ok, ik heb heel lang nagedacht voor ik dit deed, want ik weet dat clones niet gewaardeerd worden. Ik zal alleen hier reageren met deze clone, dus ik zie geen reden om deze ook meteen te bannen. Ik vind dat ik het recht heb me te verdedigen, moet Rick maar replyen via mail. Maar het begint me steeds meer duidelijk te worden.
Rick Jansen en ik zijn geen vriendjes. En op de een of andere manier zullen we dat ook niet worden.
Da's op zich niet erg aangezien ik absuluut niet de ambitie heb om iedereens vriendje te zijn.
Maar, Rick is nou eenmaal wel admin. En gister zag rick weer een klein kansje waar die met veel poeha misschien wel een ban uit kon sleuren. In plaats van te overleggen bant Rick me weer meteen. Wat dus tegen de afspraken is die de adjes onderling hebben. (en het zou me nix verbazen als rick die vorige onterechte ban ook had uitgedeeld) Nu is dat niet zo'n probleem alstie me dan de kans zou geven om opnieuw te beginnen. (Lijkt me fair toch? Misdraging -> Ban -> Nieuwe kans/user -> Weer misdraging -> IP ban ofzo..) Ik had dus de user Jelle een aantal weken geleden geregistreerd, die heeftie ook meteen gebanned. Da's ook niet erg, want normaal is het vrij simpel om een nieuw account aan te maken. Maar, Rick heeft mijn tip iets te serieus genomen. In een andere thread zei ik em als voorbeeld dattie mijn server zou kunnen blocken net als bijvoorbeeld hetnet en hotmail. Maar kheb erbij gezet dat dat niet eerlijk is voor mijn beste vriend en mijn moeder (en nog tig klasgenoten etc)
Maar wat doet Rick: hij bant die server meteen! En dat is dus echt niet tof, want nu zitten +/- 40 mensen zonder de mogelijkheid zich op GoT te reggen (Alleen omdat ik een sowieso al twijfelachtige ban heb gekregen?)
Ik begin te mailen, alle gerenomeerde adjes heb ik een mail gestuurd. Op ICQ gesproken met diverse mensen etc. etc. de een is het er mee eens, de ander niet, maar bijna allemaal vinden ze dit te ver gaan. Overigens, van de adjes Femme, FLoris en Daniël heb ik nog niets gehoord, dus die reply better be good strax.
Rick snapt dat dit een overtrokken reaktie is geweest van em, en besluit snel de threads te deleten, zodat er alle kans is dat mensen het vergeten en niet meer kunnen bijdragen aan de discussie.
Ik verzoek iedereen nu bij deze om effe "Bestand -> Offline werken" aan te vinken, en dan in geschiedenis te bladeren naar die topics, misschien heb je nog info die kan bijdragen aan een wat eerlijker "proces" in je browsercache staan.
Goed, dit vond ik dus, een mooi bewijs van hoe de sfeer was. Ik wam serieus alleen "Reageer op: .." met quotes tegen in mun cache, ik heb echt geen letter meer info.
Op maandag 12 februari 2001 20:08 schreef McMiGHtY het volgende:
Zeg Cyberslut, zou je niet eens een keer ophouden omjezelf eens te profileren als Oppergod oid? als je dat was (maar dat ben je niet ofcourse) had je zelf wel een community opgezet, en niet zo'n baggersite als die 4ccc.net oid. Klein vraagje tussendoor, je bied voor 20 ruggen een groot bedrijfsnetwerk aan met minimaal 3 server, ik vraag me af hoe je dat doet, leg me dat eens uit
Op dinsdag 13 februari 2001 15:08 schreef Tom het volgende:
[..]
Dan stuur je een automatisch mailtje terug (vanuit de sales-department) dat ze even moeten bellen. En dan krijgen we jou aan de lijn met een domme-blondjes-telefoonstem? Paar keer nep doorverbinden en dan spreek je met de directeur Cyberhunk.
[..]
Zeker

[..]
Ja ik zit nu al te wachten..... IK WIL POWERBRIDGE 2000. Spreek uit als: "pouwuurrrrrbritgsjeuh too-thauzend." Zonder Powerbridge 2000 is mijn leven kut

fok man Powerbridge 2000 is echt phatt

het is geweldig Mike
p.s. sorry maar ik vond dat je hierom vroeg, ik vind het een beetje arrogant klinken. Anyway: succes enzo, ik hou je niet tegen

Op dinsdag 13 februari 2001 16:18 schreef msturm10 het volgende:
Wanneer gaat ccc4u naar de beurs? Met zo'n topprogramma wil ik natuurlijk wel aandelen. Zo'n kans laat je niet liggen.

