Toon posts:

Game Systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Denken jullie dat dit systeem (samengesteld met Alternate pc builder) een paar jaartjes mee vooruit kan? Voeding ontbreekt nog... Iemand advies daarover?

Grafische kaarten nVidia PCIe -
1 x Asus EN8800GTX/HTDP
à € 389,-

CPUs Socket 775 Core 2 Quad
1 x Intel® Core™ 2 Quad Q6600
à € 239,-

Behuizingen Midi Tower -
1 x Cooler Master Elite 333
à € 39,-

Behuizingen - Koelers
2 x Papst 4412/F2GLL
à € 19,-

Moederborden Socket 775 -
1 x MSI P6N SLI Platinum
à € 129,-

Geheugen DDR2-800 -
1 x GeiL 2 GB DDR2-800 Kit
à € 49,-

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:45
Ik zie nog wel meer wat mist, zoals een HDD. En ander spul zoals een DVD drive bv.

Waarom voldoet de Best Buy Guide niet van tweakers.net :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf al HDD en DVD drive etc... die hoef ik niet nieuw te kopen... Tis eerder zeg maar een upgrade.

Verwijderd

die Q6600 is wel goedkoper te krijgen , zowiezo is alternate best duur, advies kijk eens in de pricewatch

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:08

_Apache_

For life.

Voor gamen ben je steeds beter uit met een vlottere core 2 duo, E6750 en dat soort ongein.

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

a) Wat is er nu anders in CSL?

b) De Q6600 is wat "oud"; over 2 maanden komen de 45nm-versies op de markt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

nouja oud zal ik um niet noemen,

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nou, laat ik het anders uitdrukken; hij staat al bijna een jaar in de Pricewatch en is qua "technisch ontwerp" zometeen wat achterhaald t.o.v. de Q9450 die eendere prestaties weet neer te zetten bij minder warmte.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:09
Arnevr, dit is niet te bedoeling op GoT, dit soort topics mogen niet meer omdat er anders zo'n grote stapel boodschappenlijstjes komt :) Zie daarvoor CSL FAQ / CSL Beleid

Je vermeldt ook geen motivatie waarom je iets wilt en wat je met je PC wilt gaan doen. Ook ontbreekt een budget waardoor ik aanneem dat je budget ongelimiteerd is?

Gezien je videokaart denk ik dat het een Game PC wordt, zie daarvoor [BBG] High-end gamesysteem november 2007.

Overigens zou ik geen Q6600 nemen die al iets verouderd is maar een Q9450 ofzo, en zou ik een 8800GT of een HD3870 Crossfire setup nemen ipv die 8800GTX.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik had eerst even goed moet kijken voordat ik ging posten. Ik had me namelijk geregistreert waarna ik gelijk dit bericht had gepost. Stom van me, voortaan zal ik beter opletten.

Verder was het inderdaad een beetje slordig van me om geen verdere info te geven en wat mijn budget is.

Je hoeft hier niet meer op in te gaan aangezien het niet de bedoeling is zo'n topic te starten maar toch zal ik even die info geven:

- Mijn budget ligt rond de 900 à 1000 euro. Maar ik heb al een HDD, DVD-speler, Diskette Drive, Cardreader, USB/Firewire controller dus dit hoef ik niet meer ervan te kopen.

- Het is inderdaad voor een gamers pc. Ik wil zonder problemen de nieuwste games als COD 4, Need for Speed: ProStreet, Gears of War, Crysis (hoewel dit zowat onmogelijk is) op hoge kwaliteit kunnen spelen.

Verder, zou je me kunnen uitleggen (als je op mijn bericht in gaat) waarom het beter is om in SLI/Crossfire mode te gaan werken dan gewoon met een kaart als de 8800 GTX ?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:50:

Verder, zou je me kunnen uitleggen (als je op mijn bericht in gaat) waarom het beter is om in SLI/Crossfire mode te gaan werken dan gewoon met een kaart als de 8800 GTX ?
Je zou bijvoorbeeld 2 ATI HD3850 kaarten in Crossfire(X) kunnen zetten, dat is sneller dan een 8800GTX en in de meeste gevallen even duur of zelfs goedkoper. Voor de stroomcomsumptie hoef je het ook niet te laten, want een enkele HD3850 verbruikt zo'n 100 watt en een enkele 8800GTX zo'n 200 watt, dus dat is wel aardig gelijk. Daarnaast kom DirectX10.1 en SM4.1 support voor de Radeon HD38x0 serie, voor zover je daar waarde aan hecht.

Voor de rest kun je denk ik het best in de Best Buy Guide kijken, en dan komt hier waarschijnlijk een slotje op ;)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:22

Thandor

SilverStreak

Dit soort 'welke moet ik nemen?'-topics zijn niet gewenst op GoT, derhalve gaat het topic op slot :o. Je kunt het beste even in de CSL FAQ kijken, daar staat een link naar een howto :). Dat i.c.m. enige research (zoals gezegd in het topic, zoek hier en daar wat rond) en je hebt het antwoord ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.