Ik ben vanmiddag alleen een kleuren inktpatroon gaan halen voor mijn HP Deskjet 950c, en mijn dood geschrokken van de prijs van dat patroon. Ze durfden fl 107,50 voor dat patroon te vragen, alsof het NIETS is!! Er zou wat aan gedaan moeten worden, nog even en mensen printen alleen nog uit de hoogste noodzaak
Verwijderd
Tja, die dingen zijn gewoon _duur_ je kunt ook gewoon navullen met oostindische inkt, al heb je dan natuurlijk alleen zwart wit (duh)!
Ik denk dat een uitzendkracht en een stapel kleurpotloden op den duur goedkoper is als het zo doorgaat ja.
Fuck HP...
Fuck HP...
de betaler vervuilt
Ik durf er nog niet aan te denken wat het zwarte inktpatroon gaat kosten, als ik die ga halen zal ik van te voren morfine slikken, want dan kan het fout gaan
En tussen haakjes dat ding print op 2400 Dpi max en dat met oostindische inkt 'duh'.
De apparaten van HP zijn goedkoper, maar dat vragen ze natuurlijk weer teurg met extra's.
Je wordt finaal verneukt door HP.
Ik dacht dat ik een keer ergens heb gelezen hoe duur HP een liter inkt zo maakt... iets van 1800 gulden ofzo.
Je moet gewoon bijvullen, of even zoeken, er zijn gelukkig genoeg alternatieven...
Maar HP zuigt, hard. Oplichters.
Je wordt finaal verneukt door HP.
Ik dacht dat ik een keer ergens heb gelezen hoe duur HP een liter inkt zo maakt... iets van 1800 gulden ofzo.
Je moet gewoon bijvullen, of even zoeken, er zijn gelukkig genoeg alternatieven...
Maar HP zuigt, hard. Oplichters.
Ze zuigen niet meer maar ze slurpen, een printer kopen voor om en nabij de 500 gulden en een paar keer patronen kopen en je zit al over de aanschafprijs! Is er niet een optie voor de consument om het bedrag weer terug te dringen in de winkel:?
Ze kosten uiteindelijk allemaal even veel. Epson patronen kosten de helft maar printen ook 2e zo weinig blaadjes vol.
Elke printerfabrikant probeert je te tillen op de patronen, mensen willen nl niets voor een printer betalen en ergens moeten ze toch geld aan verienen.
Elke printerfabrikant probeert je te tillen op de patronen, mensen willen nl niets voor een printer betalen en ergens moeten ze toch geld aan verienen.
Verwijderd
Je moet ook geen originele kopen. We verkopen ze bij Funprice van Wecare, kosten 55 piek/stuk voor een zwarte. Kleur is vooralsnog alleen van HP te krijgen(100 piek)
Nou als zo'n patroon een geeltje kost per stuk noem ik dat niet de mensen afzetten maar gewoon duidelijk uitzuigen, ze zijn toch niet dom daar? Of denken ze dat Nederland rijk is en de flappen hier geen waarde meer hebben voor de mensen
uiteindelijk blijft het duur, Maar je kan veel (mooie) printjes maken met een hp cartridge, meer dan andere fabrikanten. Dus per pagina ben je goedkoper (en mooier) uit, maar ja blijft altijd ophikken tegen zo'n hoge prijs
Wat ik hoorde van de verkoper dat er ook weer een verhoging opzat, nog even en ze kosten rond de 250 gulden per stuk, zou er ook een eind in zitten in die verhogingen
Verwijderd
Ik kan ze bij mij in de buurt voor 50 piek kopen en ook de kleureninkt van wecare (voor de 600 serie) Ik heb vanwege de hoge prijzen mijn HP-printer ook wegggedaan, want ik moets een nieuwe zwart en kleur. Toen maar een nieuwe Xerox printer gekocht door gewoon 100 piek bij te leggen, print beter, sneller en heeft aparte kleureninkttanks. Inkt is ook nog wel goedkoop van hun.Op woensdag 14 februari 2001 01:57 schreef oppertweaker het volgende:
Je moet ook geen originele kopen. We verkopen ze bij Funprice van Wecare, kosten 55 piek/stuk voor een zwarte. Kleur is vooralsnog alleen van HP te krijgen(100 piek)
ik weet dat ze duur zijn, maar zo duur????
Ik haal ze zelf voor ca. 85 piek (voor hp 930)
Ik haal ze zelf voor ca. 85 piek (voor hp 930)
The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room
Ja mensen ik ben bijna ondersteboven van de kwaliteit van een 950c, waar geen xerox tegen op kan, en die 950c betekend ook dat er geen kleureninkt wecare patronen zijn voor dit type wat mijn is verteld.
