Toon posts:

22" schermen

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een 22" scherm.

Wie heeft tips of hints welk scherm aan te raden is rond de prijs van 300 euro?

Vooral voor cad en photoshop

Ik denk aan de Samsung 226BW of is dit model al eerder wat "démodé"?

Graag jullie hulp...

groeten,

stefan

Verwijderd

mooi schermpje hoor kan hem je sterk aanraden heb hem zelf ook,

Maar ik geloof dat de 226CW ook al uit is en daar zijn de lampen anders gepositioneerd voor minder blacklight bleeding geloof ik. Ik zou er even op zoeken als ik jouw was ;)

PS: als je echt professionele fotoshopper bent ga dan niet voor een panal als dat van de 226BW versies (TN) , maar voor een PVA scherm is voldoende te vinden met deze info suc6 ermee ;)

PS 2: Niet zo zeiken Maarten L, inplaats daarvan help hem liever. De mods doen er wel een slotje op met bijbehorend commentaar, hoef jij verder niet bij te helpen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 23:57 ]

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05-2025
Ik kan je vooral aanraden om eens de search funtie te gebruiken. Volgens mij vind je dan meeeeer dan genoeg informatie! Even aan het werk jij!

(ps. koop de 226bw / cw)
(ps. groeten doen we niet op GoT)

[ Voor 9% gewijzigd door Maarten L op 03-12-2007 23:42 ]

www.maartenlangelo.nl

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:59

ocn

Beste Tweaker 2025 ⭐⭐⭐⭐⭐

Koop de 2232BW, dat is de verbeterde versie van de 226BW/CW :) (staat voor onder de 270 euro in de pricewatch)

Verwijderd

De Samsung 226 CW is op dit moment voor de prijs van ongeveer 300 euro een van de meeste interessante schermpjes op dit moment. Vooral voor 3d applicaties(denk aan video, flims, games) en 1:1 ratio geeft dit schermpje(TN-paneel) perfect beeld.

Voor de rest qua functionaliteit ideaal scherm met HDCP ondersteuning en uiteraard VGA en DVI uitgang. Modus selecties en Magic Bright view voor de perfecte afstelling.
Daarnaast een scherm met 97 % aan echte kleurechtheid(kleurenpalet) of hoe samsung dat weergeeft "Wide Color Gamut" voor super mooie kleurdetails.

Voor de rest goeie contrastwaarde en snelle response tijd en goede kijkhoek!

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:42

Cidious

The Bloody Gent

barcawinner schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:29:
Koop de 2232BW, dat is de verbeterde versie van de 226BW/CW :) (staat voor onder de 270 euro in de pricewatch)
Hoe kom jij er bij dat dit de verbeterde versie van de 226BW/CW is?? bron graag ;)

R7 9850X3D + ASUS ROG X870E APEX + RTX 5090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38 + Seasonic PRIME TX-1300 ATX3

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.