fout gemaakt.
[ Voor 91% gewijzigd door Bigg Balls op 29-02-2008 23:27 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Bigg Balls op 29-02-2008 23:27 ]
Dat is weggelaten omdat in Tiger al mijn zoekresultaten vervuild werden door plist bestanden. Ik denk dat daar over geklaagd is en dat Apple het als een optie heeft toegevoegd bij het normale zoeken.multipasser schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:55:
Dat heb ik ook al gevonden. Maar waarom doet hij dat standaard niet meer?
Gewoon rechtsboven in spotlight.
Heb geen zin om telkens de cmd+f te gebruiken, andere/system te kiezen. Beetje omslachtig als je dat 20x op een dag gebruikt.
Snap niet dat ze zo'n functies ineens weglaten.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[ Voor 4% gewijzigd door multipasser op 01-03-2008 00:31 ]
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Woorden als opties en aanpassen zijn volgens mij niet echt bij Apple bekendmultipasser schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 00:23:
ik snap dat je niet wilt dat plists er tussen zitten en andere rotzooi. Maar als het in tiger kon, waarom niet gewoon een 'systemfiles' switch of drop/drag directories die je wilt meenemen in spotlight!
Ipv een customized item toe te voegen telkens. Let there be options!
Dat automatisch zoeken in 'this mac' is irri ja.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Je zou er toch een smart folder van kunnen maken en die toevoegen aan de navigatiekolom zoals iemand hier al aangaf?multipasser schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 00:23:
ik snap dat je niet wilt dat plists er tussen zitten en andere rotzooi. Maar als het in tiger kon, waarom niet gewoon een 'systemfiles' switch of drop/drag directories die je wilt meenemen in spotlight!
Ipv een customized item toe te voegen telkens. Let there be options!
Dat automatisch zoeken in 'this mac' is irri ja.
[ Voor 46% gewijzigd door Frietsaus op 01-03-2008 11:56 ]
Zelfde macbook, al een tijdje Leopard aan het draaien, toch besloten 2x 1gb te plaatsen en merk toch wel degelijk verschil. Dus voor die paar tientjes is de upgrade prima aan te raden en Leopard is toch wat gelikter dan Tiger.JeroenGans schreef op zondag 02 maart 2008 @ 14:56:
Heren & dames, ik heb inmiddels dit topic zo goed als helemaal doorgelezen, en google geterroriseerd met allerhande begrippen om er achter te komen hoe Leopard nou draait op een 1e generatie MacBook, ik heb een MacBook met een Core Duo 2ghz. processor en 1GB werkgeheugen.
Hoe gaat het opstarten e.d. qua snelheid, ik gebruik m'n MacBook met name voor office, internet, mail, msn en dergelijke basisfuncties. Is het aan te raden voor de upgrade, eerst mijn geheugen uit te breiden naar 2GB? Misschien dat er mensen zijn met eenzelfde of vergelijkbare machine die Leopard al een tijdje draaien?
Alvast bedankt!
Oke, en met 2gb tevreden over de performance? Is het te vergelijken met de snelheid van Tiger? Of is het toch wel een stukje trager? Bedankt voor de snelle reactie!mickael schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:15:
[...]
Zelfde macbook, al een tijdje Leopard aan het draaien, toch besloten 2x 1gb te plaatsen en merk toch wel degelijk verschil. Dus voor die paar tientjes is de upgrade prima aan te raden en Leopard is toch wat gelikter dan Tiger.
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Verwijderd
Met 2gb draait het systeem prima, en zeker vergelijkbaar met tiger. Ik heb zelf een 1e generatie macbook en vind de prestaties van het systeem prima. Leopard is met sommige dingen (spotlight bijv) duidelijk sneller dan tiger.JeroenGans schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:21:
[...]
Oke, en met 2gb tevreden over de performance? Is het te vergelijken met de snelheid van Tiger? Of is het toch wel een stukje trager? Bedankt voor de snelle reactie!
[ Voor 89% gewijzigd door NiteSpeed op 04-03-2008 19:09 ]
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 16:16 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq