Hier ben ik weer, na een tijdje (RyanAir incheck nummer + Zepto gedoe)
M'n Zepto werked nog steeds niet goed. Ik ben ook van plan om binnenkort langs te gaan bij een service point. Het probleem was dus (ook met mn RyanAir incheck nummer) dat m'n Zepto simpel weg, alleen de Fan's laat starten, de cd-rom speler even een (check/startup) geluidje maakt en voor de rest NIKS doet. Het blacklight gaat niet aan, hij laat zelf ook niet door (anders zie je dat wel aan het HD activety lampje) en niet eens een wit Zepto logo + bios check. Ik had hiervoor ook een brakke XP die af en toe BSODs gaf uit het ECHT niets. Dan moest je hem dus echt UIT + AAN (harde reset) zetten. Bij zo'n harde reset kwam het vaak voor dat hij dus niet meer starte. Ook kwamen er steeds meer problemen dat hij niet meer uit standby en slaapstand kwam. Of sterker nog dat hij tijdens internetten het beeldscherm tijdelijk uitzet (windows feature), maar daat NIET meer uitkwam.
De laatste tijd wil m'n Zepto ook steeds meer gewoon NIET meer opstarten, ook al heb ik hem gewoon netjes afgesloten. Meerdere keren proberen heeft ook geen zin. Heel soms wil hij naar 5x WEL ineens opstarten, maar eigelijk het enige wat ik weet dat werkte is hem zonder adapter en batterij hem een nachtje alleen laten staan.
Vreselijk irritant dus. Ik zit net druk met m'n studie, waar ik m'n laptop zeer intensief gebruik. Dan zit je net lekker te typen, en van de een op de andere seconde loopt hij vast en start hij NIET meer op (behalve nachtje alleen staan).
Dit is dus A. gewoon de schuld van Windhoos, maar B. lijkt er iets hardware matig met de Zepto aan de hand.
Nu heb ik heel m'n HD geformateerd, en Windows opnieuw erop gezet. Maar nu wil hij weer niet meer opstarten, dus ik kan nog niet eens m'n Zepto drivers installeren.
Ook ben ik al hele rare opstart dingen tegengekomen. In plaats van het Zepto logo krijg, ik een heel raar afkekarteld/vertekend intel kleuren logo te zien. Ook loop hij vast voordat het Zepto logo is verschenen en herstart hij zichzelf (aan geluid te horen). En ik ben een keer in het Phoenix Trusted Bios Core terecht gekomen. Dit start zichzelf volgens mij alleen op als er iets vreemds aan de hand is.
Oke nu genoeg wat hij allemaal niet meer goed doet.
Ik heb hem in Augustes 07 gekocht bij Denned, tot een maandje geleden werkte hij PERFECT. Ik ben er altijd mega voorzichtig mee geweest, maar nu wil ik hem dus na laten kijken, want hier is niet me te werken.
Nu woon ik vlak bij Den Bosch en dus de andere Zepto service point. Dat is dus veel handiger voor mij qua reistijd. Weet iemand of je hem dus ook kan laten repareren, onder garantie, bij een ander service point dan waar je hem hebt aangeschaft?