[quote]
Op donderdag 15 februari 2001 19:18 schreef TgF het volgende:
Poohbeer, op zich kan ik je verhaal wel volgen, maar en wat dan nog als Rick in jouw ogen reageert vanuit de hoge ivoren toren? Moeten wij dan met ons allen op Rick in geen hakken?q]
sjah, voor rechtvaardigheid ben'k bereid te vechten.. voor GoTrechtvaardigheid iets minder maar toch een aardig woordje..
zo zit'k nu eenmaal in elkaar.. zal niet veranderen ook niet.
eneuh.. het hoofdonderwerp komen we dadelijk wel weer aan.. maar hier moet'k je wel gelijk geven (bummer)
Maar ik denk dat ik verstandig ga doen en lekker een andere draad ga opzoeken, zouden meer mensen moeten doen, ik denk niet dat we in algemene zin hier tot elkander gaan komen.
btw, erg verstandig postje.. erg netjes
Op donderdag 15 februari 2001 19:18 schreef TgF het volgende:
Poohbeer, op zich kan ik je verhaal wel volgen, maar en wat dan nog als Rick in jouw ogen reageert vanuit de hoge ivoren toren? Moeten wij dan met ons allen op Rick in geen hakken?q]
sjah, voor rechtvaardigheid ben'k bereid te vechten.. voor GoTrechtvaardigheid iets minder maar toch een aardig woordje..
zo zit'k nu eenmaal in elkaar.. zal niet veranderen ook niet.
heb geen pagina 4Dat we onze mening hier uiten is een prima zaak, daar is dit Forum onder andere ook voor, maar ik las even snel pagina 4 en daar werd het weer eens op de man gespeeld, gevolg daarvan is dat er afgeweken wordt van het oorspronkelijke "probleem", dat de zaak escaleert (onnodig IMHO) en dat er al helemaal geen begrip komt voor het "probleem" waarom deze draad werd gestart.
eneuh.. het hoofdonderwerp komen we dadelijk wel weer aan.. maar hier moet'k je wel gelijk geven (bummer)
't Zijn net ongecontroleerde emoties die een flamewar ontketenen vind ik.Een discussie heeft altijd voor- en tegenstanders, voor jet het weet resulteerd dat hier in een Flamewar, mede gezien het feit dat je elkaar iets schrijft en er geen emoties aan te pas komen.
je kan me natuurlijk altijd gelijk geven he.. een kinderhand is vlug gevuld enzoDiscussie voeren via een Forum is moeilijk blijkbaar, maar je (iedereen) moet voorkomen dat het een wellis-nietis verhaal gaat worden.
plaats genoeg in't forum toch?[quote]Ik ben van mening dat dat laatste hier gaande was (een 255 posts topic -> slotje en probleem niet opgelost).
Maar ik denk dat ik verstandig ga doen en lekker een andere draad ga opzoeken, zouden meer mensen moeten doen, ik denk niet dat we in algemene zin hier tot elkander gaan komen.
amen to that!
Peace!
btw, erg verstandig postje.. erg netjes