Pfff... en die van mijn dan?? HP photosmart 1000,... die zijn ook lekker prijzig..Op woensdag 14 februari 2001 00:50 schreef PlanetLove het volgende:
Ik ben vanmiddag alleen een kleuren inktpatroon gaan halen voor mijn HP Deskjet 950c, en mijn dood geschrokken van de prijs van dat patroon. Ze durfden fl 107,50 voor dat patroon te vragen, alsof het NIETS is!! Er zou wat aan gedaan moeten worden, nog even en mensen printen alleen nog uit de hoogste noodzaak
Maar die printen wel lekker mooi ook als staat ie op een lage resolutie
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Ik weet het die p1000 doet het met de dezelfde cartridge als mijn 950c dus we zitten denk ik gemideld op de zelfde schokkende prijsklasse
Pelikan en xerox maken ook hp-compatible cartridges. Goedkoper dan de originele HPs.
Verwijderd
als je wil heb ik nog wel een adres van iemand die ze voor 50.- levert (bij afname van 3)
Ik heb ook een zwarte inkt patroon van wecare, maar ik vind de kwaliteit daarvan echt slecht. Als je iets print moet je er niet aan zitten want anders gaat het vlekken. Ook na een aantal dagen nog bedoel ik.
Verwijderd
De pest is: ze verkopen volgens het gillette principe (ook wel: nintendo-principe)
Het ding zelfs kost niets, wordt zelfs onder de kostprijs verkocht, maar o wee als je supplies moet kopen of software.
Slimme marketing truc: zo verdienen ze er behoorlijk meer op.
En jij maar denken: wat een verrekt goedkope printer!
Wachten maar op de cartridges van Pelikan c.s. die een stuk goedkoper zijn en soms zelfs beter ook nog.
Het ding zelfs kost niets, wordt zelfs onder de kostprijs verkocht, maar o wee als je supplies moet kopen of software.
Slimme marketing truc: zo verdienen ze er behoorlijk meer op.
En jij maar denken: wat een verrekt goedkope printer!
Wachten maar op de cartridges van Pelikan c.s. die een stuk goedkoper zijn en soms zelfs beter ook nog.
Ik vul de cartridges bij! Een setje voor kleur en zwart is 60,- en het werkt prima.
Ik zit er over te denken om m'n ervaringen met foto's online te zetten! Via dat bedrijf kon je ook grote flessen inkt komen voor in verhouding een schijntje...
B.t.w. ik heb een 895Cxi
Ik zit er over te denken om m'n ervaringen met foto's online te zetten! Via dat bedrijf kon je ook grote flessen inkt komen voor in verhouding een schijntje...
B.t.w. ik heb een 895Cxi
Cogito Ergo Credo
Videoland bij ons verkoopt ook cartridges voor de meeste printers voor de +- halve prijs, maar door dat het zo een hoog DPI is van de printer ben ik angstig voor het feit dat het misschien niet goed werkt en dan gooi ik nog meer flappen weg
Stoppen met printen is de oplossing en of alleen nog in zwart Ik heb mijn hp 690 c
om deze reden weggedaan en mis hem niet
Ik print nu alles bij plannet love
<<<Zuigmode>>>
Ik koop een auto radio nog goedkoper dan een inktpatroon voor hp
<<<Zuigmode>>>
om deze reden weggedaan en mis hem niet
Ik print nu alles bij plannet love
<<<Zuigmode>>>
Ik koop een auto radio nog goedkoper dan een inktpatroon voor hp
<<<Zuigmode>>>
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Verwijderd
107,50 
de orginele kosten normaal rond de 90,- (kleur). Ze zijn de laatste 2 maanden iets van 15 piek omhoog gegaan.
Koop geen xerox want die gaan snel kapot (een op de drie).
En voor zover mij bekent is zijn er geen klonen voor de 900 series.
de orginele kosten normaal rond de 90,- (kleur). Ze zijn de laatste 2 maanden iets van 15 piek omhoog gegaan.
Koop geen xerox want die gaan snel kapot (een op de drie).
En voor zover mij bekent is zijn er geen klonen voor de 900 series.
Xerox gaat erg slecht heb ik gehoord ik werkte voor Van Galen BV ( transport bedrijf )en die is nu Xerox kwijt als klant
het gerucht gaat dat Xerox wat geld te kort komt .
het gerucht gaat dat Xerox wat geld te kort komt .
Ik heb er laatst een flink aantal ingeslagen voor de 600 series van HP. (Origineel)
Ze zijn nog te koop, prijs op aanvraag ...
Ze zijn nog te koop, prijs op aanvraag ...
Is er geen mogelijkheid om HP te dwingen de prijzen op een normaal niveau te leggen, ze zullen ongetwijfeld voldoende winst maken voor zo'n groot wereldwijd bekend merk
Zeker duur die inktdingen. Voor 2 stuks heb je al een fatsoenlijke kleurenprinter. Belachelijk zoiets
honderdzeven-fokking-vijftig gulden?
alsjeblieft dan hee... en die van mij gaan niet meer zo lang mee (710C) want die heb ik al een hele tijd...
'k ga vast sparen.
alsjeblieft dan hee... en die van mij gaan niet meer zo lang mee (710C) want die heb ik al een hele tijd...
'k ga vast sparen.
