Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• 0fficer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-06-2022
Ik heb net iets heel cools ontdekt en zag dat er verder nog geen topic over was.

Google heeft in haar nieuwste versie van google maps for mobile versie 2.03 (voor sybian s60 v3) een nieuwe feature die ze my location noemen. Via deze link kan je een youtube filmpje zien hoe het werkt:

http://www.macrumors.com/...Dv6gqipmbcok&t=1196288701

My location is een functie waarbij hij via de gsmmasten je locatie bepaald op een aantal 100 meters nauwkeurig.

Ik heb het net getest en het is best nauwkeurig (500 meter bij mij) en super snel (2 sec ofzo)

Ik zou zeggen probeer het allemaal eens.

0fficer

edit: extra info toegevoegd

[ Voor 11% gewijzigd door 0fficer op 28-11-2007 23:50 ]

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:50
De Windows Mobile versie doet dit met GPS :)

• 0fficer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-06-2022
Als je geen gps hebt, zoals ik, is dit wel geinig opzich.

Verwijderd

Dit is een nieuwe feature van Google Maps. De plaatsbepaling wordt gedaan d.m.v. GSM masten. Zelfs zonder simkaart kwam ik woensdag middag al achter. Ik vroeg me al af hoe mijn HTC S710 kon weten waar ik was zonder simkaart :) totdat ik vandaag het bericht op de FP las.

Leuke feature overigens. Bij mij stond er bij op 2300m nauwkeurig.

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bij mijn SE K800i geeft hij aan: "De functie Mijn locatie is helaas niet beschikbaar voor dit apparaat." Dit terwijl ik her en der lees dat anderen hem wel aan de praat kregen?

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op donderdag 29 november 2007 @ 00:11:
De Windows Mobile versie doet dit met GPS :)
Dat doen alle versies, indien GPS beschikbaar. Dit is gewoon een leuke extra feature.

Verwijderd

0fficer schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:48:
Ik heb net iets heel cools ontdekt en zag dat er verder nog geen topic over was.

Google heeft in haar nieuwste versie van google maps for mobile versie 2.03 (voor sybian s60 v3) een nieuwe feature die ze my location noemen. Via deze link kan je een youtube filmpje zien hoe het werkt:

http://www.macrumors.com/...Dv6gqipmbcok&t=1196288701

My location is een functie waarbij hij via de gsmmasten je locatie bepaald op een aantal 100 meters nauwkeurig.

Ik heb het net getest en het is best nauwkeurig (500 meter bij mij) en super snel (2 sec ofzo)

Ik zou zeggen probeer het allemaal eens.

0fficer

edit: extra info toegevoegd
Is het niet handiger om hier over in het centrale Google Maps Mobile topic over te discussieren?

Google Maps Mobile
Pagina: 1