Hallo,
Sinds een paar dagen wil Windows Vista op mijn pc een update installeren. Uiteraard vind ik dat een goed idee, want die lossen problemen op!
Als-ie `m nu gedownload heeft en geinstalleerd, wil-ie rebooten. Wanneer ik dat toesta en bij het afsluiten alvast wat instellingen worden bijgewerkt, doet-ie iets vergelijkbaars bij het opstarten. Hij configureert de updates. Echter lijkt er dan iets mis te gaan, omdat-ie daarna (dat is na enkele minuten) de pc opnieuw opstart. Bij de tweede boot doet-ie weer iets vergelijkbaars (geloof ik), maar start-ie wel goed op.
Echter heeft-ie dan geen update geinstalleerd. Er staat bij de updategeschiedenis dat de update mislukt is:
Hierna gaat-ie weer de update downloaden en installeren en, als ik het toesta, gaat-ie weer rebooten en dit gaat zo door..
Heeft iemand ene idee hoe dit op te lossen is?
Ik kon er niets over vinden met Google.
Groeten,
Eduard
Sinds een paar dagen wil Windows Vista op mijn pc een update installeren. Uiteraard vind ik dat een goed idee, want die lossen problemen op!
Als-ie `m nu gedownload heeft en geinstalleerd, wil-ie rebooten. Wanneer ik dat toesta en bij het afsluiten alvast wat instellingen worden bijgewerkt, doet-ie iets vergelijkbaars bij het opstarten. Hij configureert de updates. Echter lijkt er dan iets mis te gaan, omdat-ie daarna (dat is na enkele minuten) de pc opnieuw opstart. Bij de tweede boot doet-ie weer iets vergelijkbaars (geloof ik), maar start-ie wel goed op.
Echter heeft-ie dan geen update geinstalleerd. Er staat bij de updategeschiedenis dat de update mislukt is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| KB941649: Update voor Windows Vista Installatiedatum: ‎19-‎11-‎2007 11:04 Installatiestatus: Mislukt Foutdetails: Code 80041002 Type update: Aanbevolen Met deze update wordt een aantal problemen met de compatibiliteit en betrouwbaarheid van Windows Vista opgelost. Het toepassen van deze update leidt tot betere betrouwbaarheid en hardwarecompatibiliteit in verschillende scenario's. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Meer informatie: http://support.microsoft.com/kb/941649 Help en ondersteuning: http://support.microsoft.com |
Hierna gaat-ie weer de update downloaden en installeren en, als ik het toesta, gaat-ie weer rebooten en dit gaat zo door..
Heeft iemand ene idee hoe dit op te lossen is?
Ik kon er niets over vinden met Google.
Groeten,
Eduard