Saved by the buoyancy of citrus
ik koop m'n hp kleureninkt(hp930) altijd voor 25 pietermannen:)
Wat is dat voor slavenhandelarij?
Saved by the buoyancy of citrus
Mischien is het een optie dat veel mensen met een HP printer boze
mail gaan sturen naar HP over de prijzen en mischien dat ze dan nog een keer gezond gaan nadenken
Verwijderd
Kleur: 88.93Op woensdag 14 februari 2001 15:29 schreef Cyphax het volgende:
honderdzeven-fokking-vijftig gulden?
'k ga vast sparen.
Zwart: Iets van 75 piek
Getjienk
Ik heb lekker een Epson Stylus Color II van een stuk of 6 jaar oud. zwart+kleur is fl25 (ColorJet) en als je van een halve meter afstand kijkt, is het net perfect!!
Dag sukkels
Dag sukkels
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Tis effe slikken ja, maar daar print je idd wel lang mee, de paginaprijs ligt niet zo klepperhoog.
Een beetje dikke kleurenlaser (praat hier over QMS magicolor 330) kost zo'n ƒ 2500,- voor één complete tonerwissel. De andere verbuikselementen gaan wat langer mee maar kosten ook veeeeeeeeeeel.
Oh ja: darkvater heeft het goed bekeken 8-)!
Een beetje dikke kleurenlaser (praat hier over QMS magicolor 330) kost zo'n ƒ 2500,- voor één complete tonerwissel. De andere verbuikselementen gaan wat langer mee maar kosten ook veeeeeeeeeeel.
Oh ja: darkvater heeft het goed bekeken 8-)!
Verwijderd
Heb ook zo'n printer de afdrukken zijn fantastiisch, print mooie foto's.
Pas een zwarte cartridge gekocht 95,-- van HP, echt niet normaal

Ivo
Pas een zwarte cartridge gekocht 95,-- van HP, echt niet normaal
Ivo
Het is allemaal prachtig maar als je veel moet printen kom je in de problemen met je financiële situatie, en ik ben ook niet van plan om op een halve meter verder te gaan kijken met die epson, die HP 950c geeft perfecte printkwaliteit als je het voor je neus houd, alleen die prijs is zwaar kl?te van die patronen
Dus bijvullen die hap!Op woensdag 14 februari 2001 22:17 schreef PlanetLove het volgende:
Het is allemaal prachtig maar als je veel moet printen kom je in de problemen met je financiële situatie, en ik ben ook niet van plan om op een halve meter verder te gaan kijken met die epson, die HP 950c geeft perfecte printkwaliteit als je het voor je neus houd, alleen die prijs is zwaar kl?te van die patronen
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
ehh, waar als ik vragen mag ???Op woensdag 14 februari 2001 15:46 schreef aftermath het volgende:
ik koop m'n hp kleureninkt(hp930) altijd voor 25 pietermannen:)
bij de hema hebben ze nu ook inktpatronen ook voor hp's niet alles in kleur maar wel zwart voor een HP 720/815 70,- schelt toch weer
Tip voor alle printergebruikers: Als je de mogelijk heb om bij Correct in Rottedam te komen, moet je daar je HP inkt halen. SUPER goedkoop! 88 piek i.p.v. de 107,50!
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Verwijderd
De cartriges in een nieuwe printer zijn meestal ook nog eens thuiskomertjes. Ofwel na 50 printjes heb je al een nieuwe nodig en wordt je de eerste keer genaaid zonder een lul te voelen.
Idd hebben de HP printers altijd half gevulde patronen... Naaibakken dus.
Op http://www.cartink.com kan je zowel Pelikan als Cartink bestellen. Kost wel veel, die pelikan, maar na de eerste keer leeg ben je maar iets meer dan een tientje per kleur kwijt...
Op http://www.cartink.com kan je zowel Pelikan als Cartink bestellen. Kost wel veel, die pelikan, maar na de eerste keer leeg ben je maar iets meer dan een tientje per kleur kwijt...
Dan kan jij die hap vast wel betalen voor mijnOp donderdag 15 februari 2001 11:39 schreef jopiek het volgende:
[..]
Dus bijvullen die hap!
Toevallig sprak ik over die schandalig hoge cartridge prijzen van HP met een vriend van me en die zei me dat je ook met meerdere mensen die ook een HP printer hebben allemaal stuk voor stuk een e-mail met deze klacht moet sturen naar HP en dat dat dan misschien (hopelijk) een positieve werking kan krijgen op deze schandalig hoge prijs van die cartiridge's
Verwijderd
Misschien is het wel een goede optie om is allemaal kwade mailtje's te sturen naar HP wat jij al zei. Goed plan mensen
in de plaats waar ik woon(tiel) koop ik het bij zo'n ventje (geen hp maar wel dezelfde kwalitiet)Op donderdag 15 februari 2001 11:47 schreef AirHead het volgende:
[..]
ehh, waar als ik vragen mag ???
't is moeilijk te geloven maar het is toch zo:)
Verwijderd
Bij de webpagina van HP uiteraard is toch schandalig wat ik betaalde, en die vent van dit forum?