(ik pas wel op met kritiek hier, want voor je het weet heb je een proces van ccc4u aan je broek. Ik denk dat het nog een kwestie van maanden is voor dat Microsoft ook onderdeel is van het ccc4u concern

)
Op dinsdag 13 februari 2001 17:50 schreef vanDaal het volgende:
Ah.... hier is ie, ik vroeg me al af waar het off-topic forum gebleven was.
(LOL)
Op dinsdag 13 februari 2001 16:58 schreef Rosink het volgende:
[..]
Nou, nou, grote plannen... Je hebt inmiddels al door hoe je een kernel compiled begrijp ik ??

.
Op dinsdag 13 februari 2001 18:51 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik hoop dat onze Cybergod het niet erg vind dat ik uw topic reageer. Mijn minderwaardige inbreng is natuurlijk niets vergeleken met uw orakel.
Maar dat u een site bouwt en grootse plannen heeft met vele mogelijkheden..... Who cares.
Ik ga nu ff wat windows openschuiven, want het riekt hier nogal.
Zoals je ziet, een lekkere bonte verzameling van volwassen gedrag (dus ga a.u.b. niet roepen dat ik aan het puberen ben, mag hopen dat ik daar op mun 18e van af ben, 'kdenk dat RobinVR(16) daar eerder onder valt.)
Ik zal ook nog een keer herhalen wat ongeveer de loop van de discussie was:
- Iemand zoekt info over Tweakers.net
- Ik lach em uit omdattie nog niets eens de moeite heeft genomen de About / FAQ door te lezen
- BoerQ vind het nodig om meteen te blaten dat ik ondanks dat ik de FAQ ken me ook niet weet te gedragen met het aanmaken van clones (users FTP, MAIL e.d.)
- Iets geirriteerd vertel ik em dat ik dat heus niet doe om er zelf beter van te worden, maar om de crew ergens op te wijzen.
- Daarna breekt de hel los, 't was echt CyberJunk86 vs. GoT ... je snapt dat ik als een kat in het nouw begon te blazen... (flamen)
- Ik probeer tot 3 keer toe de thread een andere kant uit te sturen
- Iedereen snapt dat een slotje al lang geleden zijn intrede had moeten doen
- I.p.v. een slotje volgt een hele serie flames van diverse adjes.
- Ik post daarom de thread vol met 200 keer 'Als niemand hier een slotje op zet, dan doe ik het wel >:)'
- Daniël reageet dat het idd nu wel tijd werd, maar dat ik de volgende keer toch iets subtieler een slotje moet regelen.
- Rick reageert "CyberJunk86 is nu gebanned" ... WHAT THE FUCK... ? Hoe bedoel je verschillen.. nul-komma-nul-overleg?!
- Ik start een topic waar ik in om uitleg vraag, Rick begint meteen weer te flamen en bant die Jelle ook. Vervolgens zet Tom een slotje zodat niemand mij kan verdedigen.
Daarna wordt mijn mailserver gebanned van Tweakers.net ... dit is echt de limit.
Rick, je bent wel zo'n godvergeten looser! Echt, dat je A) privé / werk niet gescheiden kunt houden

niet op een andere manier je kunt uitten.
Ik baal hier dus echt van. Niet van mijn ban, maar wel van de mailserver. Ik wil dat deze a.s.a.p unbanned wordt, dit is gewoon oneerlijk. En ik wil ook dat mijn ban ingetrokken wordt, deze is IMHO onrechtvaardig.