Ik heb hier batterijen van 2700Mah liggen, die op de één of andere manier enorm snel leeg zijn in de fotocamera. Na 8 uur op de lader hebben gezeten, kan ik net 10 foto's maken voordat hij helemaal leeg is. En dit zelfs zonder flits, want die kan nog geeneens worden opgeladen.
Het lijkt me nu logisch dat het probleem in de oplader zit. En, ja hoor. Op de oplader staat dat hij bij AA baterijen 100 mA kan leveren, terwijl de batterij 2700Mah nodig heeft. Nu ben ik op zoek gegaan naar een oplader die dat kan leveren, maar zo te zien bestaan die niet. Het maximale wat ik heb gezien was 750Mah, en bij die oplader zaten dan ook 4 x 2700Mah batterijen.
Hoe zit dit in elkaar, verhouding van batterij en oplader?
Het lijkt me nu logisch dat het probleem in de oplader zit. En, ja hoor. Op de oplader staat dat hij bij AA baterijen 100 mA kan leveren, terwijl de batterij 2700Mah nodig heeft. Nu ben ik op zoek gegaan naar een oplader die dat kan leveren, maar zo te zien bestaan die niet. Het maximale wat ik heb gezien was 750Mah, en bij die oplader zaten dan ook 4 x 2700Mah batterijen.
Hoe zit dit in elkaar, verhouding van batterij en oplader?