Verwijderd
Ben het helemaal met jullie eens. Dure bizznezz. Nog ff en dan maken ze wegwerpprinters. Koop je gewoon een nieuwe printer als de inkt op is.
Gelukkig heb ik een Canon. Joekels van cartridges, per kleur verwisselbaar, voor F15,- per kleur
.
Gelukkig heb ik een Canon. Joekels van cartridges, per kleur verwisselbaar, voor F15,- per kleur
Verwijderd
Ga een keer naar een computerbeurs en daar hebben ze bijna altijd wel een refill paket. Ik heb er zelf ook 1 ik kan 10 bijvullen zwart wit en kleur voor Epson stylus Photo voor 100 piek. Je krijgt gewoon 7 potjes inkt en 7 injectie naalden. Het werkt prima, zolang je het niet boven het zeide tafel laken van je moeder doet.
We trekken met zijn allen gewoon een rek leeg in een winkel, met als motto duur is niet de oplossing!!!
Sorry maar ik ben het niet helemaal met jullie eens.
1) Bij een HP patroon krijg je in elk geval elke keer een nieuwe printerkop. Kost wat maar dan ben je wel verzekerd van mooie afdrukken. HP kiest wat dat betreft voor kwaliteit. Tevens weten veel consumenten niet eens wat dat is dus moet je die krengen niet los verkopen. gewoon 1 potje met inkt en kop en de consument kan weer gaan
2) Vergelijkingen met andere merken zijn onzinnig. Vele tests wezen dat al uit. De ene printer gebruikt meer inkt dan de andere. Andere printers spuiten om de zoveel tijd even de spuitgaten door om ze schoon te houden. Alleen al als je printer 'staat' raak je zo inkt kwijt, en dit is niet hp....
3) Neppatronen zetten geen zoden aan de dijk. Ik heb ooit een pelikan set gekocht voor een hp 5xx. Blijkt een doorgezaagd patroon van hp te zijn waar je drie keer een pelikan vulling in kan doen. Je koopt dus een printerkop die door hp is afgeschreven. Daarna lekker een aantal weken is uitgedroogd en die je dan nog 3x een hele vulling gaat gebruiken. 4xlanger dan waarvoor ze gemaakt zijn. Kwaliteit was om te janken en ik heb ze weggegooid, dat is pas duur
4) Navullen. Zelfde laken een pak. Je gebruikt de patronen (lees:kop) langer dan bedoeld. Tuurlijk kan de kop best wat meer hebben maar niet te veel. Tevens heb ik nog nooit navul inkt gevonden die mooie afdrukken maakte.
Mijn conclusie: Originele inkt is duur: Geld voor alle merken. Als je echter bedenkt dat de eerste zwart wit hp deskjet 500 iets van 1500 piek was en je nu voor een derde daarvan een hp930 hebt staan met verbluffende fotokwaliteit.....alles is relatief.
1) Bij een HP patroon krijg je in elk geval elke keer een nieuwe printerkop. Kost wat maar dan ben je wel verzekerd van mooie afdrukken. HP kiest wat dat betreft voor kwaliteit. Tevens weten veel consumenten niet eens wat dat is dus moet je die krengen niet los verkopen. gewoon 1 potje met inkt en kop en de consument kan weer gaan
2) Vergelijkingen met andere merken zijn onzinnig. Vele tests wezen dat al uit. De ene printer gebruikt meer inkt dan de andere. Andere printers spuiten om de zoveel tijd even de spuitgaten door om ze schoon te houden. Alleen al als je printer 'staat' raak je zo inkt kwijt, en dit is niet hp....
3) Neppatronen zetten geen zoden aan de dijk. Ik heb ooit een pelikan set gekocht voor een hp 5xx. Blijkt een doorgezaagd patroon van hp te zijn waar je drie keer een pelikan vulling in kan doen. Je koopt dus een printerkop die door hp is afgeschreven. Daarna lekker een aantal weken is uitgedroogd en die je dan nog 3x een hele vulling gaat gebruiken. 4xlanger dan waarvoor ze gemaakt zijn. Kwaliteit was om te janken en ik heb ze weggegooid, dat is pas duur
4) Navullen. Zelfde laken een pak. Je gebruikt de patronen (lees:kop) langer dan bedoeld. Tuurlijk kan de kop best wat meer hebben maar niet te veel. Tevens heb ik nog nooit navul inkt gevonden die mooie afdrukken maakte.
Mijn conclusie: Originele inkt is duur: Geld voor alle merken. Als je echter bedenkt dat de eerste zwart wit hp deskjet 500 iets van 1500 piek was en je nu voor een derde daarvan een hp930 hebt staan met verbluffende fotokwaliteit.....alles is relatief.
Verwijderd
HP inktpatronen = duur = portomonee wordt dunner = deurwaarder = zwerven op straat met computer
Verwijderd
Duur? Valt wel mee, de inkt is meestal niet duurder dan het papier... tenminste, als je voor kwaliteit gaat.
