Toon posts:

Ubuntu 7.10 hardeschijf herkenning

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Wanneer ik op mijn desktop Ubuntu 7.10 wil installeren, wordt de hd niet herkent

ik heb een Asus A8N SLI deluxe mobo en een Samsung sata hd.

iemand die mij kan helpen?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Met wat meer info wel misschien. Welke fouten krijg je, wat heb je zelf al gevonden over dit probleem, enzovoort, we hebben veel meer info nodig!

Edit: Ik zie nu dat je nieuw bent. Hier op tweakers zien we ons zelf niet als helpdesk, zoals jij je vraag presenteerd geef je het idee dat jij ons wel zo ziet. Dus probeer je probleem goed af te bakenen en geef aan wat je zelf al hebt gedaan en misschien los je het zo zelf wel op! Wat voor een echte tweaker natuurlijk de ideale situatie is ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Dirk op 04-12-2007 22:14 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
In de bios je sata controller wel juist ingesteld staan?

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

ValDocX,

Om te beginnen welkom op het forum, (iig je eerste post)

Daarna:

Het is de bedoeling dat je hier wat meer aandacht aan je topicstart geeft als je op dit moment doet.
Zo kan je onder andere aangeven wat de specs van je pc zijn, wat er precies niet werkt (mijn hd wordt niet herkend is nogal ruim), wat je gedaan hebt om het op te lossen en welke zoektermen je gebruikt hebt.

Lees ook de Faq even door:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Dit topic is gesloten.