Hahaha, dat over die kitty/caster form was bij ons ook van toepassing toen het eenmaal duidelijk was dat hij in bear form amper wat te doen had (net als de healer daarom was die aan het dps-en)Anoniem: 232504 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:31:
[...]
Haha dat had ik ook gister, ik was op m'n BE lock een beetje aan het questen toen onze GM vroeg of iemand de daily wilde doen in underbog.
Ik ging dus mee met onze GM een mage, een lock en een rogue.
Een officer groepje behalve de rogue![]()
Maar omg wat hadden wij een lol, onze GM (drood) ging tanken, en ik dus healen ging hij op een gegeven moment tanken in kitty form, dus ik healen als een gek maar ging verder prima.
Op een ander gegeven moment kreeg hij de kolder in z'n kop en ging hij tanken in caster form![]()
ik heb echt GH/PoM/renew lopen spammen bij het leven maar ging verder prima![]()
Wat een lol op nog een ander gegeven moment (wij zijn nogal gezegend met gegeven momenten) pleurde onze lock naar beneden op dat punt waar je dat smalle bruggetje omhoog gaat (vlakbij de 2de boss)...en er waren van die leuke, lieve visjes....lock dood
en hij was bijna uit het water..
Wat hij zegt.Defector schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:34:
Ik wil ook niet negatief zijn maar ik lees deze topic reeks al een hele poos met plezier. Maar de laatste tijd komt er aardig veel blauwe posts in het topic. En die posts gaan steeds overdezelfde dingen en dezelfde personen. Mischien kunnen die personen bij zichzelf ten rade gaan en mischien wat meer nadenken voordat ze reageren zodat we weer een leuk topic krijgen zonder al die blauwe posts.
Het is niet alleen het gebrek aan hoofdletters of de afkortingen, het is de algehele toon van veel van je posts. In redelijk wat van je posts kom je over als een flamend jongetje wat zichzelf o zo goed vindt Bijv. : Ik heb een jaar niet getanked, maar ik ben er nog steeds zo goed in, zomg i rule!!!111Anoniem: 240336 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:31:
[...]
Nou ik doe gewoon me best, en wat maakt het zoveel uit af en toe een hoofdletter missen. Ach er zijn ergere dingen in het leven. en net of iedereen niets afkort... Ach mensen let niet op elkaar hoe en wat...Als je dat erg vind zet je zelfs een even de tv aan, op rtlz en kijk het nieuws dat is pas erg...
Dat is in ieder geval wat ik storend vind, en nog wel meer mensen ook denk ik. En dan ga je dus ook op de kleine dingetjes gewezen worden
En nee dit is geen flame, doe er mee wat je wilt.
Blue > Gray in Warcraft !Defector schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:34:
Ik wil ook niet negatief zijn maar ik lees deze topic reeks al een hele poos met plezier. Maar de laatste tijd komt er aardig veel blauwe posts in het topic. En die posts gaan steeds overdezelfde dingen en dezelfde personen. Mischien kunnen die personen bij zichzelf ten rade gaan en mischien wat meer nadenken voordat ze reageren zodat we weer een leuk topic krijgen zonder al die blauwe posts.
Alleen niet hier : P
Gisteren was ik ingedeeld voor een TK clear. Heb een mage de reserve stond in mijn plaats laten spelen. Was gewoon te moe om een beetje decent te kunnen spelen. Was bang dat ik halverwege de raid in slaap zou sukkelen.
Nu hopen dat Wand of the Forgotten Star niet gedropped is. Lootwhore als ik ben wil ik natuurlijk dit item hebben : )
[ Voor 26% gewijzigd door ImdaMned op 07-12-2007 10:50 ]
Anoniem: 240336
Ow dat gaat zo sneller ow als je elite quest krijgt he /w me dan kill ik um voor je heb je fijn blauw wapen voor. Wel al een beetje gewend aan de goede kant te staan ?Anoniem: 232504 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:42:
[...]
Bijna lvl 16 nu..blijft wel leuk, maar ik merk al dat ik niet echt veel tijd heb om te lvlen
Hmmm nou heb ik hier ooit geroepen dat ik de craftables van LW niet zo heel bijzonder vond, waarop anderen me al vreemd aankeken. Bij deze nogmaals: "I could not have been more wrong! I could try, but I would fail" 
Heb gisteren Shadowprowler's Chestguard in elkaar gefröbeld, woei wat is dat een gaaf ding voor een feral druid.
Paar mooie gems, +6 stat enchant en rossen maar! Denk dat ik deze nog een heeeeele tijd ga gebruiken als ik moet/mag DPS-en (Guild heeft Kara & Gruul op farm, Maggie & VR down, ik zie dus nog niet zo snel een dps-upgrade).
Mats voor dat ding vielen me nog mee eik: in totaal 128 Soul Essences is wel aardig wat, maar daar heb je GBank voor, de overige spullen heb je in no-time bij elkaar
Heb gisteren Shadowprowler's Chestguard in elkaar gefröbeld, woei wat is dat een gaaf ding voor een feral druid.
Paar mooie gems, +6 stat enchant en rossen maar! Denk dat ik deze nog een heeeeele tijd ga gebruiken als ik moet/mag DPS-en (Guild heeft Kara & Gruul op farm, Maggie & VR down, ik zie dus nog niet zo snel een dps-upgrade).
Mats voor dat ding vielen me nog mee eik: in totaal 128 Soul Essences is wel aardig wat, maar daar heb je GBank voor, de overige spullen heb je in no-time bij elkaar
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Gisteravond was ik met Elo als RL.Anoniem: 232504 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:09:
[...]
Mja dat is altijd zo met welke raidleider dan ook mij, elo, bod..maakt allemaal niet uit![]()
Ben blij dat je het leuk heb bij ons![]()
En dat we ZA clearen valt nog te bezien, maar we zullen een heel eind komen iig.
Vanaaf weer verder, Curator ging down als een zonnetje.
Kan in ieder geval na Kara vanavond m'n off-hand halen, eindelijk dat ralle groene ding weg.
Of Netherspite moet in een goede bui zijn en de off-hand droppen.
Dan moet ik een nieuw cadeautje uitzoeken voor m'n badges.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Gisteren met onze Undead 4-mansguild <Beware the Living> BRD gerund... blijkbaar is de lvl naar beneden gehaald. Ging ik daar om een zak Large Brilliant shards te scoren, blijkt dat er nu enkel kleintjes te rapen valt.
Die is inderdaad heel gaaf. Ben nog niet revered met Violet Eye, helaas. En die mats zijn wel waanzinnig zegSeraphin schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:44:
Hmmm nou heb ik hier ooit geroepen dat ik de craftables van LW niet zo heel bijzonder vond, waarop anderen me al vreemd aankeken. Bij deze nogmaals: "I could not have been more wrong! I could try, but I would fail"
Anoniem: 232504
Lol welke goede kant?Anoniem: 240336 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:44:
[...]
Wel al een beetje gewend aan de goede kant te staan ?
Ja ik weet dat je met elo daar waschromeeh schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:46:
[...]
Gisteravond was ik met Elo als RL.
Vanaaf weer verder, Curator ging down als een zonnetje.
Kan in ieder geval na Kara vanavond m'n off-hand halen, eindelijk dat ralle groene ding weg.
Of Netherspite moet in een goede bui zijn en de off-hand droppen.
Dan moet ik een nieuw cadeautje uitzoeken voor m'n badges.