Als je een lage cost-per-page wil, dan moet je een laserprinter kopen. Die zijn ook in kleur goedkoper. Alleen wel duurder in de aanschaf en langzamer als je weinig pagina's per keer print.
Het is natuurlijk zo dat HP veel winst maakt op de inkt (daarom is er nu ook een rechtszaak in de US), maar dat is hun goed recht vind ik.
Het is kiezen of delen, hoge gebruikskosten en een lage aanschafprijs of andersom. Dat iedereen beide prijzen laag wil is logisch, maar niet mogelijk. De prijzen kunnen wel omlaag denk ik, maar dan gaat de printer meer kosten. Dan worden er dus minder nieuwe printers gekocht en gaat de ontwikkeling dus ook langzamer waardoor er minder snel betere printers op de markt komen.
Daarnaast zijn de laatste inktpissers van HP al met losse koppen en inktpatronen, en ik verwacht dat dat ook voor de consumenten deskjets binnen een jaar zo zal zijn, dus dan zou iedereen gelukkig moeten zijn, hoop ik.
CC
Als je een lage cost-per-page wil, dan moet je een laserprinter kopen. Die zijn ook in kleur goedkoper. Alleen wel duurder in de aanschaf en langzamer als je weinig pagina's per keer print.
Het is natuurlijk zo dat HP veel winst maakt op de inkt (daarom is er nu ook een rechtszaak in de US), maar dat is hun goed recht vind ik.
Het is kiezen of delen, hoge gebruikskosten en een lage aanschafprijs of andersom. Dat iedereen beide prijzen laag wil is logisch, maar niet mogelijk. De prijzen kunnen wel omlaag denk ik, maar dan gaat de printer meer kosten. Dan worden er dus minder nieuwe printers gekocht en gaat de ontwikkeling dus ook langzamer waardoor er minder snel betere printers op de markt komen.
Daarnaast zijn de laatste inktpissers van HP al met losse koppen en inktpatronen, en ik verwacht dat dat ook voor de consumenten deskjets binnen een jaar zo zal zijn, dus dan zou iedereen gelukkig moeten zijn, hoop ik.
CC
Verwijderd
Ik ben me ook al kapot geschrokken van die prijzen. Enkele jaren geleden kocht ik een cartridge voor m'n ouwe DeskJet 510 voor rond de 39 gulden. Daarna is de prijs verhoogd naar rond de F59,-- en nu weer naar tussen de F90,-- en F99,--. Toen ik die prijs voor het eerst zag heb ik tegen de verkoopster gezegd dat ik die cartridges niet wil kopen voor die prijs en heb ze kwaad weer terug gelegd. Bleek later dat ze overal zo duur waren.
Maar de oplossing lijkt me simpel: mijn volgende printer wordt géén HP. Jammer maar helaas dan. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de HP printers, maar er zit toch echt een limiet aan de prijs. En die is nu overschreden
Maar de oplossing lijkt me simpel: mijn volgende printer wordt géén HP. Jammer maar helaas dan. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de HP printers, maar er zit toch echt een limiet aan de prijs. En die is nu overschreden
Kan er geen rechtzaak worden aan gespannen tegen HP in Nedreland over die schandalige inkt prijzen dan, ik weet in de U.S. kan dat makkelijker maar voor ons heeft geld zeker ook nog z'n waarde hoor :?
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
't beste dat we dat ook maar gaan doen dan.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
't beste dat we dat ook maar gaan doen dan.
Verwijderd
Ik heb vandaag ook een nieuwe cardridge gekocht, een HP 51645A (voor mijn HP 815C) orgineel. Ik heb ervaringen met die wecare producten voor zowel printers van Canon & HP nou dat spul is echt bagger.
Hun motto is "we care", ja alleen de kwaliteit van de print's zijn slechter dan ooit en de cardridge verstopt ook, terwijl ik dat bij mijn eigen cardridges van HP nooit heb meegemaakt (terwijl ik met 1 cardridge +/- 1/2 jaar doe).
Nee het scheelt misschien een paar tientjes, alleen ik koop gewoon een orgineel Fl. 87,50. B.t.w. mensen je moet goed opletten waar je de cardrigde koopt dat kan namelijk ook behoorlijk in prijs verschillen. Loop ik naar Dixons, Dynabyte, Vobis betaal ik voor dezelfde cardridge 99,95 loop ik naar de Handyman dan betaal ik ineens maar 87,50
Tis raar maar waar.
Anyway Greetz,
J.W.
Hun motto is "we care", ja alleen de kwaliteit van de print's zijn slechter dan ooit en de cardridge verstopt ook, terwijl ik dat bij mijn eigen cardridges van HP nooit heb meegemaakt (terwijl ik met 1 cardridge +/- 1/2 jaar doe).
Nee het scheelt misschien een paar tientjes, alleen ik koop gewoon een orgineel Fl. 87,50. B.t.w. mensen je moet goed opletten waar je de cardrigde koopt dat kan namelijk ook behoorlijk in prijs verschillen. Loop ik naar Dixons, Dynabyte, Vobis betaal ik voor dezelfde cardridge 99,95 loop ik naar de Handyman dan betaal ik ineens maar 87,50
Tis raar maar waar.
