Komt er rook uit? (Misschien stomme vraag maar mijn glazen bol zit aan de oplader)
Piepjes?
Nee. Graag een wat uitgebreidere openings post. Wat heb je zelf al geprobeerd.
Waar heb je zelf al gezocht naar antwoorden. En zoals MeijsteR al typt hebben wij geen glazen bol.
Tenminste ik niet. Die van MeijsteR zit aan de oplader.
Dus meer info vragen. Of wachten tot de glazenbol van MeijsteR is opgeladen.
tevens zie ik dat je nog meer slechte TS hebt aangemaakt. iets wat we niet waarderen hier.
Gaarne aanpassen. Ook in je andere lopende topics.
[ Voor 15% gewijzigd door DarkSide op 10-12-2007 10:33 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hij is van binnen opgeblazen
Blij Met Wilco
internet probleem
computer gaat niet meer aan
Pc start niet op
Ik weet wel dat alle 3 de topics naar de :

gaan.
Blij Met Wilco
Mischien had je toch beter een anderberoep kunnen kiezen??
Wat kan je doen als ik meld. m'n deur gaat niet open?
Kop op.
Meld even wat je al wel heb geprobeerd..
Zit stekker wel in stopcontact. Zo ja is de stop niet gesprongen?
A Soldiers manual and a pair of boots.
Echt?Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:21:
als ik de pc aan zet dan geef die geen signaal ?
Net als bij je andere topics geef je totaal geen info, niet de minste info is terug te vinden. Je vertelt niet wat voor hardware je hebt, je legt niet eens duidelijk het probleem uit, je vertelt niet wat je al geprobeerd en gezocht hebt, hier kan niemand wat mee. Dat een PC niet werkt kan aan zooooveel dingen liggen, niemand kan hier wat over zeggen zonder dat jij behoorlijke info geeft.
Neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door en lees dan ook gelijk de FAQ/registratievoorwaarden: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Hij of zij zal wel een spacecake verorbert hebben. Wordt je heel wazig van, geloof ik.
[ Voor 98% gewijzigd door -Thunder- op 10-12-2007 13:22 ]
Blij Met Wilco
Kijk eens: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Zou je echter eerst de Het algemeen beleid door willen nemen, want ik denk dat je wat gemist hebt.. GoT is namelijk geen helpdesk die met behulp van een glazen bol al je problemen op kan lossen..
[ Voor 106% gewijzigd door Equator op 10-12-2007 21:02 ]
Dit topic is gesloten.
![]()