Ik help hopen voor je dat netherspite een beetje lief doet...anders mag je hem killen van me
Anoniem: 169084
Heb Executioner op m'n Season 3 MH Mace gezet, en het ziet er vele malen beter uit dan MongooseAnoniem: 85443 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:13:
[...]
Tuurlijk is ignore armor beter als je er meer van hebt. Maar als je altijd zo denkt heb je die stat dus nooit. Je moet ergens beginnen![]()
Over exe > mongoose. Ik heb het niet gelezen. Ik zag dat Quark dat volgens mij aanhaalde. Volgens mij weet hij wel waar die over praat dus ik nam het als waarheid aan. Misschien zelf maar even lezen.
Iemand die exe al heeft? Geeft het een leuk effect op je wapen? Dual mongoose ziet eruit. Echt zo gevaarlijk. De kracht spat van je wapen af
Laatste wat ik zeg. Lees mijn posts dan niet. OMG echt stelletje kinderen. Als julile dit weg willen heb neem maar contact op met een admin PUNT UITHolyCorn schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:43:
[...]
Wat hij zegt.
[...]
Het is niet alleen het gebrek aan hoofdletters of de afkortingen, het is de algehele toon van veel van je posts. In redelijk wat van je posts kom je over als een flamend jongetje wat zichzelf o zo goed vindt Bijv. : Ik heb een jaar niet getanked, maar ik ben er nog steeds zo goed in, zomg i rule!!!111
Dat is in ieder geval wat ik storend vind, en nog wel meer mensen ook denk ik. En dan ga je dus ook op de kleine dingetjes gewezen worden
En nee dit is geen flame, doe er mee wat je wilt.
omg, je bent toch niet zo retarded geweest dat je een fee hebt betaald he? En je hebt 2 x executioner gezet? Je wilt echt een squishy killer worden he : PAnoniem: 169084 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:51:
[...]
Heb Executioner op m'n Season 3 MH Mace gezet, en het ziet er vele malen beter uit dan MongooseEcht een über-mongoose als het ware, look it up at WoWhead!
[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 07-12-2007 10:56 ]
1 x Executioner, offhand zit Mongoose opImdaMned schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:52:
[...]
omg, je bent toch niet zo retarded geweest dat je een fee hebt betaald he? En je hebt 2 x executioner gezet? Je wilt echt een squishy killer worden he : P
En ja, 40G fee overleef ik wel
In eerste instantie zag ik ook op tegen de mats, maar achteraf ging dat vrij snel:DizzyWeb schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:49:
[...]
Die is inderdaad heel gaaf. Ben nog niet revered met Violet Eye, helaas. En die mats zijn wel waanzinnig zeg
16 Bolt of Soulcloth -> dat was wel een pijnpuntje: 128 soul essences die alleen in Kara droppen, gelukkig had ik de mogelijkheid 4 stacks uit de GBank te ontvangen, de rest uit eigen voorraad + een paar aardige guildies
Primal Earth -> Heb stapels van die krengen, tijdens het lvlen van mn LW skill hield ik altijd AH in de gaten of ze er goedkoop op stonden, had er nog iets van 25 over. Met een beetje mazzel kun je ze op onze server voor 3-4g van AH plukken.
Primal Shadow -> Farmen in Nagrand = +/- 3-4 primals per uur.
Primal Nether -> In mijn geval ff snel 2 gekocht met badges (badges uit Kara FTW!)
Overigens is hij BoE, dus wie weet heb je een guildie die e.e.a. voor je in elkaar kan knutselen?
Heb er een +8agi (red), +8hit (yellow) en +4agi +6sta (purple) gem in gezet, kon de +hit goed gebruiken maar wil verder zoveel mogelijk agi stacken.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik was gisteren nog online toen je 1850 rating had gehaald : (Anoniem: 169084 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:58:
[...]
1 x Executioner, offhand zit Mongoose op
En ja, 40G fee overleef ik wel
Ik wil ook wel eens een bosje bloemen enchanten : P
En sinds wanneer kan jij Executioner? Nu moest ik naar Instance51, hoe erg...ImdaMned schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:02:
[...]
Ik was gisteren nog online toen je 1850 rating had gehaald : (
Ik wil ook wel eens een bosje bloemen enchanten : P
Yep guildie heeft de pattern wel geloof ik. Primal shadow in Nagrand? Die farmde ik altijd in Hellfire Peninsula. Primal Earth heb ik wel een probleem, vind ik echt een ramp om te farmen. Maarja, misschien dat een guildie met mining daar zou willen helpen. Die soul essence is inderdaad een probleempje, ben niet de enige in de guild die daar op aast. En ben al een poosje niet in Kara geweest.Seraphin schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:01:
[...]
In eerste instantie zag ik ook op tegen de mats, maar achteraf ging dat vrij snel:
16 Bolt of Soulcloth -> dat was wel een pijnpuntje: 128 soul essences die alleen in Kara droppen, gelukkig had ik de mogelijkheid 4 stacks uit de GBank te ontvangen, de rest uit eigen voorraad + een paar aardige guildies
Primal Earth -> Heb stapels van die krengen, tijdens het lvlen van mn LW skill hield ik altijd AH in de gaten of ze er goedkoop op stonden, had er nog iets van 25 over. Met een beetje mazzel kun je ze op onze server voor 3-4g van AH plukken.
Primal Shadow -> Farmen in Nagrand = +/- 3-4 primals per uur.
Primal Nether -> In mijn geval ff snel 2 gekocht met badges (badges uit Kara FTW!)
Overigens is hij BoE, dus wie weet heb je een guildie die e.e.a. voor je in elkaar kan knutselen?
Heb er een +8agi (red), +8hit (yellow) en +4agi +6sta (purple) gem in gezet, kon de +hit goed gebruiken maar wil verder zoveel mogelijk agi stacken.
Zie de post met die blauwe letters hierboven
[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-12-2007 11:07 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Waarschijnlijk zit jij al een redelijk gear lvl en is het dus een goede investering voor pve al. Kan geen armory checken , zit op werk ^^ dus neem dat maar gewoon aan.Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:13:
[...]
Tuurlijk is ignore armor beter als je er meer van hebt. Maar als je altijd zo denkt heb je die stat dus nooit. Je moet ergens beginnen![]()
Over exe > mongoose. Ik heb het niet gelezen. Ik zag dat Quark dat volgens mij aanhaalde. Volgens mij weet hij wel waar die over praat dus ik nam het als waarheid aan. Misschien zelf maar even lezen.
Iemand die exe al heeft? Geeft het een leuk effect op je wapen? Dual mongoose ziet eruit. Echt zo gevaarlijk. De kracht spat van je wapen af
Exe ziet er cool uit alleen de proc is vette poep, zit eruit als een groene cleave op mn war.
Ik ben ermee eens dat je ergens moet beginnen, ik raadde hem ook aan exe te nemen ipv nu mongoose en dan later te reenchanten
Je kan redelijk makkelijk wat gear halen met armor penetration atm, voor rogues is het probleem alleen met de easy items dat er geen hit op zit.
Badge cloak/bow van Zuljin/ ring van timed ZA etc.
Mits je de hit kan missen is het relatief simpel een redelijke hoeveelheid op te bouwen, helemaal met de void reaver trinket erbij die redelijk makkelijk voor de meeste guilds toegankelijk is.
PS alleen exe op je MH doen, de proc stackt niet met zichzelf dus je kan er sowieso maar 1 up hebben als DW ^^
Ach doh je was mee naar ZAAnoniem: 232504 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:51:
[...]