Anyway Greetz,
J.W.
Ik ben het ermee eens dat al dat niet originele spul misschien wel slechtere kwaliteit geeft dan de originele cartridges en met 2400 Dpi printen doe ik het liefst wel met de originele cartridges, al is het (te) duur
Nou ik zal maar niet gaan praten over de prijs van de C6578A die van 38 ml.
Die prijs gaat ver over de 100 piek maar ik deed er ook wel lang mee.
Veel langer dan verwacht
Die prijs gaat ver over de 100 piek maar ik deed er ook wel lang mee.
Veel langer dan verwacht
Verwijderd
Ga naar de Office centre of een andere kantoorgroothandel. dit scheeltje je gauw een gulden of dertig-veertigOp woensdag 14 februari 2001 00:50 schreef PlanetLove het volgende:
Verwijderd
Mijn kleureninktpatroon is op dit moment op.
Ik kijken in folders, nou ik schrok mij werkelijk te pleuris!
Over de honderd gulden voor zo'n k*t ding!
Ik ben student en heb dus niet zomaar ff honderd gulden liggen voor zo iets.
Er moet echt wat gebeuren met deze prijzen, dit is echt belachelijk.
In de Computer! Totaal stond een keer een artikel over cartridges, met als kop: "Inkt vloeibaar goud" En zo is het ook!
Ik kijken in folders, nou ik schrok mij werkelijk te pleuris!
Over de honderd gulden voor zo'n k*t ding!
Ik ben student en heb dus niet zomaar ff honderd gulden liggen voor zo iets.
Er moet echt wat gebeuren met deze prijzen, dit is echt belachelijk.
In de Computer! Totaal stond een keer een artikel over cartridges, met als kop: "Inkt vloeibaar goud" En zo is het ook!
Ik ben het helemaal met je eens MyzTic
wat zouden we hieraan kunnen gaan doen dan, dat is eigenlijk ook de onderliggende vraag geweest toen ik uit mijn ' woede ' dit artikel neer zette :?
wat zouden we hieraan kunnen gaan doen dan, dat is eigenlijk ook de onderliggende vraag geweest toen ik uit mijn ' woede ' dit artikel neer zette :?
Euh, was het grote voordeel niet dat een HP de printkop niet liet dichtslibben omdat ie op de cartridge zat? (dit in tegenstelling tot epson) Wat denk je dat een nieuwe printkop kost? Dan is 100 gulden voor inkt en een printkop zelfs schappelijk te noemen.
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Verwijderd
Maar niet als diezelfde cartridge met printkop een paar jaar geleden F 39,-- kostte! Ken je geschiedenis . . .
Verwijderd
Weet je wat je doet?
Iedere keer als je inkt op is, koop je een nieuwe printer.8-)
Was bij mijn Lexmark printer goedkoper. Inkt koste f115,- en printer was f79,-. Als je die oude printer dan voor f50,- verkoopt dan ben je in totaal f29,- kwijt
en heb je een nieuwe printer.:)
Iedere keer als je inkt op is, koop je een nieuwe printer.8-)
Was bij mijn Lexmark printer goedkoper. Inkt koste f115,- en printer was f79,-. Als je die oude printer dan voor f50,- verkoopt dan ben je in totaal f29,- kwijt
Een geddelte van dat prijsverschil is wel te verklaren hoor. De dollar is in dezelfde tijd een procent of 30 duurder geworden en daar overheen is de BTW is omhoog gegaan. Het verklaart geen factor 2. Maar wel een derde deel.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Tsja, dat die cardridges zo duur zijn is wel narrig ja. Maar weet je wat ik pas echt Narrig vind? Dat zowel Epson als Hp tot op heden geen printer voor de thuisgebruiker op de markt hebben gezet waar de kleuren individueel te vervangen zijn.
Ze stellen dat ook zolang mogelijk uit imho.
Ze willen je gewoon leegtrekken. Als ik toevallig wat A4'tjes print waar meer blauw in wordt gebruikt, ken ik die hele cardridge gaan vervangen terwijl de andere kleurtjes nog vol zitten. Dat is pas Narrig.
Weet je hoeveel ze verdienen aan deze strategie!
Ze stellen dat ook zolang mogelijk uit imho.
Ze willen je gewoon leegtrekken. Als ik toevallig wat A4'tjes print waar meer blauw in wordt gebruikt, ken ik die hele cardridge gaan vervangen terwijl de andere kleurtjes nog vol zitten. Dat is pas Narrig.
Weet je hoeveel ze verdienen aan deze strategie!
Het is gewoon in 1 woord schandalig dat de thuis gebruikers waar ik zo kwaad om ben moeten gaan leiden om de 'ZAK ' van HP nog een extra vulling te geven alsof ze niet genoeg winst al maken op alles wat ze al verkopen, een verhoging van BTW en de dollar kan nooit tot zo'n verhoging gaan leiden.
