Toon posts:

[CoD 4] Punkbuster gooit mij steeds uit het spel*

Pagina: 1
Acties:
  • 4.054 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zijn er nog mensen die zovel problemen hebben met punkbuster in combinatie meet cod4 (super spel trouwens)???

Heb het de afgelopen weken constant online zitten spelen, zonder enig probleem.
Gisteravond werkte alles nog perfect, en vandaag kan ik ineens niet langer meer spelen dan 3 minuten. Dan wordt ik uit het spel gegooid door punkbuster met de melding "ignoring queries" error #9006.

Mijn os is vista (weet dat het niet perfect is maar ja....)

Heb al diverse forums bekeken en de meeste oplossingen werken niet.
-firewall al uitgezet
-punkbuster getest, loopt op zich perfect + volledig geupdated
-udp poorten staan open
-ben ingelogd als admin

Kan mij hier iemand mee helpen want dit is vreselijk frustrerend.

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
thx

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:18
reinstall?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

nee , er is denk ik wel degelijk iets aan de hand, ik heb opeens ook

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:31
Toevallig de bestanden: "PnkBstrA" "PnkBstrB" in je msconfig uitgeschakeld?
Ik kreeg namelijk dezelfde meldingen en vond op een forum dat het daaraan kon liggen (loste bij mij alle problemen op btw).

• Yousif
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:27
Het is ik word..wat is nederlands toch moeilijk..

Ik heb dit ook 1 keer gehad, daarna was ik nog eens in dezelfde server gegaan en toen ging alles goed.

Verwijderd

Topicstarter
@ Dersan, heb al diverse forums nagelezen, en daar zeggen ze telkens dat een reinstall het probleem voor enkele dagen oplost. Maar dan komt het meestal terug. Bij anderen helpt een reinstall dan weer helemaal niet. Dus in het beste geval is het een oplossing van korte duur. En heb geen zin om iedere week een reinstall te moeten doen.

@xyanide: heb op een of ander forum gelezen dat enkel de pnkbstrA in de msconfig moet staan, en die staat er ook. Heb ook ergens een progje gevonden dat test of punkbuster zelf goed werkt, en die geeft geen enkele error.

@Yousif: inderdaad het was word zonder de t: eeuwige schande van die flater.... Maar is het normaal ook niet Nederlands met een hoofdletter????? >:)
Heb ook al geprobeerd om dezelfde server te bezoeken, maar blijft mij kicken na enkele minuten.
In het beste geval kan ik 1 map spelen.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hier op GoT is het de bedoeling dat je, voordat je een topic opent, zelf het een en ander probeert. Dit staat ook uitgebreid beschreven in de voorwaarden waarmee je bij het registreren akkoord bent gegaan, en bijvoorbeeld ook hier en hier.

Heb je met Google zelf al iets gevonden? Wat zijn die oplossingen op die forums dan precies (voordat wij ze nog een keer noemen)? Heb je het spel al een keer opnieuw geïnstalleerd? Etc.

Groeten hoeft trouwens niet ;)

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 13:41
ik heb ook zoiets ik krijg de melding dat ik een aimbot gebruik wat absolut niet het geval is.
is er iemand met een oplissing want ik heb geen idee hoe ik het moet oplossen

Verwijderd

bij mij staat pnkbstra en pnkbstrb helemaal niet in de msconfig....

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:03:
Even pbsetup draaien :)

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:03:
pnkbstra staat hoogstwaarschijnlijk wel onder 'services' @ msconfig.

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:25:
[...]

pnkbstra staat hoogstwaarschijnlijk wel onder 'services' @ msconfig.
nope.

en met pbsetup blijft het probleem hetzelfde.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2007 19:38 ]

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:59
Als er iet mis is met je pkbstr conifg krijg je meestal packages lost, jij krijgt aimbot warning dan heb je waarschijnlijk iets draaien (een proces) dat detectie opwekt netzoals met virussen kun je een false(onjuist herkende) positive krijgen.
Probeer zoveel mogelijk niet essentiele processen te killen via task manager en kijk wanner het weer werkt, daarna eventueel uitzoeken welk proces het veroorzaakt.

p.s. Punkbustr kan vreemde dingen doen en als je andere games hebt die ook punkbstr gebuiken is het zekerste de gehele game te herinstalleren maar wel herstarten na uninstall!!