Ja ik weet dat je met elo daar was![]()
Ik help hopen voor je dat netherspite een beetje lief doet...anders mag je hem killen van me, en idd dan heb je altijd nog je badges
Maar goed, in ieder geval heb ik echt weer fun met m'n lock. Mede omdat iedereen echt er moeite voor doet en het tempo er in wil houden.
*Geeft Oaky een pilsje*
Sinds dat ik 1 dkp10 meer had geboden dan wat de nr 2 dkp10 (met enchanting) had : PAnoniem: 169084 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:03:
[...]
En sinds wanneer kan jij Executioner? Nu moest ik naar Instance51, hoe erg...
nu heb je dragoonx weer teveel gold gegeven !
Die run ook de rest van m'n dkp10 opgemaakt aan de voodoo gnome trinket : P
Nu weer sparen voor Wub's Cursed Hexblade
Zeg, wil dat we alles over het beleid nog eens aan je uitleggen in een mailtje ofzo?
[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 07-12-2007 14:52 ]
Ik heb zojuist besloten om dit weekend mijn Mage alt maar eens naar 35 door te levellen (zit nu op 32), zodat ik mijn Enchanting tot 300 kan levellen. Kan ik tenminste een hoop items die ik op mijn main loot, laten dissen, aangezien die mats vaak meer opleveren als de items zelf.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Farmde is verleden tijd, dus wanneer was dit dan.DizzyWeb schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:05:
[...]
Primal shadow in Nagrand? Die farmde ik altijd in Hellfire Peninsula.
Ik dacht dat het nu alleen mogelijk was in nagrand (nabij oshún mountain) en Netherstorm (manaforge ....)
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ah, weet ik dat ook weerImdaMned schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:10:
[...]
Sinds dat ik 1 dkp10 meer had geboden dan wat de nr 2 dkp10 (met enchanting) had : P
nu heb je dragoonx weer teveel gold gegeven !
Die run ook de rest van m'n dkp10 opgemaakt aan de voodoo gnome trinket : P
Nu weer sparen voor Wub's Cursed Hexblade
Maargoed, echt werkt ontzettend lekker die Maces ipv. Swords. Was geloof ik de enige serieuse PvP Rogue op Trollbane die nog met Swords rondliep, dat was een beetje retarded
Deze farm ik ook meestal in nagrand. Rond Oshu'gun linksonderin de map. Veel voidspawns en ze hebben weinig hitpoints waardoor ze snel neergaan. Ook droppen ze aardig wat silver en netherweave clothDizzyWeb schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:05:
[...]
Yep guildie heeft de pattern wel geloof ik. Primal shadow in Nagrand? Die farmde ik altijd in Hellfire Peninsula.
Hoe komt het dat jullie soms 9000 honor op een avond grinden? Als ik 2 uurtjes grind kom ik maximaal aan de 1500 honor. Ik ben wel level 60, dat levert sowieso minder honor op. Maar dan nog...
Niet zo lang geleden. Die voidwalkers in Hellfire droppen nogsteeds Mote of Shadow. Alleen niet zo idioot veel meer als vroeger.sabriel schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:12:
[...]
Farmde is verleden tijd, dus wanneer was dit dan.
Ik dacht dat het nu alleen mogelijk was in nagrand (nabij oshún mountain) en Netherstorm (manaforge ....)
Volgens mij heb ik van die krengen nog een stuk of 30 primals liggen uit de tijd dat ik aan het levellen was in HellfireDizzyWeb schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:15:
[...]
Niet zo lang geleden. Die voidwalkers in Hellfire droppen nogsteeds Mote of Shadow. Alleen niet zo idioot veel meer als vroeger.
In hellfire heb ik genoeg motes of fire gevonden, doormiddel van mining dus dat moet ook lukken. Fires verkopen goed bij mij op de server. Maar even wat anders hoe kan je 30k gold bij1 krijgen moet je toch 24 uur per dag farmen en op ah zetten.redfoxert schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:18:
[...]
Volgens mij heb ik van die krengen nog een stuk of 30 primals liggen uit de tijd dat ik aan het levellen was in Hellfire
Verkopen dan? Bij jou en mij op de server verkopen die aardig hoor.redfoxert schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:18:
[...]
Volgens mij heb ik van die krengen nog een stuk of 30 primals liggen uit de tijd dat ik aan het levellen was in Hellfire
Trouwens, mijn Mage alt heeft een aantal +Frost Spell items, maar in Armory staat er toch nog gewoon 0 +spelldmg, is dat normaal? Komt dat omdat het maar voor één bepaalde school is? Was me nooit eerder opgevallen namelijk...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Voor mij is er maar 1 kant, Horde, weet niet trekt me het meeste.
Heb zelf 2x bijna lvl 30 chars, hunter (drowney,dwarf) en Latona (druid Nightelf) maar nee, het is mij beetje te menselijk.
Ja ok BE ook maar goed die oren zijn gewoon schattig
Anoniem: 121555
Effe met je muis er over hoveren.OkkE schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:21:
Trouwens, mijn Mage alt heeft een aantal +Frost Spell items, maar in Armory staat er toch nog gewoon 0 +spelldmg, is dat normaal? Komt dat omdat het maar voor één bepaalde school is? Was me nooit eerder opgevallen namelijk...
Mijn mage heeft +51 bonus damage, maar als ik met m'n muis er over hover, staat er +264 frost damage.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 07-12-2007 11:24 ]
Is je armory profile wel up-to-date (dwz, zie je die items ook terug?) Armory loopt namelijk nogal achter momenteelOkkE schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:21:
Verder als je items hebt die +spell dmg geven dan voegt dat dmg toe aan alle classes en zal er bv bij shadow en frost en nature allemaal die bonus worden opgeteld. Omgekeerd werkt dat niet: +frost dmg geeft geen zichtbare bonus op de "algemene" noemer +spell dmg. Of zit ik nu heel erg fout?
Edit: wat E.r.w.i.n zegt dus
Is normaal inderdaad. Er staat alleen je base damage en frost is een aparte school. Je moet eroverheen hoveren met je muis (ingame) en dan krijg je van alle schools je damage te zienOkkE schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:21:
^^ grrrr traaaag

be zijn wel cool maar ze zijn zo arogant als de pestAnoniem: 240336 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:23:
[...]
Voor mij is er maar 1 kant, Horde, weet niet trekt me het meeste.
Heb zelf 2x bijna lvl 30 chars, hunter (drowney,dwarf) en Latona (druid Nightelf) maar nee, het is mij beetje te menselijk.
Ja ok BE ook maar goed die oren zijn gewoon schattigen het is net dragonball z
Hoe zit dat met armory vaker kenk mezelf nog neit eens vinden. En dan moet ik een oude link gebruiken bij een apply wat ik had gedaan en dan staat die er up-2-date bijSnoeiKoei schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:25:
[...]
Is je armory profile wel up-to-date (dwz, zie je die items ook terug?) Armory loopt namelijk nogal achter momenteel
<--- soort zoekt soortDefector schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:26:
[...]
be zijn wel cool maar ze zijn zo arogant als de pestkijk maar hoe ze staan met de borst vooruit en hun voice emotes ook
Ah thanks Erwin, als ik er met mijn muis over ga staat 't er bij Frost wel. 
SnoeiKoei, ja Armory is dus wel up-to-date (al een maand niet meer gespeeld met die alt
). Maar het is inderdaad zoals jij (en ook Erwin) al zegt; bij de algemene +spelldmg staat er niets, maar als je er met je muis over gaat, staat het er wel. 