Ik vind het gewoon ZIELIG van HP. Die hoge prijzen.
Ik heb zelf een HP840C ik ben er zeer tevreden mee, maar idd de prijzen...
Ik heb voor f25,- een oude Canon LBP 8-II laser printer met 2 toner patronen gekocht die ik nu gebruik voor al mijn papierwerk. (1 toner ding gaat enkele duizenden pagina's mee:))
Ik gebruik mijn de$kjet alleen maar voor foto's en texten met plaatjes.
edit: Ik kan nied vaudloos tiepen.:'(
Ik heb zelf een HP840C ik ben er zeer tevreden mee, maar idd de prijzen...
Ik heb voor f25,- een oude Canon LBP 8-II laser printer met 2 toner patronen gekocht die ik nu gebruik voor al mijn papierwerk. (1 toner ding gaat enkele duizenden pagina's mee:))
Ik gebruik mijn de$kjet alleen maar voor foto's en texten met plaatjes.
edit: Ik kan nied vaudloos tiepen.:'(
Pak je rust!
Verwijderd
Inderdaad Bastard, ben het helemaal met je eens. Kijk bij mij is zijn nu twee kleuren op, maar als ik nu een plaatje print, is hij wel verneukt, doordat hij die andere kleuren wil pakken.
Terwijl er van de overige kleuren nog voldoende in zit, kan ik dat inkt, waar ik dik voor betaald heb wel weggooien. Maar dat vinden de hoge heren bij HP natuurlijk niet erg
Weet één van jullie misschien ook of HP binnenkort zo'n printer op de markt brengt, waarbij de kleuren wel gescheiden zijn?
Want dan ben ik de eerste die zo'n printer wil hebben.
Ik hoop dat er mensen van HP dit lezen, want ik wordt echt kots- en kotsmisselijk van die gasten
Terwijl er van de overige kleuren nog voldoende in zit, kan ik dat inkt, waar ik dik voor betaald heb wel weggooien. Maar dat vinden de hoge heren bij HP natuurlijk niet erg
Weet één van jullie misschien ook of HP binnenkort zo'n printer op de markt brengt, waarbij de kleuren wel gescheiden zijn?
Ik hoop dat er mensen van HP dit lezen, want ik wordt echt kots- en kotsmisselijk van die gasten
Het zou inderdaad een kleine oplossing al zijn voor het probleem dat je je nog niet lege inkt (andere kleuren dus) gewoon kan blijven gebruiken tot ze echt op zijn, je betaald er immers al veelste veel voor, nog beter zou het zijn als je het per kleur kan aanvullen zodat de prijs ook omlaag gaat per keer
Heb HP 2000c, moest laatst 2 printerkoppen, en 2 cartridges verwisselen (na 3 maanden !!!!!) 450,-Op dinsdag 20 februari 2001 09:04 schreef s3mt3x het volgende:
Euh, was het grote voordeel niet dat een HP de printkop niet liet dichtslibben omdat ie op de cartridge zat? (dit in tegenstelling tot epson) Wat denk je dat een nieuwe printkop kost? Dan is 100 gulden voor inkt en een printkop zelfs schappelijk te noemen.
Wat moet ik hier nou weer van zeggen nog even en er wordt gezegd dat ze goedkoop zijn, alleen ze stijgen kwa prijs zowat per kwartaal, en dan wordt er nog eens gezegd ' schappelijk '?
Verwijderd
Wat ik nou zo l?llig vind is dat er alleen maar over geluld wordt van dit en dat maar dat er geen directe oplossing komt voor dit probleem wat je mischien dan samen kan aanpakken, ik sluit me voor een oplossing direct aan hoor, heb zelf een HP officejet G95 waar dezelfde patronen ingaan als de 950c. Kom op met een idee, en dan gaan we ervoor
Verwijderd
Uhmm.. waarom kon het 2 jaar geleden dan wel voor 50 piekOp dinsdag 20 februari 2001 09:04 schreef s3mt3x het volgende:
Weet je wat volgens mijn een mischien werkende optie is, dat ik gewoon naar HP deze link van dit forum stuur, kunnen ze zien hoeveel mensen er klagen over de prijzen van de cartridges, lijkt mijn wel een oplossing
Zo als ik het al zij in het begin van dit draatje stop met printen ik mis mijn printer niet en stop vooral met fotos printen .
koop een foto toestel voor 25 gulden en laat je fotos Afdrukken bij Dixons dan ben je voor nog geen 50 gulden klaar Stuur mail of neem icq en vermijd papier .:Z
Schit ik was een heel woord vergeten dat is nog eens een typ fout
koop een foto toestel voor 25 gulden en laat je fotos Afdrukken bij Dixons dan ben je voor nog geen 50 gulden klaar Stuur mail of neem icq en vermijd papier .:Z
Schit ik was een heel woord vergeten dat is nog eens een typ fout
Er zijn dus ook mensen die door die super prijs verhogingen in een depressie over het printen zijn geraakt en een soort allergie hebben van alles wat met printers te maken heeft, HP nu je zin???
