Toon posts:

VRM temp's lezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma waar ik de termps van de VRM's van men x1950pro agp kan lezen.
Ze worden niet te warm ofzo , heb er zelf een koeling op gemod , maar wil nu wel eens weten hoe koel men men zelf gemodde koeling ze houd.

Deze programa's heb ik geprobeert :
-everest home edition 2.20
-atitool 0.27 b2
-ccc 7.10

Dank bij voorbaat ;)

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:16

Haan

dotnetter

Er zal geen tempsensor in die dingen zitten, dus dat is onmogelijk uit te lezen met een software progje ;)

Plak er een temperatuursensor op als je het echt wil weten.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Haan schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:40:
Er zal geen tempsensor in die dingen zitten, dus dat is onmogelijk uit te lezen met een software progje ;)

Plak er een temperatuursensor op als je het echt wil weten.
Ik veronderstel dat de pc dan aan moet staan om dat te meten , nee dan doe ik het liever niet , want kan dan een kortsluiting maken en dat zie ik liever niet gebeuren . Toch bedankt vor de reactie 8)
Dacht dat het wel met een progje kon omdat ( lees dit toic eens ;) ) maar hij zal een pci-e versie hebben waar wel een sensor in zit zeker :s

GPU VRM >126 graden Celcius met een X1950Pro

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2007 16:48 ]

• BartKers
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-06 13:30
je moet volgens mij everest ultimate edition hebben en dan een vrij recente versie

Verwijderd

Topicstarter
BartKers schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:22:
je moet volgens mij everest ultimate edition hebben en dan een vrij recente versie
Die moet je kopen zeker? :/

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-07 14:59

Sebazzz

3dp

Als je een beetje had rondgekeken op de Everest site, was je erachter gekomen dat je ook een trial kan downloaden ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
:*)
Sebazzz schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:41:
[...]

Als je een beetje had rondgekeken op de Everest site, was je erachter gekomen dat je ook een trial kan downloaden ;)
Heb ik al eens gehad hoor een trail , maar dan kan je niet alle waarden zien omdat het een trail is ..... kon toen ( toen ik nog en 7800gs had ) niet alle tempraturen lezen , bij sommige stond gewoon een "T" van trail version .Maar zal het eens proberen .

EDIT :He thx , het is gelukt en de VRM's zijn 46 graden :) en stressted worden ze 94 graden :p
Maar heb toch geenn last van artifacts dus is het wel OK .Heb even de fan die erop staat gericht op zen maximum gzet ( 4700rmp ) dat schilde niet zo veel in stressted , maximul 88graden nu :9 was wel het stofzuiger efect :X .
Bedankt voor de reacties

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2007 18:57 ]

Pagina: 1