@Jerry, met je muis over Armory werkt ook, dus niet alleen ingame.
SnoeiKoei, ja Armory is dus wel up-to-date (al een maand niet meer gespeeld met die alt
@Jerry, met je muis over Armory werkt ook, dus niet alleen ingame.
[ Voor 9% gewijzigd door OkkE op 07-12-2007 11:29 ]
Wat bedoel je nou?Anoniem: 240336 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:26:
[...]
Hoe zit dat met armory vaker kenk mezelf nog neit eens vinden. En dan moet ik een oude link gebruiken bij een apply wat ik had gedaan en dan staat die er up-2-date bij
Ligt misschien wel aan het feit dat het na al die tijd nog steeds een beta isAnoniem: 240336 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:26:
[...]
Hoe zit dat met armory vaker kenk mezelf nog neit eens vinden. En dan moet ik een oude link gebruiken bij een apply wat ik had gedaan en dan staat die er up-2-date bij
Ik kreeg afgelopen dagen regelmatig errors als ik probeerde characters te zoeken. En mn level 63 shaman is volgens armory nog lvl60 en zn gear klopt ook voor geen meter meer.
Beetje jammer dus, Armory heeft afgelopen maanden meestal beduidend beter gewerkt.
Nah, ik heb het geld niet nodig, kan prima uit de voeten met wat ik nu heb. Sowieso zal je dan altijd zien dat je die primals nodig hebt voor het een of het ander net nadat je je eigen zooi verkocht hebt.Kaap schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:20:
[...]
Verkopen dan? Bij jou en mij op de server verkopen die aardig hoor.
Motes en Primals gaan allemaal linea recta naar mn bank alt en blijven daar staan tot ik ze nodig heb
Mijn gnoompje is gisteravond 43 geworden en staat ook keurig als 43 in de armory, geen achterstand op Turalyon.SnoeiKoei schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:25:
[...]
Is je armory profile wel up-to-date (dwz, zie je die items ook terug?) Armory loopt namelijk nogal achter momenteel
Ores opkopen op de AH, Ores prospecten. Gems cutten en voor absurde prijzen op de AH gooienAnoniem: 240336 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:19:
[...]
In hellfire heb ik genoeg motes of fire gevonden, doormiddel van mining dus dat moet ook lukken. Fires verkopen goed bij mij op de server. Maar even wat anders hoe kan je 30k gold bij1 krijgen moet je toch 24 uur per dag farmen en op ah zetten.
et voila, 30k
Fixedchromeeh schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:09:
[...]
Ach doh je was mee leider naar ZA
Maar goed, in ieder geval heb ik echt weer fun met m'n lock. Mede omdat iedereen echt er moeite voor doet en het tempo er in wil houden.
*Geeft Oaky een pilsje*
Ja ik ben echt blij voor je man, en normaal clearen we kara in 1 avond als we een beetje op tijd beginnen.
Soms komt het ook wel eens voor dat we nightbane en illhoof over houden voor een andere avond (illhoof expres voor bod, want die wilt nog steeds zijn staff van hem), maar dat gebeurt zelden.
offtopic: mmm bier
edit:nvm
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 07-12-2007 11:32 ]
lol ze passen wel goed aan de horde kant want de orcs zijn ook de beste volgens hunzelf. Maar ik vind ze wel te mooi uitzien tussen al die lelijke undead, orcs en trolls. De tauren vind ik niet lelijk maar lomp
Anoniem: 85443
Ohja daar was ik vergeten op te reageren. Dikke shit man. Echt goed dat je hem hebt. Hopen dat ik em ook vlug kan bemachtigenAnoniem: 169084 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:51:
[...]
Heb Executioner op m'n Season 3 MH Mace gezet, en het ziet er vele malen beter uit dan MongooseEcht een über-mongoose als het ware, look it up at WoWhead!
Had je er ook moeite mee om die rating te halen? En met wat voor team speel je? Ik speelde gister met een spriest en dat ging erg goed. 9-1. Was wel in de 1500 bracket, dus ik weet dat het lastiger wordt. Maar niet hoeveel lastiger. 1700 was ook niet echt superlastig. Door omstandigheden helaas niet hoger kunnen komen, maar met mijn huidige maat zal dat geen probleem moeten vormen.
Ik zal eens kijken op wowhead. Dom dat ik daar niet op kwam
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 07-12-2007 11:39 ]
Dat als ik mezelf zoek, A. geen nightcore vind B. geen moohbeast vind.
En als ik naar de website van een guild, waar ik een apply had gemaakt, daar de link van me armory van nightcore moet pakken. Via die manier moet ik dan naar armory dan staat nightcore er wel helemaal up2date op.
Zit je wel op de EU Armory dan? De verschillende regio's van WoW hebben allen hun eigen Armory. Misschien dat dat het probleem is?Anoniem: 240336 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:36:
[...]
Dat als ik mezelf zoek, A. geen nightcore vind B. geen moohbeast vind.
En als ik naar de website van een guild, waar ik een apply had gemaakt, daar de link van me armory van nightcore moet pakken. Via die manier moet ik dan naar armory dan staat nightcore er wel helemaal up2date op.
Ik had gisteren ook een klein wow WoW momentje
ik was aan het questen in dustshallow marsh en daar stond ik opeens voor de grot van onixya
uhm ja dat kan gebeuren als je aan het rondlopen bent he... zo kom je nog eens ergensDefector schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:39:
Ik had gisteren ook een klein wow WoW momentjeik was aan het questen in dustshallow marsh en daar stond ik opeens voor de grot van onixya
Blijft leukDefector schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:39:
Ik had gisteren ook een klein wow WoW momentjeik was aan het questen in dustshallow marsh en daar stond ik opeens voor de grot van onixya
Een tijdje terug hadden ze die guards rond de cave al non-elite gemaakt...
Eerst was het veel leuker
Op mijn Armory staat:
), maar goed, het is sowieso natuurlijk een "leuk extra-tje" -- die Armory.
En dat klopt ook wel, want een aantal van mijn nieuwe Epixx staan er ook nog niet op. Opzich wel jammer, aangezien ik nooit precies weet welke items ik allemaal heb (Last Updated: November 27, 2007
Kwa horde vind ik, Taurens en Blood elfs echt het veste uitzien.Defector schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:32:
[...]
lol ze passen wel goed aan de horde kant want de orcs zijn ook de beste volgens hunzelf. Maar ik vind ze wel te mooi uitzien tussen al die lelijke undead, orcs en trolls. De tauren vind ik niet lelijk maar lompMaar goed dat zal blizzard wel gedaan hebben om de horde wat aantrekkelijker te maken voor alle ne hunters enzo
Trolls female omg ik heb zo'n hekel aan die manier waarop ze rennen.
Dan ga ik wel even niet uit van de racials die ze hebben. Die van de undead vind ik wel een van de fijnste. Canabalize
Kwa Allie side, sorry horde Gnome warrior en dan zo'n dik 2 handed wapen wat 3x zo groot is.
(@ oaky ow schiet me net binnen, toen ik post schreef, op xavius ook nog een gnome warrior bijna lvl 40 hoogste ooit gehaalt verveelde me daarna wel
Nee zit op de eu servers. en voorheen konk het wel vinden. Dus ik snap het niet. Zoek anders maar even zelf.UTwizard schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:38:
[...]
