Beste cooler voor een Asus P5K premium??

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

• Activate
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:44
Ik wil een een Mb kopen een Asus P5k met een QX 9650 erop.

Ik wou de Scythe Infinity SCINF-1000 er op zetten maar nu las ik dat deze er niet op past???

Wie weet of de Scythe SCNJ-1000 Ninja er op past???

Of een betere/goede cooler voor dit moederbord?

Alvast bedankt,

Erik.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Je wilt een Scythe processor koeler op je moederbord zetten...? Leg eens uit? En definieer 'beste' eens.

[ Voor 14% gewijzigd door Avalaxy op 03-12-2007 20:30 ]

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
Wat wil je ermee gaan doen? Overclocken? Anders voldoet de meegleverde koeler ruim voldoende. Je zou ook de Arctic Freezer 7 Pro kunnen overwegen.

Voor de rest is dit iets dat je eigenlijk zelf makkelijk uit kunt zoeken door wat reviews te zoeken..

• Gniels
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-05 08:10
http://tweakers.net/productreview/5066

Hierin staat dat deze jongen een Scythe Infinity op zo'n moederbordje heeft zitten. Een beetje research lijkt me toch niet zo moeilijk en is tevens een vereiste wanneer postend op dit forum.

PHILIPS Motional Feedback 544

• Activate
Ik heb in de best buy van November gekeken en daar stond de Scyhte in vandaar mijn keus....

Ik wilde iets gaan overklokken ja....

Beste cooler zal ongetwijfeldwaterkoeling zijn maar ik zoek een gewone cooler.

Bedankt voor de reacties,

Erik.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 18:18
welkom op GoT trouwens :Y)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Chills
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-05 11:43
Op een P5K Deluxe past hij zonder problemen, weet ik uit eigen ervaring:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1257159

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Dat het niet zou passen is onzin, de retention bracket of schroefgaatjes zitten altijd op dezelfde plaats. Hij staat hooguit niet op de compatibility-list omdat deze meestal verouderd zijn en ze niet alle hardware hebben getest.

Maar ik denk dat je een Waustube met LN2 moet halen, dat is wel het 'beste'. Al zou je ook een passief gekoeld heatsinkje van je northbridge/southbridge af kunnen slopen en er op zetten, dat is het 'beste' als je extreem weinig ruimte hebt in je behuizing. Of je koopt geen CPU koeler, dat is het 'beste' omdat het de goedkoopste oplossing is.

Kortom, de term 'beste' bestaat niet. Iedereen heeft een andere definitie van 'beste'.

• Activate
Dank je, ik ben van plan om een P5K premium met WIFI A/P aan te schaffen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

leonpwner1 schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:30:
Je wilt een Scythe processor koeler op je moederbord zetten...? Leg eens uit? En definieer 'beste' eens.
Eens. Voordat je een vraag als dit kunt beantwoorden moet je weten wat je eisen zijn. Dan kun je zien wat daar het beste aan voldoet.

En aangezien je je eisen nog niet duidelijk hebt (of ze iig hier niet meldt) is dit topic voorbarig. Sowieso zijn "welke moet ik kopen?"-topics op GoT niet de bedoeling. Een Tweaker kan dat zelf uitzoeken.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.