Toon posts:

Inktpatronen HP prijzig?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 691 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Hoe duur zijn die krengen nu?

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Verwijderd

Nou is het wel zo dat wij als consument daar wel voor hebben gezorgd door alsmaar voor goedkopere printers te gaan, op de PCdumpdag kun je een DJ840 voor ca 150 gulden scoren en dit is een printer die regelmatig in de top van testen uitkomt, herhinner mijn eerste Epson Stylus color nog 1200 pietermannen, de 840 heb betere kwaliteit, is stiller(WAY) en kost iets meer als een tiende, tja het geld moet ergens vandaan komen

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-05 22:46

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Inderdaad niet erg normaal meer die inktpatronen. Ik heb zelf ook een HP710C en die lust ook wel wat inkt. Voor mijn opleiding print ik best wel enorm veel. Ik heb dus maar een simpele laserjet gekocht, was iets van 940 gulden. Maarja hij print even 3500 vellen voor 165 piek. (ff 7 pakken papier!) doe dat maar es met een inktjet. :) Voor het kleurenwerk heb ik nog m'n HP.

/dev/null

Verwijderd

www.vobis.nl

hp 960/970 recycled cardridge => 60 piek. ipv 90 piek als je een nieuwe van JP koopt

Verwijderd

Graag niet zo kortzichtig over de prijzen van inktpatronen van HP. Ze zijn zo duur omdat het inktpatronen en printkoppen ineen zijn.

Voordeel: Als je printkop lekt of kapot is kun je hem makkelijk vervangen door een nieuwe inktpatroon te installeren. Dat gaat makkelijker dan de hele printer terug te sturen naar bijvoorbeeld Epson (die al niet bekend staat om de beste support).

Nadeel: ze zijn wat duurder.

In een consumentenprogramma op TV werd HP eens afgekraakt op dit nadeel.

Het is dus niet zo dat HP zuigt, HP denkt gewoon anders.

Ik hoop dat je hiermee een goede kijk op de zaak krijgt.
Pagina: 1 2 Laatste