Toon posts:

vastlopers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
toen ik cod4 zat te spelen had ik ineens last van een vastloper. ok ik dacht dit kan een keer gebeuren. de processor was ook geoc't dus had ik de instellingen weer terug gedaan naar de standaarden. pc gereboot en ik start het spel weer op. nog geen 2min aan het spelen en weer precies dezelfde vastloper. het beeld bevriest en het geluid blijft hangen. niks werkt meer. zelfs de caps lock toets niet.

het gebeurde dus ook toen de proecessor niet geoc't was. weet iemand waaraan dit kan liggen?

e6600
2gb pc6400
320gb
x1950pro, nieuwste drivers
gigabyte ds3 965p

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-05 17:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Wat ook kan is dat je, je processor over hebt geclocked maar toen je problemen kreeg de snelheid omlaag hebt geschroefd en vergeten bent om de VCore te veranderen?

Dan zou het namelijk een temperatuur probleem kunnen zijn.

Je geeft eigenlijk omtrend wat je geprobeerd hebt uit te sluiten weinig informatie dus is het lastig om in te schatten waar het aan ligt.
Ik gok zelf een temperatuur of voedingsprobleem.

Heb je Prime95 of 3Dmark06 al een paar keer gedraaid om te kijken of dat stabiel loopt?
Heb je MEMTEST86 al laten draaien?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Verwijderd

Topicstarter
die programma's heb ik nog niet gedraaid ik zal het zo even doen. de processor is gewoon op optimezed defaults gezet dus is hij weer zoals hij uit de fabriek kwam. als voeding heb ik een liberty 500.

Verwijderd

Het beeld bevriest zeg je he, misschien wil je even je koelblok eraf halen en kijken hoe het met je koelpasta gesteld staat, durrde bij mij een maand voor ik er achter was dat het daar door kwam:

PC bevriest na onbepaalde tijd.