ben nu 54 en begin langzaam gek te worden van al het heen en weer reizen en vliegen en gedoe (un' goro -> winterspring is een takkeeind vliegen

) . zal wel aan mij liggen. ? zit er aan te denken om het merendeel van me quests weg te gooien en een guide te pakken. maar ik blijf het lastig vinden om over te schakelen tussen random questen en een guide omdat je vaak al een paar quests uit de guide gedaan hebt. maargoed misschien is dat ook gewoon een keer doorbijten.
paar vraagjes
ben 54 paladin met een 1h sword uit SM. nou denk ik dat deze ondertussen aan vervanging toe is maar ik zie nauwelijks betere 1h swords op de ah langs komen. mbv thottbot er wel eentje gespot maar dat is een bop uit een instance en op de een of andere manier ben ik niet echt een held in instances en al helemaal niet op paladin.
misschien moet ik wat meer oefenen maar ik vind een avond lang een instance doen veel minder opleveren qua xp en loot dan een beetje questen/grinden.
ik zag ook een wsg pvp sword, maar wsg en pvp an sich trekt me ook niet zo erg. gisteravond een paar potjes gedaan maar wist meteen weer waarom ik pvp niet leuk vind.
tevens.. wat kan ik beter doen, beetje questen of rep grinden in plaguelands ?
zou niet weten wat ik heb aan de rep van argent dawn maar het zal vast niet verkeerd zijn om te krijgen.
iemand een idee voor een simpel te krijgen level 54 -56 1h sword? (zat al te denken om over te stappen op axe, maar ik heb me axe skill op 1, dat gaat dan natuurlijk wel omhoog maar daarom nu liever 1h sword , en 1h natuurlijk voor shield)
iemand een advies questen of xp+rep grinden ?