Hallo, ik wou binnenkort overstappen van provider. Hieronder de situatie:
Ik zit nu bij Planet internet vanaf 14 mei 2004. Het pakket is 'Planet Economy'.
Nu wil ik overstappen op Telfort internet+bellen.
Maar hiervoor moet ik eerst mijn planet.nl abbonoment opzeggen maar hier uit kan ik niet uit komen. Ik hebben al mijn planet brieven gelezen en op de site van planet kan ik niet veel vinden.
Ik heb wel een stukje gevonden in de brief:
En de minimale lidmaatschapsduur heb ik al ruim gepasseerd.
Ik zit nu bij Planet internet vanaf 14 mei 2004. Het pakket is 'Planet Economy'.
Nu wil ik overstappen op Telfort internet+bellen.
Maar hiervoor moet ik eerst mijn planet.nl abbonoment opzeggen maar hier uit kan ik niet uit komen. Ik hebben al mijn planet brieven gelezen en op de site van planet kan ik niet veel vinden.
Ik heb wel een stukje gevonden in de brief:
Kan ik nu mijn abbonement gewoon opzeggen zonder dat ik moeilijk heden ondervind omdat ik al te laat ben met opzeggen voor 2008. Of gaat dat jaar van 14 mei 2004 tot 14 mei 2005 tot 14 mei 2006 tot 14 mei 2006 tot 14 mei 2007 en 14 mei 2008?Planet Media Group N.V. hanteert een opzegtermijn van 1 kalender maand. De minimale lidmaatschapsduur is 1 jaar. Iedere abonnementsvorm -tot weder- opzegging of wijziging - telkens met eenzelfde periode (jaar) verlengt.
(Letterlijk overgeschreven)
En de minimale lidmaatschapsduur heb ik al ruim gepasseerd.