Toon posts:

[Icemat Siberia] Rare geluidjes uit headphones

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Icemat Siberia headset die het ongeveer anderhalf jaar feilloos heeft gedaan. Min of meer gelijktijdig met het installeren van een nieuw moederbord krijg ik rare verschijnselen. Ik herinner me niet precies meer of het precies tegelijk met het installeren van de nieuwe onderdelen is begonnen.

Er gebeurt het volgende: er komt constant een soort zachte pieptoon uit de headset met daardoorheen vage biepjes, kraakjes, het klinkt allemaal nogal buitenaards. Dit lijkt af te hangen van de systeemactiviteit. Als ik firefox scroll komt er op het moment van scrollen een soort kraak doorheen, scrollen in IE zorgt voor een soort hoog piepgeluid. Refresh heeft ook zijn geluidje, etc. Het zijn geen systeemgeluiden, maar echt een soort storing.

Verder heb ik af en toe dat het rechteroor wegvalt, het geluid komt weer terug na een tikje op de geluidsregelaar. Ik vraag me af of dit iets te maken heeft met de andere klacht.

Wanneer ik de kans krijg om de headphones op een andere pc aan te sluiten post ik het resultaat hier.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-02 00:26

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Onboard geluid die slecht afgeschermd is. Wat betreft je rechteroor die wegvalt : Indien dit alleen bij Test Drive : Unlimited is niks om je zorgen over te maken. Zo niet dan kan het kabelbreuk of software/driver probleem zijn :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||