[ Voor 18% gewijzigd door EnderQ op 09-12-2007 19:46 ]

Verwijderd

ik heb hier de oplossing voor je ( had precies hetzelfde probleem :@ )

verwijderd je PB map ( in je cod 4map)
uninstall PB via deze tool http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe

dan instaleer je de pb mapje opnieuw via deze tool http://websec.evenbalance.com/downloads/windows/pbsetup.exe

en dan instaleer je PB weer via deze tool http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe

EDIT !

LOL ben net weer gekicked door PUNKBUSTER , dus ik heb nog steeds hetzelfde probleem !

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2007 20:00 ]

Verwijderd

EnderQ schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:43:
Als er iet mis is met je pkbstr conifg krijg je meestal packages lost, jij krijgt aimbot warning dan heb je waarschijnlijk iets draaien (een proces) dat detectie opwekt netzoals met virussen kun je een false(onjuist herkende) positive krijgen.
Probeer zoveel mogelijk niet essentiele processen te killen via task manager en kijk wanner het weer werkt, daarna eventueel uitzoeken welk proces het veroorzaakt.

p.s. Punkbustr kan vreemde dingen doen en als je andere games hebt die ook punkbstr gebuiken is het zekerste de gehele game te herinstalleren maar wel herstarten na uninstall!!
ok zal ik eens proberen, maar vind het wel raar dat ik en veel andere mensen er last van hebben sinds de patch 1.3.

Verwijderd

Wat een shitzooi. Ik heb nu net 1.3 geinstalleerd en wordt ook constant gekicked met een PB INIT FAILURE. Ik heb PB al eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd, maar ik krijg steeds die melding! Ik heb een week niet gespeeld en had er echt weer zin in en dan krijg je dit. :( Heeft iemand ondertussen een afdoende oplossing ervoor?!?

Ik heb trouwens ook de UDP port 28962 open gezet (vond ik ergens als tip), maar niets werkt. :( En de tests worden ook goed doorlopen. Fijn zo'n patch... |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 19:48 ]

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
probeer met de hand eens alle files te updaten? (zie punkbuster.com)

Verwijderd

Heb ik al gedaan: ik heb de laatste files en alles behoort te werken. Maar zodra ik online speel wordt ik na een korte minuut eraf geknikkerd vanwege de PB INIT FAILURE. Tjonge, wat is dit frustrerend zeg.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

spel + pb opnieuw installeren is enigste mogelijkheid, bij mij loste het op

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

En daarna wel weer 1.3 eroverheen...?

Verwijderd

Ik wordt niet gauw boos, maar nu toch wel... Ik heb CoD4 compleet opnieuw geinstalleerd. Vervolgens PB geupdate. En weer wordt ik gekicked! Ik kan potverdorie CoD4 helemaal niet online spelen! Ik speel al m'n games 100% legaal en dan krijg je dit gedonder met anti-cheat software. Wat een stom gedoe, zeg. Toch niet normaal dit. :( :( :(

Ik kan alles wel nog een keer opnieuw doen en dan 1.3 NIET installeren, maar ja, dan kan ik waarschijnlijk op geeneen server komen... Belachelijk...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 08:40 ]

Verwijderd

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, het werkt weer! Nu maar hopen dat het BLIJFT werken... Ik heb het als volgt opgelost:

1. Start Regedit (Start > Uitvoeren > regedit)
2. Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE.
3. Ga naar SOFTWARE.
4. Klik op 'Even Balance' en (terwijl 'Even balance' is geselecteerd) kies uit het menu Bewerken > Machtigingen...
5. Zorg ervoor dat voor alle groepen en gebruikers Toestaan overal aangevinkt is en Weigeren uit!

Het lukte me niet om overal Toestaan aan te vinken, maar bij mijn Admin account stond NIET alles aan. Nu wel, alhoewel ik wel een paar keer op verschillende gebruikers en groepen moest klikken om het aan te krijgen (ik weet niet meer precies waar ik allemaal op geklikt heb ;) ), want 'by default' zijn veel vakjes grijs. Maar in ieder geval, nu staat bij mijn account alles AAN (Volledig beheer, Lezen en Speciale machtigingen) en CoD4 werkt weer online! Ik heb het op een paar server getest en ben geen een keer gekicked! :) Hopen dat het zo blijft.........

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-12 09:17
Het ligt aan de laatste pb op de gameserver i.c.m. Vista die de spelers gebruiken die joinen, mensen met XP kunnen wel gewoon spelen met die laatste pb update.
Ik heb nu al mijn gameservers weer terug gezet naar de pb versie hiervoor en nu werkt alles weer prima.
Pagina: 1