Image maken van Server 2003 installatie

Pagina: 1
Acties:

• devinjanssen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-02 20:22
Thuis draait een file server en tevens een game server. Deze is laast een op nieuwe geinstalleerd moeten worden omdat er foute zaten in de beveiliging van IIS. Nu wil ik dit wil ik graag een image maken. zodat ik later een image terug kan zetten bij een probleem.

Nu gebruik ik op de desktops ghost 12 wat een fijn programma is. Maar deze kan niet geinstalleerd worden op server 2003. Nu weet ik niet of deze via het boote wel werk.

Heeft iemand een ander fijn programma ? (misschien ook een ghost) Wat makkelijk in gebruik is ?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Acronis TrueImage kan dit wel, via een Boot CD.

[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 06-12-2007 18:00 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• devinjanssen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-02 20:22
Ik zie op de site niet vermeld of deze Server 2003 ondersteund

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:18
Ja Windows 2003 wordt ondersteund, dat gebruiken wij regelmatig.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

devinjanssen schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:01:
[...]
Ik zie op de site niet vermeld of deze Server 2003 ondersteund
Dan moet je toch echt beter zoeken: http://www.acronis.com/en...ATISWin/requirements.html

Alleen dat is wat duur. Ik heb echter met boot CDs van Acronis ook Win2003 images kunnen maken en restoren. De Home editie werkt echter niet onder Windows, maar boot CD maken het proces echt automagisch...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-01 22:14

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het is de bedoeling dat je zelf uitgebreid op zoek gaat naar een oplossing, en dat je ook je bevindingen onderweg hier vermeldt. Zoals ik nu je berichten lees komt het niet op me over alsof je moeite hebt gedaan om dit op te lossen, zie daarom Het algemeen beleid nog eens, want we hebben een aantal regels waarvan we verwachten dat iedereen zich er aan houdt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1