Toon posts:

Van PC naar Plasma

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is de volgende......
De beste manier om op de meest optimale weg van de Laptop naar een plasma te gaan?

De gegevens zijn.....

De Laptop
- Acer Aspire 9813WKMi_2048 - Core 2 Duo T5500 - 20" TFT
KLIK HIER voor de Productinformatie

De Plasma
- Samsung Plasma Televisie PS-50C91H

Ik heb een Print-Screen genomen van de Handleiding van mijn Laptop
Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/6824/pcaansluitingenwi5.jpg

De ene beweert een gewone VGA kabel (Nr.7 op de Print-Screen) de andere zegt dan weer via de
DVI-D en HDMI op de Plasma (Nr. 8 op de Print-Screen) en ook Svideo (Nr.6 op de Print-Screen) zou tot de mogelijkheid behoren.
Mischien weten jullie de beste oplossing die de beste kwaliteit zal weergeven alvorens ik mij een kabel aanschaf in de winkel.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 19:56
Via DVI/HDMI, als dat niet lukt via VGA, als dat niet lukt via svideo. Dat is op volgorde vankwaliteit. Zo te zien heeft je scherm al deze ingangen dus hdmi moet lukken.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

ShittyOldMan schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:12:
Via DVI/HDMI, als dat niet lukt via VGA, als dat niet lukt via svideo. Dat is op volgorde vankwaliteit. Zo te zien heeft je scherm al deze ingangen dus hdmi moet lukken.
En dat is het juiste antwoord op deze simpele vraag. Over dit onderwerp is meer dan genoeg te vinden op internet, en aangezien ik geen ruimte zie voor discussie gooi ik hem gewoon dicht.

Dit topic is gesloten.