[XP] Unattended install PLUS applicaties

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• usr-local-dick
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoi

Ik voer mijn XP installaties altijd uit met een aangepaste CD met winnt.sif zodat dit lekker snel en eenvoudig gaat. Echter daarna komt nog meer werk iedere keer met Office, Nero, Acrobat etc etc.

Wat ik graag zou willen is een bootable DVD (past waarschijnlijk niet op CD namelijk) die XP installeert en automagisch alle apps ook. OP het web kan ik diverse apps vinden die dit doen, maar ze zijn voor mij allemaal onbekend.

Heeft iemand ervaring met een app die hij kan aanraden?

PS. E.e.a. dient op locatie te gebeuren dus RIS-achtige dingen zijn uitgesloten.

Alvast bedankt!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:19
Kijk eens naar nLite. :)

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:57
Goede ervaringen met nLite. Kijk anders hier eens [XP] Unattended CD Project deel 4

Verwijderd

Op MSFN forums is hierover een geheel subforum gewijd met zeer veel ervaren leden op dit gebied.
Unattended Windows Discussion & Support

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja...

Met de bovenstaande links moet je toch wel wat meer tegen kunnen komen in de search. Zeker gezien [XP] Unattended CD Project deel 4 en de voorgaande drie delen lijkt me dat je er dan wel uit gaat komen.

Helaas is dit wel een beetje een zoekvraag waar maar weinig moeite van jouw kant uit blijkt...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.