplayer", als je die kiest, werkt het dan wel? Shit had ik niet gezien :X

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 13-12-2007 10:58 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Hmm, okay ik zal eens kijken of ik iets heb draaien in mijn msconfig wat uit moet/kan.
Het vreemde blijft danwel dat mp wel opstart, of is daar ook een logische verklaring voor?
wolkje schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:54:
[...]

Als je nu CoD4 MP opstart en je komt in het menu. Daar zit ook een optie "Singleplayer", als je die kiest, werkt het dan wel?
Nee, zie ook startpost :)

[ Voor 44% gewijzigd door Mystikal op 13-12-2007 10:56 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Net opgelost. Het lag aan de exe-file. :| Andere exe erover heen gezet en het werkte. :X

Mystikal rent nu snel naar de winkel omdat dit spel zeker een origineel waard is... :)

Basement Bios ---- Exo-S

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mystikal schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:16:
Net opgelost. Het lag aan de exe-file. :| Andere exe erover heen gezet en het werkte. :X

Mystikal rent nu snel naar de winkel omdat dit spel zeker een origineel waard is... :)
Je wéét dat je alleen de exe voor de singleplayer overgeschreven hebt, je wéét dat je dus een niet-legale en niet-gecrackte multiplayer hebt, je wéét dat we hier niet helpen met warez, etc.

Wáárom post je je vraag hier dan? :|

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Omdat de fout in mijn opvatting niet gerelateerd was aan het feit of het een legale of illegale was. :O . Achteraf is het altijd makkelijk.

Mystikal heeft al eerder spellen gekocht die hij niet aan de praat krijg. Omdat te voorkomen probeer ik ze altijd eerst uit.

Basement Bios ---- Exo-S

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 21:09

trixx

-CTU- SuiZide

Mystikal schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:22:
Omdat de fout in mijn opvatting niet gerelateerd was aan het feit of het een legale of illegale was. :O . Achteraf is het altijd makkelijk.

Mystikal heeft al eerder spellen gekocht die hij niet aan de praat krijg. Omdat te voorkomen probeer ik ze altijd eerst uit.
Larie.... Dat is nog steeds geen excuus. We zijn hier heel duidelijk. Geen warez. Of het probleem daar nu wel of niet door komt.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mystikal schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:22:
Als je de exe van de singleplayer moet vervangen om het spel te kunnen spelen, waarom zou de multiplayer het dan met de originele exe wel doen? 8)7
Dat is jouw zaak, maar de regels zijn hier duidelijk: Geen warez. Heb je wel een illegale versie, zoek je ergens anders maar uit of/hoe je dat aan de praat krijgt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.