Zit je wel op de EU Armory dan? De verschillende regio's van WoW hebben allen hun eigen Armory. Misschien dat dat het probleem is?
Ik vind je gewoon hoor, heb je wel "Characters" gekozen ipv de default "Guilds"?Anoniem: 240336 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:42:
[...]
Nee zit op de eu servers. en voorheen konk het wel vinden. Dus ik snap het niet. Zoek anders maar even zelf.
deze soms: linkjeAnoniem: 240336 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:42:
[...]
Nee zit op de eu servers. en voorheen konk het wel vinden. Dus ik snap het niet. Zoek anders maar even zelf.
Je bent niet de enige met dat probleem, er zijn wel meer characters niet te vinden op wow-armory,Anoniem: 240336 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:42:
[...]
Zoek maar eens naar 'Ahoq/Gunken' (beide nihilum) zijn alleen te benaderen via directe link, vriend van mij staat er ook niet op, maar ik wel. Valt me ook op dat EU.wowarmory.com zo traag is als dikke poep.
[ Voor 6% gewijzigd door prutser001 op 07-12-2007 11:47 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ja characters, en zelfs op me guild. Maar ik stond er niet tussen. Misschien dat ze nou alles wel goed hebben laatste keer dat ik nl heb gekeken, is toch vorig weekend geweest. Dus ik snap het niet.Anoniem: 121555 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:43:
[...]
Ik vind je gewoon hoor, heb je wel "Characters" gekozen ipv de default "Guilds"?
Trouwens als je ff kijkt op nightcore, link me even de stats van de epix ring, en epix bracers aub.
Heren ik heb een probleem.
Ik heb deze week een character namechange gedaan dmv automatische incasso maar om 1 of andere reden is daar wat mis gegaan met de betaling. Nu is mijn character gelocked. Ik heb een mailtje gehad van Blizzard met 4 stappen wat ik moet doen om hem te unlocken maar bij de 2e stap staat een url die mij naar een pagina zou moeten brengen om de juiste betalings methode te kiezen. Echter kom ik dan gewoon op mijn account pagina uit.
Ik heb contact proberen op te nemen dmv dat web formulier maar krijg geen reactie terug. Heeft iemand misschien een idee om dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt.
Ik heb deze week een character namechange gedaan dmv automatische incasso maar om 1 of andere reden is daar wat mis gegaan met de betaling. Nu is mijn character gelocked. Ik heb een mailtje gehad van Blizzard met 4 stappen wat ik moet doen om hem te unlocken maar bij de 2e stap staat een url die mij naar een pagina zou moeten brengen om de juiste betalings methode te kiezen. Echter kom ik dan gewoon op mijn account pagina uit.
Ik heb contact proberen op te nemen dmv dat web formulier maar krijg geen reactie terug. Heeft iemand misschien een idee om dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt.
Speel het meeste met mijn 3 vs 3, wat ik samen speel met een Disc Priest en een Frost Rogue. Vanaf 1800 is het behoorlijk lastig ja, allerlei Gladiator Teams. Vanaf 1750 merk je echt dat daar de Gladiators zitten van vorig seizoen, maar het is wel te doenAnoniem: 85443 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:34:
[...]
Ohja daar was ik vergeten op te reageren. Dikke shit man. Echt goed dat je hem hebt. Hopen dat ik em ook vlug kan bemachtigen(de dagger dan)
Had je er ook moeite mee om die rating te halen? En met wat voor team speel je? Ik speelde gister met een spriest en dat ging erg goed. 9-1. Was wel in de 1500 bracket, dus ik weet dat het lastiger wordt. Maar niet hoeveel lastiger. 1700 was ook niet echt superlastig. Door omstandigheden helaas niet hoger kunnen komen, maar met mijn huidige maat zal dat geen probleem moeten vormen.
Ik zal eens kijken op wowhead. Dom dat ik daar niet op kwam
Mja dat heb ik dus ook met mijn warrior, kweet niet maar een warrior...tsja als je een mob neer moet halen gaat het allemaal zo sloom.Anoniem: 240336 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:41:
(@ oaky ow schiet me net binnen, toen ik post schreef, op xavius ook nog een gnome warrior bijna lvl 40 hoogste ooit gehaalt verveelde me daarna wel)
Het komt waarschijnlijk omdat ik arms ben met een 2h heb (de axe van SM)
Mss toch maar eens fury gaan, met uiteraard 2 x 1h en kijken of ik dat wel leuk vind
De amory wordt keer in de week geupdate tenzij je de armory inkijkt terwijl de betreffende speler op dat moment online is, stond nadrukkelijk op de pagina van de armory.
Bellen en met een dame van de hulp lijn kletsen, waarschijnlijk heeft de bank de incasso niet door laten gaan. Dat is een veel voorkomend probleem met blizz, 9/10 dat ze vraagt of je een cc hebt en daarmee de transactie kan doen, grote kans dat het dan in 2 min gefixt is.daroy schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:47:
Heren ik heb een probleem.
Alvast bedankt.
Wachten op het web formulier gaat je een week kosten kan ik je uit ervaring vertellen
Wow, ik vond dat ik het met zo'n 3000 honor in anderhalf a twee uur als net gestarte PvP-er in AV al niet slecht deedNvM schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:14:
Hoe komt het dat jullie soms 9000 honor op een avond grinden? Als ik 2 uurtjes grind kom ik maximaal aan de 1500 honor. Ik ben wel level 60, dat levert sowieso minder honor op. Maar dan nog...
Nooit iets om PvP gegeven, maar wilde toch een paar epicjes erbij hebben, dus met lood in de schoenen eergister begonnen met honor grinden. Moet zeggen: is wel erg simpel. Op deze manier zit ik veel malen sneller in de epics. Goed, wel gear met een PvP insteek, maar liever dat dan de groene en blauwe meuk die ik nu heb.
En het geklaag op de server dat de horde altijd alles wint slaat ook helemaal nergens op. In ieder geval in AV heb ik als Alliance al vele malen meer gewonnen dan de horde. Gaat dus ook wel lekker met de marks binnen halen zo.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Een Frost RogueAnoniem: 169084 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:47:
[...]
Speel het meeste met mijn 3 vs 3, wat ik samen speel met een Disc Priest en een Frost Rogue. Vanaf 1800 is het behoorlijk lastig ja, allerlei Gladiator Teams. Vanaf 1750 merk je echt dat daar de Gladiators zitten van vorig seizoen, maar het is wel te doen
Ik heb dus geen CC. Die support line is toch niet in het nederlands of vergis ik me daar in?Ashilh schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:51:
[...]
Bellen en met een dame van de hulp lijn kletsen, waarschijnlijk heeft de bank de incasso niet door laten gaan. Dat is een veel voorkomend probleem met blizz, 9/10 dat ze vraagt of je een cc hebt en daarmee de transactie kan doen, grote kans dat het dan in 2 min gefixt is.
Wachten op het web formulier gaat je een week kosten kan ik je uit ervaring vertellen
Ik zou dit graag helder willen hebben, je begint gelijk met devastate? Dus zonder sunder? Of lees ik niet goed tussen de regels door en doe je wel de sunders en erna dan de devastate?Hmzaniac schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:18:
En wat betreft devastate: je kan nu gelijk beginnen met devastate op trash te gebruiken omdat het zeker de eerste 5x een gigantische burst threat is. Waar ik vroeger niet eens de moeite deed om trash te sunderen werkt het nu vrij goed, wat zeer waarschijnlijk je extra dmg verklaart.
