Toon posts:

Vraag over opzegtermijn van Planet.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 613 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik wou binnenkort overstappen van provider. Hieronder de situatie:

Ik zit nu bij Planet internet vanaf 14 mei 2004. Het pakket is 'Planet Economy'.
Nu wil ik overstappen op Telfort internet+bellen.

Maar hiervoor moet ik eerst mijn planet.nl abbonoment opzeggen maar hier uit kan ik niet uit komen. Ik hebben al mijn planet brieven gelezen en op de site van planet kan ik niet veel vinden.

Ik heb wel een stukje gevonden in de brief:
Planet Media Group N.V. hanteert een opzegtermijn van 1 kalender maand. De minimale lidmaatschapsduur is 1 jaar. Iedere abonnementsvorm -tot weder- opzegging of wijziging - telkens met eenzelfde periode (jaar) verlengt.

(Letterlijk overgeschreven)
Kan ik nu mijn abbonement gewoon opzeggen zonder dat ik moeilijk heden ondervind omdat ik al te laat ben met opzeggen voor 2008. Of gaat dat jaar van 14 mei 2004 tot 14 mei 2005 tot 14 mei 2006 tot 14 mei 2006 tot 14 mei 2007 en 14 mei 2008?

En de minimale lidmaatschapsduur heb ik al ruim gepasseerd.

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 11:26
Inderdaad, tot 14 april 2008 kun je opzeggen.

Homey — Critics are those without skills to create.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Succes ermee valt wel mee. Gewoon nu een brief sturen dat je per einde contract wilt opzeggen. Dus per 14 mei 2008. Zorg ervoor dat je bij Telfort de wensdatum van aanleg daar twee weken voor hebt. Dus uiterlijk koninginnedag moet je Telfort actief zijn.
Dien bij Telfort de aanvraag in, en geef aan dat je al ADSL hebt, dan wordt je lijn van Planet gewoon rond koninginnedag overgenomen, en kun jij gewoon op internet via Telfort.

PSN: djmurcielago