Laatst een nieuwe computer gekocht voor op het bedrijf. Het betreft een Windows Vista business computer. Deze gaat een computer vervangen met Windows XP Professional. Alleen is er nog een volgend probleem:
Computer omgeving
Server A met Windows SBE met een domein
Client B met Windows XP Pro
Client C met Windows Vista Business
Probleem omschrijving
Win XP Pro
Client B met gebruikers profiel TEST logt in via computer op het domein van server A.
Client B met gebruikers profiel TEST kan vervolgens bestanden op diverse netwerkstations aanmaken wijzigen lezen hernoemen etc. (admin rechten)
Win Vista Business
Client C met gebruikers profiel TEST logt in via computer op het domein van server A.
Client C met gebruikers profiel TEST kan vervolgens geen bestanden aanmaken op diverse netwerkstations, geen bestanden hernoemen alleen bestanden lezen.
Als ik op client C een bestand of map wil aanmaken op het netwerkstation dan zegt windows
"De map **** bestaat niet.De map is mogelijk verplaatst of verwijderd. Wilt u de de map maken? Ja/Nee"
Als ik Ja kies dan komt het venster telkens weer naar voren.
Hetgeen wat er in dit topic wordt beschreven heb ik al geprobeerd. (fix die nikonian noemde), Maar alsnog geen oplossing.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Computer omgeving
Server A met Windows SBE met een domein
Client B met Windows XP Pro
Client C met Windows Vista Business
Probleem omschrijving
Win XP Pro
Client B met gebruikers profiel TEST logt in via computer op het domein van server A.
Client B met gebruikers profiel TEST kan vervolgens bestanden op diverse netwerkstations aanmaken wijzigen lezen hernoemen etc. (admin rechten)
Win Vista Business
Client C met gebruikers profiel TEST logt in via computer op het domein van server A.
Client C met gebruikers profiel TEST kan vervolgens geen bestanden aanmaken op diverse netwerkstations, geen bestanden hernoemen alleen bestanden lezen.
Als ik op client C een bestand of map wil aanmaken op het netwerkstation dan zegt windows
"De map **** bestaat niet.De map is mogelijk verplaatst of verwijderd. Wilt u de de map maken? Ja/Nee"
Als ik Ja kies dan komt het venster telkens weer naar voren.
Hetgeen wat er in dit topic wordt beschreven heb ik al geprobeerd. (fix die nikonian noemde), Maar alsnog geen oplossing.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
[ Voor 8% gewijzigd door Farrell op 04-12-2007 09:42 ]