Ja ik vind dat ik wel goede gear heb (EINDELIJK kan ik dat zeggenAshilh schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:08:
[...]
Waarschijnlijk zit jij al een redelijk gear lvl en is het dus een goede investering voor pve al. Kan geen armory checken , zit op werk ^^ dus neem dat maar gewoon aan.
Exe ziet er cool uit alleen de proc is vette poep, zit eruit als een groene cleave op mn war.
Ik ben ermee eens dat je ergens moet beginnen, ik raadde hem ook aan exe te nemen ipv nu mongoose en dan later te reenchanten
Je kan redelijk makkelijk wat gear halen met armor penetration atm, voor rogues is het probleem alleen met de easy items dat er geen hit op zit.
Badge cloak/bow van Zuljin/ ring van timed ZA etc.
Mits je de hit kan missen is het relatief simpel een redelijke hoeveelheid op te bouwen, helemaal met de void reaver trinket erbij die redelijk makkelijk voor de meeste guilds toegankelijk is.
PS alleen exe op je MH doen, de proc stackt niet met zichzelf dus je kan er sowieso maar 1 up hebben als DW ^^
Ik had in het begin ook veel problemen om lekkere hit te krijgen (weet naar wat jullie "niveau" verder is), maar met heroics kan je lekkere items krijgen met hit, dan wel sockets waar hit in kan. Ook met badges kan je mooi spul kopen.
Zonder te raiden kan je rond de 200 hit komen.
Wat ik niet wist dat dual exe niet stacked. Zonde, zou helemaal imba zijn
Gelukkig stacced het. Mongoose is echt zooooo cool. Die naam en glow alleen al
Nee je krijgt een engelse dame/heer aan de lijn maar er staat wel een nederlands nummer.daroy schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:57:
[...]
Ik heb dus geen CC. Die support line is toch niet in het nederlands of vergis ik me daar in?
Jup, gelijk beginnen met devastate. Devastate voegt namelijk automatisch de sunders toe, dus je kan sunder armor van je spellbar afgooienZjanzjak schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:59:
[...]
Ik zou dit graag helder willen hebben, je begint gelijk met devastate? Dus zonder sunder? Of lees ik niet goed tussen de regels door en doe je wel de sunders en erna dan de devastate?
Zoals Jerry ook zegt, sinds 2.3 is sunder armor een waste of rage, de eerste 5 (rake) devistates doen ook een sunder. Ik heb ergens gelezen dat deze eerste 5 devistates zowel de threat van de devistate als de sunder doen, maar weet ik niet zeker.Zjanzjak schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:59:
[...]
Ik zou dit graag helder willen hebben, je begint gelijk met devastate? Dus zonder sunder? Of lees ik niet goed tussen de regels door en doe je wel de sunders en erna dan de devastate?
Exactly my guess
Armory heeft wat update moeilijkheden inderdaad op het moment maar zal verder wel goed komen.
Ben zelf bezig nu met een druid te levelen ook voor tanking. Heb afgelopen week voor het eerst op de warrior van een maat van mij kara getankt. Na een 2 minuten telefoontje cursus tanken voor dummies ging het redelijk goed. Snel even googelen op een normale cycle en gaan met die banaan. Werkte super op bosses etc. Zat toch wel op de 550 - 700 TPS met een blue geared tank. Zelf deed ik Blood rage - Shield Slam - Revenge - devastate (naar 5) - revenge - SS. En wanneer multi mobs ook een thunder clap er tussen. Iemand nog tips hiervoor?
Klopt, de threat wordt automatisch gescaled naar de sunder+devastate de eerste 5 devastatesNivado schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:06:
[...]
Zoals Jerry ook zegt, sinds 2.3 is sunder armor een waste of rage, de eerste 5 (rake) devistates doen ook een sunder. Ik heb ergens gelezen dat deze eerste 5 devistates zowel de threat van de devistate als de sunder doen, maar weet ik niet zeker.
offtopic:
Hmmm valt wel op dat ik weinig te doen heb zeker
Hmmm valt wel op dat ik weinig te doen heb zeker
Ziet er goed uit, maar vergeet shield block niet. Ik begin ook altijd met blood rage (als ie van cd is), dan een shield slam, devastate (tot 5, maar ondertussen wel SS blijven gebruiken als ie van cd is), shield block, revenge. Daarna een kwestie van shield slam, shield block en revenge op cd houden (tijdens cd devastate spammen) en wanneer je boven de 60 rage zit af en toe een Heroic Strike erin zettenTiMMieJ schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:11:
[...]
Exactly my guess
Armory heeft wat update moeilijkheden inderdaad op het moment maar zal verder wel goed komen.
Ben zelf bezig nu met een druid te levelen ook voor tanking. Heb afgelopen week voor het eerst op de warrior van een maat van mij kara getankt. Na een 2 minuten telefoontje cursus tanken voor dummies ging het redelijk goed. Snel even googelen op een normale cycle en gaan met die banaan. Werkte super op bosses etc. Zat toch wel op de 550 - 700 TPS met een blue geared tank. Zelf deed ik Blood rage - Shield Slam - Revenge - devastate (naar 5) - revenge - SS. En wanneer multi mobs ook een thunder clap er tussen. Iemand nog tips hiervoor?
[ Voor 61% gewijzigd door Jerry op 07-12-2007 12:21 ]
Ik lees nogal wat posts mbt de armory. De armory is op het moment bugged. Op de WoW EU forums staat er ook een topic dat de armory niet goed update. Dit is niet bij iedereen, bij veel mensen wel. Zo vind ik mezelf in de results lijst wel als level 65 maar als ik erop klik, zie ik mijn profile als level 60 met nog de gear die ik toen had.
HmmAnoniem: 169084 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:47:
[...]
Speel het meeste met mijn 3 vs 3, wat ik samen speel met een Disc Priest en een Frost Rogue. Vanaf 1800 is het behoorlijk lastig ja, allerlei Gladiator Teams. Vanaf 1750 merk je echt dat daar de Gladiators zitten van vorig seizoen, maar het is wel te doen
Ik ben gelukkig al PvP gear aan het regelen. De illusie dat ik 1850 zonder resgear haal is al verdwenen. Die ene keer zo hard de pan ingehakt
Ik heb dus een en ander geregeld voor 5 vs 5. Het team is er al (heeft een guildie van me), nu de mensen en gear. De opzet is:
Ik = maces hemo rogue (fools bane en hopelijk S2 oh mace, exe/goose)
Frost mage / SL/SL lock / BM Hunter
Holy/Disc priest
Holy pala / resto druid/shaman
Arms warrior
De punten voor al mijn PvP gear verzamel ik met mijn 2 vs 2 team en honor
Hoop dat het gaat lukken
Anoniem: 237912
Wat een gebagger hier zeg. Precies, doe daar dan ook niet aan mee aub.
[ Voor 69% gewijzigd door TheZeroorez op 07-12-2007 14:53 ]
M'n gnoompje is nu dus level 43 en volledig arms specced (plus 5/5 Cruelty), meer ze slaat met d'r axe dus eens in de 3.6 seconde en dat is eigenlijk wel retesaai. Is een respec naar fury (dualwield) nou echt heel erg onverstandig of maakt het niet zo heel veel uit? Ik snap dat het qua dps etc. niet zo heel veel uit zal maken, maar met 2 snelle wapens is er in ieder geval wat meer actie.
