Hoe is dit forum gemaakt. ik dat dat femme en de crew niet dit hele forum zelf hebben gemakt maar ergens hebben aangevraagd en (later) hebben bewerkt. Hoe is GoT allemaal ontstaan en wie hier hier de eerste GoT screenshots?????
Verwijderd
php heeft een standaard functie voor dit soort dingen
forum($forumnaam, $logo);
maar ff serieus... dit hele forum is gemaakt door Arjen & Jorma. Oorspronkelijk werd UBB gebruikt, maar dat was nogal brak
forum($forumnaam, $logo);
maar ff serieus... dit hele forum is gemaakt door Arjen & Jorma. Oorspronkelijk werd UBB gebruikt, maar dat was nogal brak
Je bent wel erg nieuwsgierig hé. Het forum is gemaakt door Arjen die hier ook rondloopt. GoT is ontstaan na een heel gedoe over webwereld een paar jaartjes terug. Screenshots van het forum toen het echt net begon bestaan geloof ik niet meer, toen heette het nog geen GoT trouwens.
Waarom zit je nu steeds van die (imo) nutteloze vragen te stellen? zoveel boeit het toch niet wie het heeft gemaakt of wel?
Waarom zit je nu steeds van die (imo) nutteloze vragen te stellen? zoveel boeit het toch niet wie het heeft gemaakt of wel?
Ik ben gewoon beniewd hoe het gemaakt is en e.v.t waarmee. Hoe heete de GoT dan eerst?Op dinsdag 13 februari 2001 22:30 schreef Tom het volgende:
Je bent wel erg nieuwsgierig hé. Het forum is gemaakt door Arjen die hier ook rondloopt. GoT is ontstaan na een heel gedoe over webwereld een paar jaartjes terug. Screenshots van het forum toen het echt net begon bestaan geloof ik niet meer, toen heette het nog geen GoT trouwens.
Het forum is dus door Arjen en Jorma geschreven in de taal PHP. Da's wel even wat anders dan basic HTML. Het is nog steeds in ontwikkelijk, elke paar maanden komt er een bugfix. En voor je 't gaat vragen: de naam "Android" is het bedrijfje van Arjen en Jorma. Het is een verwijzing naar Radiohead (de Britse gitaarband).
Ik _denk_ dat dit forum voor het grootste gedeelte met een simpele editor gemaakt is. igg geen Frontpage
Ik _denk_ dat dit forum voor het grootste gedeelte met een simpele editor gemaakt is. igg geen Frontpage
vroeger heette het hier toch World of Tweaking?Op dinsdag 13 februari 2001 22:31 schreef Donald_Duck het volgende:
[..]
Ik ben gewoon beniewd hoe het gemaakt is en e.v.t waarmee. Hoe heete de GoT dan eerst?
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
ROTFLMAOPIMPOp dinsdag 13 februari 2001 22:28 schreef Obi het volgende:
Dit forum is helemaal gemaakt met de Geocities Homepagebuilder
UBB was niet brak, het werd gewoon niet onderhoudenOp dinsdag 13 februari 2001 22:29 schreef RobinVR het volgende:
Oorspronkelijk werd UBB gebruikt, maar dat was nogal brak
UBB was wel brak als je er met 15000 man overheen ging lopenOp dinsdag 13 februari 2001 22:42 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
UBB was niet brak, het werd gewoon niet onderhouden
hey, jou kom je toch ook _overal_ tegen heOp dinsdag 13 februari 2001 22:38 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
ROTFLMAOPIMP
Verwijderd
yupOp dinsdag 13 februari 2001 22:58 schreef ALH het volgende:
[..]
hey, jou kom je toch ook _overal_ tegen he
Je bent wel trots ophem hèOp dinsdag 13 februari 2001 23:29 schreef Jessica het volgende:
Er is er natuurlijk maar eentje die dit gemaakt kan hebben
Wat issie knap he?![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAOp dinsdag 13 februari 2001 22:28 schreef Obi het volgende:
LOL @ Obi :D:D
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Forum heette geloof ik "Webmagix Messageboard" en draaide op de freeware versie van UBB.:)Op dinsdag 13 februari 2001 22:37 schreef ALH het volgende:
[..]
vroeger heette het hier toch World of Tweaking?
Ik vind het trouwens best wel een intresante vraag, ik vroeg mij het ook al af...Op dinsdag 13 februari 2001 22:30 schreef Tom het volgende:
What the heart requires may never be understood by the mind!
Hehe, lolOp dinsdag 13 februari 2001 22:28 schreef Obi het volgende:
Jag
Je bent wel erg nieuwsgierig he Donald_Duck....misschien eerst beetje low-profile houden en beetje rondkijken/lezen/lurken dan wordt er vanzelf een heleboel duidelijk.
ProbablyOp woensdag 14 februari 2001 01:45 schreef HlpDsK het volgende:
Oom Mojo.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
oh, dan had ik het mis...Op woensdag 14 februari 2001 00:27 schreef Marius het volgende:
[..]
Forum heette geloof ik "Webmagix Messageboard" en draaide op de freeware versie van UBB.:)
Pagina: 1