Vast lopers en afsluit probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-01 07:41
Beste mede Tweakers,

Mijn vorige topic is gesloten... en ik vind het onterecht, dus open ik een nieuwe.
Reden dan ik niet kon reageren, dion_b, is omdat ik op school zat en de leraar niet in een goeie bui was. Niet iedereen is een geek, zoals de meeste mensen hier die 24/7 achter GoT zitten... heb daar begrip voor, en gooi niet meteen een topic dicht als iemand niet snel kan reageren. Ik poste 2 berichten achter elkaar omdat ik niet ingelogt kon blijven, en dus niet het bericht kon veranderen. De modjes zijn hier te streng.. en heben weinig slaap.Het wordt tijd dat iemand eens een keer de waarheid verteld.

Maargoed...

Ik krijg sinds kort vast lopers tijdens games(UT3, UT2k4, Crysis) , en soms als ik Editors open heb (unrealEd)

Hieronder volgt mijn systeem:

Core 2 Duo E6750 (stock) CoolerMaster GeminII+2x 120mm fans erop
ASUS P5N32-E SLI
2x Geil DDR2 Ultra PC2-6400
Club3D GeForce 8800GT 512mb
OCZ GameXtream 600watt
Seagate Barracuda 7200.7 80 GB
Western Digital Caviar SE 200Gb
Heb sinds kort een Club3D 8800GT 512mb, daarvoor een Asus EN8800GTS 320mb, maar toen had ik dezelfde problemen (af en toe)

Dit zit allemaal in een thermaltake Soprano kast met 2x 120mm fans. (voor en achter)
Heb al de nieuwste divers geinstalleerd, maar nogsteets geen verbeteringen :( (met 3DMark (06) tests loop hij niet vast)

Met de temps zit het ook prima...

Verder heb ik af en toe problemen met afsluiten, druk ik gewoon op afsluiten(het afsluit scherm komt ook nog gewoon) maar daar loopt de boel ook vast!

Heeft iemand dit eerder gehad? laat even een berichtje achter :)

Mijn dank is groot!

(Oja... voor de modjes, ik heb Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al doorgenomen ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 06-12-2007 15:18 ]

• caRe.Ghost
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02 21:10
Op deze manier is dit topic ook geen lang leven beschoren, want je negeert de laatste opmerking van dion_b in je vorige topic. Ook de je uitlatingen over andere tweakers zal je hierin niet helpen.
en bovendien kun je genoeg info geven dat wij je kunnen helpen. Dat doe je nu niet, dus heeft dit topic weinig zin.
Geef dus wat meer info en misschien kan iemand hier je van dienst zijn.

• wishmasterUT2k4
caRe.Ghost schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:22:
Op deze manier is dit topic ook geen lang leven beschoren, want je negeert de laatste opmerking van dion_b in je vorige topic. Ook de je uitlatingen over andere tweakers zal je hierin niet helpen.
Geef dus wat meer info en misschien kan iemand hier je van dienst zijn.
Dat bedoelde ik dus... het topic was al gesloten voordat ik kon reageren! Op Hardware.info gaat dat toch wat anders.

Enw at bedoel je voor info? temperaturen?

[ Voor 93% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 06-12-2007 15:24 ]

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:44

Mystikal

It never hurts to help!

Iedereen heeft hier weleens last van. Je zou eens in je msconfig kunnen kijken wat er allemaal opgestart wordt. Datgene wat niet noodzakelijk is, sowieso niet laten opstarten. Verder alle software doorlopen. Oftewel een grote opschoningsactie. Regcleaner/mechanic/defragmenteren etc etc. Heb je dat allemaal al geprobeerd?

Basement Bios ---- Exo-S

• wishmasterUT2k4
Heb dat al eens gedaan ja... er worden maar 5 dingen opgestart.. dan zijn mijn virus scanners (McAFee en Windows Defender) Windows live messenger, Rivatuner(fan profielen) en de Nvidia instellingen.

Regcleaner heb ik nog niet gedaan en defragmenteren heb ik vorige week gedaan, Mechanic ken ik niet.
Zal zo even een Regcleaner proberen. Bedankt voor je berichtje alvast.

*Edit, hij is klaar met scanner, en reparen.
There are total 518 problems to be repaired.
Is nu gefixed dus. Thanks :)

[ Voor 16% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 06-12-2007 15:47 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Reden dan ik niet kon reageren, dion_b, is omdat ik op school zat en de leraar niet in een goeie bui was.
Je reageerde wel, maar negeerde een nuttige bijdrage Blijkbaar vond de leraar een goede reply niet goed maar een slechte wel :?

Los daarvan voldeed je topicstart sowieso niet aan de eisen die we hier stellen en dat doet deze nog steeds niet. Je dumpt hier maar je probleem en vraagt dat wij het voor je oplossen. Zo werkt dat niet op GoT :o
En als het op hardware.info wel zo werkt, vraag het dan daar op deze manier...

Ga dus even terug naar het begin en maak hier gebruik van: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
(Oja... voor de modjes, ik heb Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al doorgenomen )
Riiight... dan blijkt er helaas totaal niets van uit je topicstart. Als je nou exact aan zou geven wat je bij iedere stap gedaan hebt en wat er toen gebeurde, dan zouden we er wat mee kunnen. Erg goedkoop om dan maar regeltje als dit te posten :/

En als je het oneens bent met een slotje is het vrij kansloos om nog maar dezelfde gebrekkige topic te openen met een klaagstuk erin, zo'n topic gaat per definitie dicht, zo ook deze. Zie ook:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 15% gewijzigd door dion_b op 06-12-2007 17:05 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.