Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 6610 Navigator (Help)

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

ik heb 2 dagen geleden een Nokia 6610 Navigator gekocht maar ik heb hierbij enkele vragen en zou blij zijn als jullie me erbij verder kunnen helpen..::

ik heb de mogelijkheden om MP3, MP4, AAC, eAAC+ en WMA te gebruiken maar gisteren heb ik er een MP4 gezet op m'n geheugenkaart om te kijken of het wel werkt. Ik heb geluid maar geen beeld :S heb achteraf enkele andere MP4 gezet om te kijken of het aan bestand zelf ligt maar telkens hetzelfde probleem, heb geluid maar geen beeld, waarom doet het zo????? kan iemand me beter uitleggen wat het probleem hier is :( :(

dan, zover ik weet kunnen de gsm's dat Symbian software ondersteunen .sis en .sisx bestanden doen werken maar bij mij lukt het niet, elke keer geeft hij een foutmelding :( eerst zegt hij "Installatie voorbereiden" en dan vraagt hij "x document installeren?" als ik dan op "JA" klik zegt hij "Geldigheid certificaat verstreken!" :( al twee dagen m'n hoofd is onderste boven om overal vragen te stellen :( :( alstublieft beste mensen, als jullie me hierbij verder kunnen helpen zal ik jullie erg dankbaar zijn,,,,,

met vriendelijkste groeten

Verwijderd

Het is het beste als je je vragen even in het volgende topic plaatst: Het Nokia 6110 Navigator topic
Daar horen je vragen namelijk thuis.

Dit topic is gesloten.