Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Mijn vriendin is aan een nieuwe telefoon toe. Ze wil graag de S500i hebben van S-E. Heeft er iemand ervaring met deze telefoon?

Heeft iemand ervaring met de Media Markt. Ik heb iets gehoord dat je daar naast je GSM ook een kado mag uitzoeken voor een bepaald bedrag. Wat is daar van waar?

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Dat laatste is alleen het geval als de vergoeding die de provider geeft bij het afsluiten van een abonnement hoger is dan de prijs van de telefoon.
Hoe dat bij de S500i zit, en zonder opgaaf van welk abonnement, welke prijs en welke aanbieder ben ik vrees ik toe aan een nieuwe glazen bol. ;)

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

kbloem schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:16:
Mijn vriendin is aan een nieuwe telefoon toe. Ze wil graag de S500i hebben van S-E. Heeft er iemand ervaring met deze telefoon?

Heeft iemand ervaring met de Media Markt. Ik heb iets gehoord dat je daar naast je GSM ook een kado mag uitzoeken voor een bepaald bedrag. Wat is daar van waar?
Er is zelfs een topic voor: Het Sony Ericsson S500i topic ;) Succes met zoeken in ieder geval :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Swaptor schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:17:
Dat laatste is alleen het geval als de vergoeding die de provider geeft bij het afsluiten van een abonnement hoger is dan de prijs van de telefoon.
Hoe dat bij de S500i zit, en zonder opgaaf van welk abonnement, welke prijs en welke aanbieder ben ik vrees ik toe aan een nieuwe glazen bol. ;)
Het gaat om een nieuw abb van vodafone 2 jarig en 35 euro :)

Verwijderd

kut telefoon, kraakt, gammel, toetsen breken :( mijn vrouw heeft m ook en ze had m liever nooit gehad :)

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:32:
kut telefoon, kraakt, gammel, toetsen breken :( mijn vrouw heeft m ook en ze had m liever nooit gehad :)
Ok duidelijke taal. Maar is dat met de laatste versies niet opgelost?

Verwijderd

dat durf ik niet te zeggen maar het is aan de andere kant wel weer echt een vrouwentelefoon

dus moet ze maar keuzes maken ;)

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:50
Toetsenprobleem is opgelost, ze hadden verkeerde verf gebruikt wat het plastic aantaste ;)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Het Sony Ericsson S500i topic

Daar graag verder.

Voor je vraag over het 'kado' (sigaar uit eigen doos) moet toch echt helaas bij (internet)winkels zijn.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.