Verwijderd
stop met printen ik mis mijn printer niet en stop vooral met fotos printen .
koop een foto toestel voor 25 gulden en laat je fotos Afdrukken bij Dixons dan ben je voor nog geen 50 gulden klaar Stuur mail of neem icq en vermijd papier
Dit is natuurlijk echt slim
sommige mensen hebben een printer nodig zoals ikzelf voor werk of iets anders, dus stoppen? Nee een oplossing over hoe die prijzen omlaag kunnen dat is interessanter
koop een foto toestel voor 25 gulden en laat je fotos Afdrukken bij Dixons dan ben je voor nog geen 50 gulden klaar Stuur mail of neem icq en vermijd papier
Dit is natuurlijk echt slim
De prijzen gaan vanzelf omlaag als niemmand het meer koopt en dus de pakhuizen vol liggen met nieuwe inkt patronen en als dan ook de concurentie nog wat aanwakkert zijn ze bijna gratis jullie hebben het aan je zelf te wijten koop die schit niet of een paar maanden niet en zie wat het opleverd maar ja als ik het allemaal alleen moet doen en jullie roepen dat ik dom ben dan ben ik nu stil Groetjes van een EX printer gebruiker 
P.S als je het voor je werk nodig heb dan laat je je werkgever maar dokken dombo
P.S als je het voor je werk nodig heb dan laat je je werkgever maar dokken dombo
Ik heb dan een epson stylus color 660. Prima ding, maar ook hier zijn cartridges aardig duur. Het grootste nadeel waar ik mee zit is dat die kop vast is en dus niet verwisseld wordt bij een nieuwe cartridge. Niet dat ik er al last mee heb gehad, maar ik verwacht wel dat de problemen zullen komen. Ik heb overigens wel een aardig goedkope oplossing gevonden. Lifesaver, maar dan nog ben je voor kleur en zwart in totaal iets van 60 piek kwijt. Bovendien heb ik gemerkt uit diverse postings dat die lifesaver (voor epson dan) erg in twijfel getrokken wordt, het zou de koppen verstoppen...
Earth is nice, heaven is better...
Het voordeel dus is dat jij met de epson nog een optie heb voor dat lifesaver met een HP is er geeeeen goede optie voor een niet origineel patroon.
Ik heb 1 nog nooit van lifesaver gehoord en te tweede door de kop die ook op het patroon zit bij deze hp ben ik toch wel voorzichtig.
Verwijderd
Voor de echte arme stakkers onder de tweakers:
Star lc-10
9dots matrix
Kost geen reet (en je krijgt dan ook niks) en kun je lekker veel printen
Star lc-10
9dots matrix
Kost geen reet (en je krijgt dan ook niks) en kun je lekker veel printen
Star lc-10
9dots matrix
Is een pen dan geen beter optie, hoef niet eens te zeggen met stiften, want een foto zal niet om aan te zien zijn, voor de arme tweakers toch?
9dots matrix
Is een pen dan geen beter optie, hoef niet eens te zeggen met stiften, want een foto zal niet om aan te zien zijn, voor de arme tweakers toch?
Verwijderd
de 2200 heb gescheiden kleuren maar kost wel rond de 1150 en loop bij mij k-t met kt7 raid boardOp dinsdag 20 februari 2001 13:01 schreef MyzTic het volgende:
Inderdaad Bastard, ben het helemaal met je eens. Kijk bij mij is zijn nu twee kleuren op, maar als ik nu een plaatje print, is hij wel verneukt, doordat hij die andere kleuren wil pakken.
Terwijl er van de overige kleuren nog voldoende in zit, kan ik dat inkt, waar ik dik voor betaald heb wel weggooien. Maar dat vinden de hoge heren bij HP natuurlijk niet erg![]()
Ik hoop dat er mensen van HP dit lezen, want ik wordt echt kots- en kotsmisselijk van die gasten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Wordt er nog uberhaupt wel eens gekeken naar accessoires voordat men overgaat bij het aanschaf van een product of laat men dat koud totdat men iets heeft waar men eindelijk over kan klagen?
Je koopt ook niet zomaar een auto....je kijkt eerst of het rijdt op diesel, benzine of gas!
Je koopt ook niet zomaar een auto....je kijkt eerst of het rijdt op diesel, benzine of gas!
Wat denk jij, ik geef ff een half jaar oud topic nog eens een schop omhoog.Op woensdag 26 september 2001 02:24 schreef Runaway_Arrow het volgende:
Wordt er nog uberhaupt wel eens gekeken naar accessoires voordat men overgaat bij het aanschaf van een product of laat men dat koud totdat men iets heeft waar men eindelijk over kan klagen?
de betaler vervuilt
Verwijderd
Heb ik nog mazzel.....ik fietsOp woensdag 26 september 2001 02:28 schreef GA!S het volgende:
[..]
Wat denk jij, ik geef ff een half jaar oud topic nog eens een schop omhoog.
En ik dacht dat 3 maanden al overdreven was...