"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Voor de rest valt het wel mee
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Hé, een afsplitsing
[ Voor 40% gewijzigd door Ramzzz op 11-12-2007 23:41 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 11-12-2007 23:41 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Kan niet stoppen met ontploffen!
Verwijderd
Verder kan natuurlijk alles gewoon defect raken, echter geen veel voorkomende problemen.
veel plezier met je (toekomstige) aankoop !
edit: ze zijn vloeistof gekoelt inderdaad, inclusief radiator + pomp + rest. Dit kan inderdaad natuurlijk lek raken maarja...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 14:37 ]
Vanmiddag ophalen...Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:37:
PowerMac G5 Quad heeft geen algemene problemen echter wel -zoals eerder genoemd- een PSU probleem met PowerMacs rond die tijd. echter als hij inderdaad defect blijkt te zijn is hiervoor een quality program die deze gratis vervangt. hier hoef je je dus geen zorgen om te maken.
Verder kan natuurlijk alles gewoon defect raken, echter geen veel voorkomende problemen.
veel plezier met je (toekomstige) aankoop !
edit: ze zijn vloeistof gekoelt inderdaad, inclusief radiator + pomp + rest. Dit kan inderdaad natuurlijk lek raken maarja...
Ja, check:Bob Popcorn schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:16:
Zijn die dingen standaard vloeistofgekoeld? Is het echt waterkoeling (ie, met een radiator en een waterpomp) of meer het heatpipe-idee?
en
Zowel heatpipe als radiator.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Doe ik!Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:30:
[...]
laat voor de gein ff weten hoe hij bevalt als je hem hebt!
Abbadon schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:41:
[...]
Ja, check: [afbeelding] en [afbeelding] Zowel heatpipe als radiator.
Ik moet er een hebben
Kan niet stoppen met ontploffen!
Check!
Geen enkel probleem gehad met de voeding alsnog.
[ Voor 9% gewijzigd door Guru Evi op 13-12-2007 20:45 ]
Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org
Verwijderd
[spuit 11] je hebt nu alleen de oude rivisie te pakken, kijken of je herkend wat ik bedoelAbbadon schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:41:
[...]
Ja, check: [afbeelding] en [afbeelding] Zowel heatpipe als radiator.
2x Eizo SX3031W 30" TFT's besteld (@work helaas
Helaas is het instellen van dual-link (met één kabel) geen sinecure, dual-link met 2x single link gaat beter.
Ik kreeg namelijk de resolutie wel op 2560x1600, maar dat werd een onleesbare brij pixels. Nu lukt het grotendeels wel... mnaar dan op 1920x1200. En dat is nog lang niet genoeg. Er zit immers een GF 6600 in die 'probleemloos' een 30"-scherm moet kunnen aansturen met single link.
Iemand nog suggesties? Ik heb de instellingen als volgt:
- Synchrone weergave aan
- 'Hoofdbeeldscherm' op 1920x1200
- 'Beeldscherm 2' op 2560x1600
Ik ga nog wat pielen met kabels, om te kijken of ik 'm op 2560x1600 kan krijgen.
Overigens is het signaal dat deugt die van signaal 2.
Het zou moeten kloppen...
Er gaat er ook maar één aanDaedalus schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:06:
De GF 6600 heeft één single-link DVI en één dual-link DVI poort. Twee beeldschermen op 2560x1600 gaat dus niet lukken. Alleen de Quadro FX 4500 had twee dual-link DVI poorten.
Maar die krijg ik al niet op 2560x1600, zo lijkt het. Kabelkwestie? Het is nota bene de bijgeleverde kabel van die Eizo...
Ik zal morgen even checkenDaedalus schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:37:
Je weet maar nooit, dus je kan 'ns pinnetjes gaan tellen. Voor de rest: je weet zeker dat je de kabel op de dual-link DVI poort van de PowerMac hebt aangesloten en aan de dual-link DVI poort van de Eizo?
Overigens de G5 Quad is voor een testsessie met MacOSX 10.5 aangeschaft door mijn werkgever. Eeen maand of wat testen of het beter werken is (als grafisch vormgever
Ik moest dat echt nog testen, met 15 jaar ervaring met Apple.
Ik weet wel beter, maar ja, onze systeembeheerders durven het niet echt aan en willen hun keuze een beetje doordrukken. Lekker allemaal Windows draaien. Zij niet op cursus om iets bij te leren.
Well, geslaagd of niet, na de testsessie staat er bij mij thuis een G5 Quad 2,5 met 4,5 GB zachtjes te zoemen...
W00T!Daedalus schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:17:
Er is sindskort een repair extension program voor de power supply, als je dat geruststelt. Voor de rest valt het wel mee
Dit is mooi nieuws.
Ik krijg zo van een vriend van mij een PowerMac G5 xx (geen idee welk type) , die niet aan gaat.
Hopelijk is dit issue, dan heb ik mooi een PowerMac G5 .
Dan gaat de iMac 17" eruit *knip* laten we dat maar niet doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 18-12-2007 14:01 ]