Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Is een hard reset wel echt "schoon"?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

• robber57
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Titel lijkt me duidelijk.

Ik heb recent voor het eerst een hard reset gedaan op mijn asus p535 phone (wm6) en heb er een beetje mijn twijvels over.
Ik merk dat een aantal software's die ik nu installeer( bv Coreplayer) ik niet hoef te registreren en de software toch werkt......
Ook een instelling van mediaplayer die je toch echt zelf moet aan zetten ( herhaal het nummer eindeloos oftewel "loop") bleek na de hard reset aan te staan :?

Hoe zit dat?
Heeft iemand hier een onderbouwde mening over?
Ik bedoel dan dus wel met iets van een artikel van de hand van bv microsoft oid.

Ik heb zelf al de nodige google uurtjes er op zitten maar kan er niet echt wat over vinden behalve de melding dat het sinds wm2003 niet helemaal meer is als voorheen...

Nog beter natuurlijk: hoe doe je dan wel een echte hard reset/clean boot?

Ik heb zowel de toestcombo(up+reset) als de menu optie(instellingen/herstel) gebruikt en beide leveren hetzelfde resultaat op.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Options -> Expert -> Clear Storage, dan formatteerd hij zich ECHT.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Hey toevallig nog iemand met een P535 :)

Staan sommige progjes niet ook op de memcard geinstalleerd? Die wist ie (gelukkig) niet.

• robber57
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Options -> Expert -> Clear Storage ?

Wat bedoel je daar mee?

Ik heb een gewone nederlandse WM6 en ik ken alleen maar : instellingen/systeem/standaart instellingen---> wachtwoord 1234 ingeven en ok en dan krijg je een "hard reset"

Het ziet er daarna ook wel weer aardig "standaart-schoon" uit maar ik heb dus zo mijn twijvels vanwege boven beschreven merkwaardigheden waarvan ik er nog wel meer merk.
Zo heb ik sinds de hard reset 2 "gloeilamp" vermeldingen in het menu "kleurtemperatuur" van de camera

En nee: ik installeer geen programmas op SD card, is ook miz volstrekt overbodig met de 256 MB Nandflash van de P535.
Het is mij, tot nu toe, nog niet gelukt om meer dan 50% daarvan vol te installeren.

Ik zou nog een volgende stap kunnen proberen: het installeren van de Asus WM6 update van de website.
Dit is een firmware-rom-radio ,weet ik veel wat nog meer, update die wat betreft extendet rom 1 versie nieuwer is en dus zou ik daarmee , min of meer de garantie moeten hebben dat alles wordt overschreven maar ik heb verder eigenlijk geen problemen en dan geldt de regel" if it aint broken-dont fix it"

Ik heb niet zo'n zin om een goed werkende telefoon te verneuken met een update, want terug gaat niet.

Overigens voor Dutch razor: ik heb het ding gereset omdat ik dacht dat de video camera niet meer goed opnam.
Ik heb in het begin opnames gemaakt in 320x240 bij 25 frames/sec (!) en later leek dat in ene niet meer te kunnen, hij bleef hangen bij pak-em-beet 8,5 frames/sec.

Dat blijkt dus nu een kwestie van licht hoeveelheid te zijn: als je opnames maakt onder slechte omstandigheden ( 'savonds binnenshuis) dan schroeft de camera automatsich de framerate terug om nog een acceptabel beeld te kunnen creeren !

Je kunt het checken als je savonds binnen een macro opname (+/- 30 cm)maakt met of zonder flitser/hulplicht.
De opname zonder flitser/hulplicht wordt 8.5 Fps, de opname met wordt 25 Fps.

Oh ja: check je mail....

[ Voor 22% gewijzigd door robber57 op 01-12-2007 01:42 ]

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Dit is raar, ik heb net een video in de verlichte kamer en in een donkere kelder gemaakt, de een doet slechts 6,7 fps en de ander 10 fps, daarna nog eentje op t bureua met hulplicht maar geen van alle komt dus boven de 10 fps uit :S

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Om het een beetje centraal te houden, mag je in het volgende topic verder:

Het Asus P535/P735 topic

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.