Toon posts:

8800GT 512 MB vs X1950XT 512MB

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand info over de vergelijking tussen deze 2 kaarten?

Ben namelijk van plan mijn X1950XT te vervangen, en heb op het oog nu de 8800 GT 512 MB van ASUS.

Heeft iemand scores onder dezelfde omstandigheden naast elkaar staan?

Game preformace/3DMARK/personal experience

Dank

• eviltweaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 00:15

eviltweaker

DDPEEKIW

DDPEEKIW

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-03 07:09

>PC specs<

• Behzo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-02 14:29
inderdaad...

Je neemt wel de moeite om een topic te typen, terwijl je bij google al genoeg hebt aan alleen de topictitel...

Hoeveel van deze nutteloze posts moeten er nog komen...

--edit--
Je hoort het van boerenlater hieronder, nou kan het topic echt op slot

@ boerenlater; Forza Utrecht!

@ Spooli; Ooit van een FAQ gehoord?

[ Voor 20% gewijzigd door Behzo op 05-12-2007 12:42 ]

Verwijderd

8800 is beter

Verwijderd

Topicstarter
QUOTE: Hoeveel van deze nutteloze posts moeten er nog komen... /QUOTE

Zolang er nog steeds mensen zijn die door alle google advertenties, of zelfs hier, door alle bomen het bos niet meer kunnen zien. Is een vraag als deze helamaal niet misplaatst.

Ik ben al een aantal uren aan het googlen, maar heb een link als die van DDPEEKIW NIET tegen gekomen.

Dank DDPEEKIW :)

Ik ben nu in 2 minuten klaar met en de vraag stellen en de vergelijking maken.
De efficientie van het hier vragen, ookal lijkt het voor sommige een nutteloze vraag, is erg hoog

2 uur zoeken op google..... - > 2 minuten typen/vragen/wachten en vergelijken....

Wat zou jij kiezen...?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:42

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:37:
QUOTE: Hoeveel van deze nutteloze posts moeten er nog komen... /QUOTE

Zolang er nog steeds mensen zijn die door alle google advertenties, of zelfs hier, door alle bomen het bos niet meer kunnen zien. Is een vraag als deze helamaal niet misplaatst.

Ik ben al een aantal uren aan het googlen, maar heb een link als die van DDPEEKIW NIET tegen gekomen.

Dank DDPEEKIW :)

Ik ben nu in 2 minuten klaar met en de vraag stellen en de vergelijking maken.
De efficientie van het hier vragen, ookal lijkt het voor sommige een nutteloze vraag, is erg hoog

2 uur zoeken op google..... - > 2 minuten typen/vragen/wachten en vergelijken....

Wat zou jij kiezen...?
Het is zeker niet nutteloos. Als jij je verdiept had in de materie zoals FAQ's e.d. dan was je hier ook op uitgekomen: **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Daar staat al netjes een link naar www.tomshardware.com. Dan is jouw vraag nog steeds overbodig geweest ;)

Wauw, een sig!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:14
het is heel duidelijk dat die 1900 0.0 % kans eeft om ook maar 1 test te winnen van die 8800. Denk dat je soms zelfs aan dubbel aantal fps zit

Verwijderd

Topicstarter
PainkillA schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:43:
het is heel duidelijk dat die 1900 0.0 % kans eeft om ook maar 1 test te winnen van die 8800. Denk dat je soms zelfs aan dubbel aantal fps zit
Dat vermoede ik wel, dat ik er op vooruit ga isa duidelijk, maar was wel benieuwd naar het prestatie verschil. Het dubbele in FPS, en DX10 support is natuurlijk SUPER.

de X1950XT is inmiddels al een jaar oud, en kom af en toe al limitaties tegen, maar 1000,- uitgeven aan een SUPER highend VGA kaart heb ik er niet voor over. De X1950XT kan ik wel weer slijten aan vrienden.

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:52

Dani86

AeroGeek

Tja ik ben het met Spooli eens, een forum is ook om kennis te delen. Ik zoek me soms rot naar iets, stel dan maar hier een vraag. En dan is het meteen een "domme vraag", domme vragen bestaan niet imo.

Kijk als iemand 0,0 moeite doen om zelf te zoeken, heeft het eerder met luiheid te maken :).

Anyway, ik zou zeker voor de 8800GT gaan, alleen de verkrijgbaarheid is momenteel slecht, wat hem duur maakt. De adviesprijs zou rond de 220€ moeten liggen, ik zie ze vaak veel duurder.

Ikzelf wacht nog ff tot januari met het aanschaffen van een 8800GT.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Verwijderd

Topicstarter
n00bdani86 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:06:
Tja ik ben het met Spooli eens, een forum is ook om kennis te delen. Ik zoek me soms rot naar iets, stel dan maar hier een vraag. En dan is het meteen een "domme vraag", domme vragen bestaan niet imo.

Kijk als iemand 0,0 moeite doen om zelf te zoeken, heeft het eerder met luiheid te maken :).

Anyway, ik zou zeker voor de 8800GT gaan, alleen de verkrijgbaarheid is momenteel slecht, wat hem duur maakt. De adviesprijs zou rond de 220€ moeten liggen, ik zie ze vaak veel duurder.

Ikzelf wacht nog ff tot januari met het aanschaffen van een 8800GT.
Dank,

Ik heb hem inmiddels besteld voor 217 euro, dus de prijs is mooi. De levertijd is iid lang, maar ik heb geen directe haast. Uiteraard kijk ik wel of de prijs gezakt is als geleverd wordt. (denk het niet maar toch)

Dank voor je reactie en meeleven. ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT is een forum voor bovengemiddeld geinteresseerde computergebruikers om te discussieren en ervaringen uit te wisselen. Het is niet een helpdesk waar mensen die niet weten hoe te zoeken inzetloze vragen kunnen stellen. Deze vraag is in deze vorm wel degelijk op GoT misplaatst :o

Zie trouwens ook:
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.