Warrior fury is gewoon fun atm ben ik ook arms met drake talon cleaver (boss in bwl) maar gaat toch lekker snel.Anoniem: 232504 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:48:
[...]
Mja dat heb ik dus ook met mijn warrior, kweet niet maar een warrior...tsja als je een mob neer moet halen gaat het allemaal zo sloom.
Het komt waarschijnlijk omdat ik arms ben met een 2h heb (de axe van SM)![]()
Mss toch maar eens fury gaan, met uiteraard 2 x 1h en kijken of ik dat wel leuk vind
Als je in hellfire bent, daar bij die quest met die 30 stukken space shuttle moet pakken, zijn van die vogels (weet de naam niet meer) nou daar konk der 5a6 van pakken in 1x en zelf niet neer gaan. Maar is maar wat jij wilt.
@ Luthiena lees eens een paar pagina's terug. En je bent zelf ook niet echt sfeer verreikend bezig.
En de klaagmuur staat in Israel.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 240336 op 07-12-2007 12:51 ]
Mijn warrior is intussen bijna 50!! nog 1 bar geloof ik, dat betekent dat ik 375 JC kan gaan halen, blauwe gems, here we come 
Mijn pala gaat ook lekker: level 35 met enchanting bijna op 300. Ik heb nog geen tweede skills, misschien moet ik die ook maar eens gaan levelen. Verder is dit mijn bank alt, die intussen 1,5k goud heeft (maar heb nu deck of lunacy op AH staan, als die verkoopt is het 4,5k
)
Mijn pala gaat ook lekker: level 35 met enchanting bijna op 300. Ik heb nog geen tweede skills, misschien moet ik die ook maar eens gaan levelen. Verder is dit mijn bank alt, die intussen 1,5k goud heeft (maar heb nu deck of lunacy op AH staan, als die verkoopt is het 4,5k
[ Voor 35% gewijzigd door een moderator op 07-12-2007 14:54 ]
Idd volledig mee eensAnoniem: 121555 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:49:
M'n gnoompje is nu dus level 43 en volledig arms specced (plus 5/5 Cruelty), meer ze slaat met d'r axe dus eens in de 3.6 seconde en dat is eigenlijk wel retesaai. Is een respec naar fury (dualwield) nou echt heel erg onverstandig of maakt het niet zo heel veel uit? Ik snap dat het qua dps etc. niet zo heel veel uit zal maken, maar met 2 snelle wapens is er in ieder geval wat meer actie.
Met fury spec ga je wat meer klappen opvangen en dus meer damage krijgen, maar er zit idd wel wat meer actie in..
Mss ben ik toch een beetje te veel rogue_minded
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 07-12-2007 12:53 ]
Je moet ook rekening houden met de ragebar, als je fury gaat krijg je snel kleine stukken erbij, ga je arms, dan krijg je brokken dus 8 rage dan 6 rage etc.Anoniem: 232504 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:51:
[...]
Idd volledig mee eens![]()
Met fury spec ga je wat meer klappen opvangen en dus meer damage krijgen, maar er zit idd wel wat meer actie in..
Mss ben ik toch een beetje te veel rogue_minded
dus wat zou je willen?
Standaard pull is bij mij bloodrage, CS or BS voor m'n party, zerker stance, erin rennen, zerker rage aan en voor de 1e tik dmg nog in def stance zijn, dat geeft een bak rage om mee te beginnen. Ik gebruik SB over het algemeen alleen op bosses en heel hardhitting trash.Jerry schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:12:
Ziet er goed uit, maar vergeet shield block niet. Ik begin ook altijd met blood rage (als ie van cd is), dan een shield slam, devastate (tot 5, maar ondertussen wel SS blijven gebruiken als ie van cd is), shield block, revenge. Daarna een kwestie van shield slam, shield block en revenge op cd houden (tijdens cd devastate spammen) en wanneer je boven de 60 rage zit af en toe een Heroic Strike erin zetten. Op bosses ook Demoralizing Shout en Thunderclap up houden, zodat ze iets minder hard/snel slaan
.
Bnet pindle#2913
Kan je geen charge doen in attack stance, dan onder het rennen naar def stance, en dan met die overgebleven rage sunders (of tewel devistate)??porn* schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:56:
[...]
Standaard pull is bij mij bloodrage, CS or BS voor m'n party, zerker stance, erin rennen, zerker rage aan en voor de 1e tik dmg nog in def stance zijn, dat geeft een bak rage om mee te beginnen. Ik gebruik SB over het algemeen alleen op bosses en heel hardhitting trash.
3k voor een trinket ?HanH schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:50:
[...]
Verder is dit mijn bank alt, die intussen 1,5k goud heeft (maar heb nu deck of lunacy op AH staan, als die verkoopt is het 4,5k![]()
)
Ik weet niet wie gekker is, diegene die het voor 3k op AH zet, of diegene die het koopt voor 3k
AH price ligt zo rond de 1700G en dan moet je iig een class zijn die de killing blow kan doen.
+51sta is wel erg lekker moet ik toegeven
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Zou niet weten wat beter/fijner is eigenlijk.Anoniem: 240336 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:55:
[...]
Je moet ook rekening houden met de ragebar, als je fury gaat krijg je snel kleine stukken erbij, ga je arms, dan krijg je brokken dus 8 rage dan 6 rage etc.
dus wat zou je willen?
Anoniem: 146983
Als prot. warrior zijnde kan ik zeggen dat de "devastate" altijd met een sunder gepaart gaat, ten minste sinds de laatste patch. Dus als je "Devastate" hebt in je talents, heb je sunder armor er gratis bij (kijk maar eens naar de mob tijdens je aanval). Hooguit voor sunder zonder devastate zou je hem nog gebruiken. Sinds mijn respec van fury naar Prot. miste ik echt n stuk damage.Zjanzjak schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:59:
[...]
Dit kun je aanvullen, enigzins, met devastate. Ik cast 'm bijna continue bij een boss.
Cheers!
Cherrupke, lvl70 prot. warrior (co-leader Ancient crusaders)
ik heb arms gekozen eingelijk omdat ik vanuit prot, een 2hander kreeg in bwl om te lvl'en in tbc.Anoniem: 121555 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:01:
[...]
Zou niet weten wat beter/fijner is eigenlijk.
Dus ik koos arms, ik vind het niet slecht me ragebar zit zo vol dus ik moet het je schuldig blijven.
Misschien als ik verder ben met questen met me warrior kan ik je wel antwoord geven
Ik heb opeens iets heel raars, ik heb gister avond mijn PC afgesloten dmv van de schakelaar omdat ik geen zin had om te wachten(had critical error
)
En nu log ik in en me hele UI is verandered, alle addons zijn terug naar de standaard settings
Iemand hier een oplossing voor? of kan ik alles weer gaan configuren : (?
En nu log ik in en me hele UI is verandered, alle addons zijn terug naar de standaard settings
Heb ik ooit gehad na een crash in WoW, logde weer in en alles was anders. Heb toen een backup teruggezet van m'n UI, maar vrees dat je opnieuw mag instellen als je die niet hebt.
Èn bij addons staan nog wel de addons die je in de map hebt?Little_captain schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:08:
Ik heb opeens iets heel raars, ik heb gister avond mijn PC afgesloten dmv van de schakelaar omdat ik geen zin had om te wachten(had critical error)
Want ik denk dat je UI zich heeft gereseted, dus sorry, ja alles opnieuw instellen.
3k is de gemiddelde prijs bij ons voor deck of lunacy (Alonsus).sabriel schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:00:
[...]
