Waarom de Vostro 1400?
Het is de gulden middenweg tussen zijn zwaardere broertje de 15 inch Vostro 1500 en de lichtere 12 inch modellen.
Verder wordt de Vostro 1400 geprezen voor z'n goede scherm, lage prijs, stevige bouw en goede accuduur.
Specs:
# Intel Core 2 Duo 1.4 tot 2.2 GHz / Celeron 2 GHz.
# 14.1” Wide Screen LCD Display with TrueLife (1280x800 of 1440x900)
# 1GB tot 4GB DDR2 667Mhz
# 128MB Nvidia Geforce 8400GS of X3100 Intel Graphics
# 80GB tot 250GB HDD
# Genuine Windows Vista Home, Business of Ultimate (beetje afhankelijk van welke je selecteert)
# Integrated 10/100 Network Card and Modem
# 8x CD/DVD Burner w/ double layer DVD+ write capability
# Integrated High Definition Audtio
# Dell Wireless 1390 802.11g Wi-Fi Mini Card
# 56 WHr 6-cell of 85 WHr 9-cell Lithium Ion Primary Battery
Optioneel:
# Integrated 2.0 mega pixel web camera
# Dell Wireless 355 Bluetooth Internal (2.0 + Enhanced Data Rate)
In tegenstelling tot de 1500 kun je bij de 1400 geen eigen kleurtjes selecteren. (Maar dit schijnt de levertijd ten goede te komen)
Accu
De 9 cells battery zou officieel 8 uur moeten meegaan. Volgens notebookreview.com haalt hij op vol load (zowel CPU als GPU) 2,5 uur en bij minimaal gebruik 6,5 uur. Nog steeds erg indrukwekkend.
De 9 cells batterij steekt wel iets uit aan de achterkant. Zie foto:

Welke graphic card moet ik kiezen?
Als je kiest voor de onboard graphics krijg je de 60W adapter in plaats van de 90W (dus je travel load wordt lichter) en je krijgt er bij de 9 cells battery ongeveer een half uur extra accu tijd mee.
Kan ik hem als consument bestellen?
Ja! Als volgt:
- Ga naar de "kleine ondernemingen" website en noteer de e-value code van de Vostro 1400.
- Ga naar de consumenten website en klik op e-value bovenin.
- Vul de code in en voila.
Ja ik heb hier helemaal geen geld voor maar ik zou zo graag ervaringen uitwisselen dus hoe krijg ik hem nou goedkoper?
- Bij de consumenten website kun je Dell coupons gebruiken voor de Vostro 1400. Dat levert je al gauw 5% korting op.
Als ondernemer krijg je die korting sowieso al lijkt het. Ik kom in ieder geval op dezelfde prijs als ondernemer en als consument met 5% korting.
Reviews