Heeft iemand al enige ervaring met bellen van Telfort, ik ben zelf zeer te vreden, alleen krijg ik geen ingesprekstoon als ik aan het bellen ben en iemand anders belt mij dan gaat hij gewoon over.
gr,
Hans
gr,
Hans
[ Voor 37% gewijzigd door Murcielago op 09-12-2007 15:47 ]
PSN: djmurcielago
Nee hoor, deze heb ik geopend omdat het hoofdzakelijk over internet gaat en niet over bellen, met deze threat hou je het wat overzichtelijker.Murcielago schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:46:
Ehm, volgens mij heb je Telfort Internet ervaringen topic - Deel 4 over het hoofd gezien.
Elect a clown, expect a circus.
Ja, je kan deze beter afsluiten, want de topic is echt overzichtelijk.trolleystad schreef op zondag 09 december 2007 @ 17:07:
De oplossing voor je "geen ingespreks toon" probleempje staat ook in het Telfort ervaringen topic. Deze kan gewoon dicht. Even de zoekfunctie gebruiken voor je iets post.
*zucht* omdat ik niet tegen huilende mensen kan:Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:46:
[...]
Ja, je kan deze beter afsluiten, want de topic is echt overzichtelijk.
gegroet
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq