Yo, ik ben niet heel erg thuis hierin maar kan iemand mij uitleggen of de Samsung schermen nu echt zoveel beter zijn dan de schermen van Dell of Iiyama. Ik krijg altijd het gevoel dat Samsung nu een beetje de popie-jopie scherm is omdat er zoveel reclame voor wordt gemaakt en de Dell een goede tweede. Ik weet nog dat de schermen van NEC en Iiyama altijd zeer geliefd waren vanwege hun kwaliteit een jaar of wat geleden. Wat is nu om te gamen echt de beste/vetste lcd flatscreen ongeacht de prijs.
Verwijderd
zoek gewoon een scherm uit die je er mooi uit vind zien die je gewenste resolutie ook nog eens aankan, die bepaalde merken zijn imo een beetje over-hyped. ze mogen dan wel goed zijn maar ze overschaduwen vaak andere schermen die doordat ze minder bekend zijn of een raar japans merk hebben toch beter/gelijk presteren.
verder moet je wel zeer goed kijken wil je verschil zien tussen schermen. ik kan nou niet direct verschillen zien tussen mijn doodgewone Benq schermen @ 1280*1024 en het "samsung overhyped game scherm" @ 1280*1024 van mijn maat tijdens games
ik kijk dan ook voornamelijk naar looks bij het halen van een scherm aangezien de basis meestal wel goed zit
<-- heeft zelf 2x Benq schermpjes en die gebruikt hij op zijn game-bak zonder enig probleem
verder moet je wel zeer goed kijken wil je verschil zien tussen schermen. ik kan nou niet direct verschillen zien tussen mijn doodgewone Benq schermen @ 1280*1024 en het "samsung overhyped game scherm" @ 1280*1024 van mijn maat tijdens games
ik kijk dan ook voornamelijk naar looks bij het halen van een scherm aangezien de basis meestal wel goed zit
<-- heeft zelf 2x Benq schermpjes en die gebruikt hij op zijn game-bak zonder enig probleem
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Reviews lezen, deze keuze kan je prima zelf maken
Reviews lezen, deze keuze kan je prima zelf maken
Dit topic is gesloten.
![]()