Iphone vanuit amerika : Procedure

Pagina: 1
Acties:
  • 1.640 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Ik ken via via mensen die in Amerika wonen en die voor mij een iphone willen kopen en deze willen meebrengen naar België voor me.

Echter heb ik nog enkele vraagjes omtrent de procedure die ik best kan volgen alsook de manier van betalen:
  1. Ik bestel een Iphone 8GB op de apple.com store
  2. ?? Kan ik het toestel gewoon vanuit belgie betalen (met paypal) of moet dit van de US gebeuren
  3. Ik laat het toestel afleveren bij de kenissen in de US
  4. Kenissen halen het toestel uit verpakking etc, om door douane te geraken :)
Ik heb vooral vragen bij stap 2 wat de betaling betreft, als iemand tips heeft om het zo vlot mogelijk te laten verlopen, mag u ze me steeds laten horen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Simpel, laat hen een paypal aanmaken, maak het naar hun over, en dan is u probleem weg.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Ik kan niet zomaar gaan verwachtten dat die mensen (die trouwens niet zo gewend zijn met deze technologie) dat voor me gaan doen, het liefst zou ik apple rechtstreeks betalen via paypal , als dat niet mocht gaan dan schrijf ik heb geld naar hen over via bank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-08 19:45
Om bij de Apple Store te kopen heb je een amerikaanse bankkaart of rekening nodig. Internationaal wordt niet aanvaardt. Je moet ook weten dat de iPhone moet unlocked worden en je garantie vervalt. Is er in Europa tegenwoordig geen iPhone verkrijgbaar? Ik dacht dat Duitsland zelfs unlocked iPhones' heeft.

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Die in Frankrijk zijn goedkoper, 600 euro sim-lock vrij vs 1000 euro sim-lock vrij dacht ik. Weet niet of ze daar al op de markt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:44

Garyu

WW

Kunnen ze hem niet gewoon in een Apple store kopen? Dan heb je al die problemen niet...

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 14:22
bibawa schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:38:
Ik ken via via mensen die in Amerika wonen en die voor mij een iphone willen kopen en deze willen meebrengen naar België voor me.

Echter heb ik nog enkele vraagjes omtrent de procedure die ik best kan volgen alsook de manier van betalen:
  1. Ik bestel een Iphone 8GB op de apple.com store
  2. ?? Kan ik het toestel gewoon vanuit belgie betalen (met paypal) of moet dit van de US gebeuren
  3. Ik laat het toestel afleveren bij de kenissen in de US
  4. Kenissen halen het toestel uit verpakking etc, om door douane te geraken :)
Ik heb vooral vragen bij stap 2 wat de betaling betreft, als iemand tips heeft om het zo vlot mogelijk te laten verlopen, mag u ze me steeds laten horen !
Afgezien dat er al een topic is over het importeren van iPhones (link), denk ik dat dit topic snel gesloten gaat worden omdat de manier waarop je het wil illegaal is (belastingontduiking). Overigens is het niet mogelijk om in de US store rechtstreeks met PayPal te betalen (google maar even hoe het via een omweg toch kan), alleen met credit en debit cards met een US billing adres. Het makkelijkst is om het bedrag gewoon naar die kennissen over te maken en dat zij dan met hun card er eentje bestellen of in een normale winkel er eentje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
Er is al een topic over de iPhone en er is al een topic over het importeren van de iPhone.

Daar kun je de antwoorden op al je vragen vinden :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.