3k voor een trinket ?
Ik weet niet wie gekker is, diegene die het voor 3k op AH zet, of diegene die het koopt voor 3k
AH price ligt zo rond de 1700G en dan moet je iig een class zijn die de killing blow kan doen.
+51sta is wel erg lekker moet ik toegeven
Anoniem: 146983
Lol, ik heb gerespec'ed naar prot. voor betere teamplay. Ik merkte als fury warrior dat ik maar lastig met een 5-mans instance werd uitgenodigd/mee kon doen. Sinds ik een redelijke tank (extra gear) ben gaat het n stuk makkelijker. Na die 5-mans fase kun je altijd nog terug (wel dpsgear bewaren heh!). Persoonlijk mis ik de fury dingen, snel, rake klappen, en vooral dual wield! Als je dit gewend bent is 'n 1H +shield afzien mbt snelheid en dps. Afijn, dit is iets wat went. Dus, voor 5-mans inst. prot. verder arms of fury.
cheers and hit'em hard!
Cherrupke
cheers and hit'em hard!
Cherrupke
Alle addons staan nog gewoon in de map, en als ik in het character screen op AddOns klik dan staat alles daar wel goed (specifieke addons voor characters enzo)Anoniem: 240336 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:10:
[...]
Èn bij addons staan nog wel de addons die je in de map hebt?
Want ik denk dat je UI zich heeft gereseted, dus sorry, ja alles opnieuw instellen.
Lekker gaar dan : (
Was vorige keer ook iets van 3 uur bezig met alles een beetje mooi te maken
@nawi, je hebt redelijk veel verstand van gear zou jij kunnen kijken welke ik nog goed kunnen gebruiken om toch 1k healing te kunnen halen en eventuele enchants/gems?Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:59:
[...]
Ja ik vind dat ik wel goede gear heb (EINDELIJK kan ik dat zeggen). Full epic en verder wel lekkere stats imho + alles enchanted + dubbel mongoose.
Ik had in het begin ook veel problemen om lekkere hit te krijgen (weet naar wat jullie "niveau" verder is), maar met heroics kan je lekkere items krijgen met hit, dan wel sockets waar hit in kan. Ook met badges kan je mooi spul kopen.
Zonder te raiden kan je rond de 200 hit komen.
Wat ik niet wist dat dual exe niet stacked. Zonde, zou helemaal imba zijnKan me nog herinneren dat die discussie er was toen mongoose er net was. Stacked het nu wel, of stacked het nu niet
![]()
Gelukkig stacced het. Mongoose is echt zooooo cool. Die naam en glow alleen al
hier staat ook de armory voor je gemak
http://eu.wowarmory.com/c...aughing+Skull&n=Nightcore
zo, gister ff een avondje ssc clearen
ging redelijk, maar niet wat we wilde
1 whipe op hydross omdat die (censuur) priest niet even zijn heal kon inhouden
2e try (en kill) ging ik de eerste switch dood omdat ze een tank niet levent konden houden, en ik aoe nuke nogal hard.....mij healen zat er ook niet in
vervolgens rustig lurker
en toen.... 2 verdomme trash whipes richting leo mensen snappen nog steeds niet dat je gewoon moet wachten, en niet naar voren kruipen
maarja, eenmaal bij leo...2 whipes omdat er dps dood ging, eerste keer btw dat ik mijn demon niet dood kreeg
wtf? ik moet echt intensity hebben...
uiteindelijk een kill, shit loot drop mijn verdomme zwaard nou eens
maarja, nu hebben we voor zondag dus karathress en morogrim nog over om vervolgens vashj voor de 2e keer te doen, hopelijk wordt dat niet onderschat door de rl
ging redelijk, maar niet wat we wilde
1 whipe op hydross omdat die (censuur) priest niet even zijn heal kon inhouden
2e try (en kill) ging ik de eerste switch dood omdat ze een tank niet levent konden houden, en ik aoe nuke nogal hard.....mij healen zat er ook niet in
vervolgens rustig lurker
en toen.... 2 verdomme trash whipes richting leo mensen snappen nog steeds niet dat je gewoon moet wachten, en niet naar voren kruipen
maarja, eenmaal bij leo...2 whipes omdat er dps dood ging, eerste keer btw dat ik mijn demon niet dood kreeg
uiteindelijk een kill, shit loot drop mijn verdomme zwaard nou eens
maarja, nu hebben we voor zondag dus karathress en morogrim nog over om vervolgens vashj voor de 2e keer te doen, hopelijk wordt dat niet onderschat door de rl
Als je iets niet wil lezen dan check je de naam van de poster voor je naar rechts leest, probleem opgelost.
^^
Als je voor de war/rogue combo gaat in 5v5 nawa zou ik niet de hunter nemen , 3e non magic dps werkt niet. Bop/Frostrap 1 nare nova, hunter pet die neergespiked wordt aan de start door hunter haters en je ziet je dps drastische inzinkingen krijgen. + Het feit dat je geen CC hebt, eventuele resto druid daargelaten.
SL/SL locks doen het niet super goed in een melee setup met 2 healers. Mits je er 1 kan krijgen zijn goede resto druids een enorm voordeel in een melee setup, roots is dodelijk. Het verschil tussen een standaard en een goede druid is dag en nacht, meestal een probleem om een goede te vinden.
Ik zou persoonlijk opteren voor de frost mage, resto druid en de holy pala, heel standaard ik weet het , maar het werkt.
Ik heb mijn war van 60 naar 70 gedaan als arms, simpelweg alles gesweepingstriked , toen dat nog in arms zat. Voor fury heb je gewoon meer stats nodig als voor arms dus als je gear niet het je van het is zal het meestal sneller gaan met arms.
3k voor een lunacy deck? Zooi verkoopt voor nog geen 700 g op mijn server,denk dat 3k een beetje over kill is
^^
Als je voor de war/rogue combo gaat in 5v5 nawa zou ik niet de hunter nemen , 3e non magic dps werkt niet. Bop/Frostrap 1 nare nova, hunter pet die neergespiked wordt aan de start door hunter haters en je ziet je dps drastische inzinkingen krijgen. + Het feit dat je geen CC hebt, eventuele resto druid daargelaten.
SL/SL locks doen het niet super goed in een melee setup met 2 healers. Mits je er 1 kan krijgen zijn goede resto druids een enorm voordeel in een melee setup, roots is dodelijk. Het verschil tussen een standaard en een goede druid is dag en nacht, meestal een probleem om een goede te vinden.
Ik zou persoonlijk opteren voor de frost mage, resto druid en de holy pala, heel standaard ik weet het , maar het werkt.
Ik heb mijn war van 60 naar 70 gedaan als arms, simpelweg alles gesweepingstriked , toen dat nog in arms zat. Voor fury heb je gewoon meer stats nodig als voor arms dus als je gear niet het je van het is zal het meestal sneller gaan met arms.
3k voor een lunacy deck? Zooi verkoopt voor nog geen 700 g op mijn server,denk dat 3k een beetje over kill is
Ik heb bv nog de hele lvl 60 blauwe pvp set. Nou ik ga die de komende tijd niet vervangen vanwege de 5/5 bonus set extra 20+ stam. Nou ga ik met mijn warrior voor str+stam en dan +agi. Maar ik zit te denken voor de feliron set, waarom, ik heb geen idAshilh schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:16:
Als je iets niet wil lezen dan check je de naam van de poster voor je naar rechts leest, probleem opgelost.
^^
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!