Hi all!
Het volgende (wazige) probleem.
1. Ik open control panel
2. Ik klik Programma's en onderdelen
3. Ik klik Windows Onderdelen in of uit schakelen
4. Nieuw schermpje open met Even geduld.....
5. Even geduld verdwijnt en het schermpje wordt wit, zonder enige weergegeven onderdelen/selectievakjes
Inmiddels geprobeert zonder resultaat:
Als administrator inloggen (de user, niet alleen een andere user met admin rechten).
In safe mode geboot en zelfde stappen als administrator.
Internet security (Kaspersky) uitgeschakeld.
En de stappen uit DIT KB artikel opgevolgd.
Alleen zonder resultaat omdat de reg key die in het KB artikel staat niet in mijn registry voorkomt.
En dit alles kwam aan het licht toen ik IIS eraf wou kletteren omdat ik Apache het geinstalleerd (waar ik inmiddels wel een tussenoplossing heb dat die 2 geen ruzie hebben, maar dat lost dit probleem niet op).
Ohw btw het is een Sony Vaio laptop VGN-FE48E met 1 xtra gig geheugen ten opzichte van standaard specs met Windows Vista Home Premium, alle officiele updates zijn geinstalleerd.
Bedankt alvast voor de hulp!
Greetz,
X
Het volgende (wazige) probleem.
1. Ik open control panel
2. Ik klik Programma's en onderdelen
3. Ik klik Windows Onderdelen in of uit schakelen
4. Nieuw schermpje open met Even geduld.....
5. Even geduld verdwijnt en het schermpje wordt wit, zonder enige weergegeven onderdelen/selectievakjes
Inmiddels geprobeert zonder resultaat:
Als administrator inloggen (de user, niet alleen een andere user met admin rechten).
In safe mode geboot en zelfde stappen als administrator.
Internet security (Kaspersky) uitgeschakeld.
En de stappen uit DIT KB artikel opgevolgd.
Alleen zonder resultaat omdat de reg key die in het KB artikel staat niet in mijn registry voorkomt.
En dit alles kwam aan het licht toen ik IIS eraf wou kletteren omdat ik Apache het geinstalleerd (waar ik inmiddels wel een tussenoplossing heb dat die 2 geen ruzie hebben, maar dat lost dit probleem niet op).
Ohw btw het is een Sony Vaio laptop VGN-FE48E met 1 xtra gig geheugen ten opzichte van standaard specs met Windows Vista Home Premium, alle officiele updates zijn geinstalleerd.
Bedankt alvast voor de hulp!
Greetz,
X