Toon posts:

[XP] Geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, mijn computer geeft dus geen beeld als ik hem opstart.
De computer gaat gewoon aan, geeft een piepje maar hij geeft geen signaal naar mijn scherm.
Nou heb ik dit al eerder gehad bij een andere computer, en de man die hem toen gefixed had had er iets uitgehaald, hem opgestart, datgene wat hij eruit had gehaald er weer ingedaan en toe ndeed hij het weer.

Nou moet ik dus weten welk deel dat was, en of jullie andere ideeen hebben wat ik kan doen om het te maken.
Ik heb het hier gepost omdat ik niet zeker weet of het een hardware of software probleem is, kijk maar.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het zal moeilijk zijn om hier wat mee te doen, je beschrijft alleen het probleem zonder enige specifieke informatie. Al een andere monitor geprobeerd, wat voor hardware heb je, etc. :)

[ Voor 192% gewijzigd door gambieter op 04-12-2007 22:27 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-02 21:55

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hetgeen wat hij eruit haalde zal vast je videokaart zijn. Doe dat, start de computer op (als je onboard hebt kan je die aansluiten op je monitor, uiteraard bij alleen onboard kan je die er niet uit halen). Als je geen andere videokaart in je systeem hebt (dus geen onboard) zal je computer mogelijk gaan piepen omdat het geen beeld kan geven of wat dan ook. Zet hem weer uit, zet de kaart erin en succes.

Dit topic hoort trouwens niet onder Windows Clients, aangezien je al voordat de computer start geen beeld hebt. Dit valt dus eerder onder de harde waren, beeldkanonnen en videoplanken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:23:
Ik heb het hier gepost omdat ik niet zeker weet of het een hardware of software probleem is, kijk maar.
Laat dat nou net iets zijn wat je zelf hoort te kunnen bepalen hier :)

Kortom: ga met de bovengenoemde vragen aan de gang, kijk in de FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen , of pak de PMG FAQ er eens bij om te bepalen of je probleem hardware is of niet.

Met je huidige topicstart schiet je in ieder geval niks op want die is veel te onduidelijk.
Daarom ga ik dit topic sluiten, en vraag je toch even om een beter voorbereide nieuwe poging te wagen nadat je zelf hebt gecontroleerd in welk forum je je vraag neer hoort te zetten.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.